וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל חוגגת זכייה שנייה בטורניר האולימפי, דני אלבס עשה היסטוריה

הסלסאו שלא זכו מעולם במדליית הזהב בטורניר הכדורגל עד 2016, השלימו זכייה שנייה ברציפות כאשר המגן רשם נתון זכיות מדהים

לינוי אשרם מגיבה לאחר הזכייה במדליית זהב בטוקיו/יניב טוכמן, שליחנו לטוקיו

שחקני נבחרת ברזיל נשארו ארוכות על כר הדשא בסיום הניצחון 1:2 על ספרד בגמר טורניר הכדורגל האולימפי שזיכה את הנבחרת של אדנרה ז'ארדין במדליית הזהב בתום הארכה. הסלסאו השלימו זכייה שנייה ברציפות במדליית הזהב, זאת לאחר שעד המשחקים האולימפיים בריו ב-2016, לא הצליחה ברזיל לתפוס את המקום הראשון על הפודיום.

בדקה ה-39 החמיץ רישרליסון מהנקודה הלבנה, אך שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כאשר דני אלבס הצליח להציל כדור אבוד, ובסיום המהלך הצליח קוניה לכבוש את הראשון של ברזיל. בדקה ה-61 הצליחה ספרד להשוות משער מיקל אויארסבאל, אך בדקה ה-109 בתוך ההארכה הגיע מלקום כדי להשיג את מדליית הזהב לנבחרתו.

מי שרשם נתון היסטורי חריג הוא דני אלבס הוותיק. המגן בן ה-38 שהעביר קריירה מפוארת בברצלונה, פריז סן ז'רמן וסביליה בין השאר, רשם היום את התואר ה-44 בקריירה שלו! אלבס נלחם כדי לשחק באולימפיאדה וזכה לחגוג שוב באצטדיון ביוקוהמה, בו השיג פעמיים את אליפות העולם למועדונים עם ברצלונה ב-2011 ו-2015.

נתון מדהים נוסף מצדו של אלבס: המגן הימני שמשחק כרגע בסאו פאולו הברזילאית, השלים משחק מלא בכל אחד מהמשחקים בטורניר, כשמדובר ביותר מ-600 דקות.

עוד בוואלה! ספורט

טוקיו 2020: ברזיל זכתה בטורניר הכדורגל עם 1:2 על ספרד בהארכה

לכתבה המלאה

לאלבס היו 23 תארים עם ברצלונה, 6 עם פריז סן ז'רמן, 5 עם סביליה, 2 עם יובנטוס ו-1 גם עם סאו פאולו, באהיה ונבחרת ברזיל עד גיל 20. 4 היו לו עם ברזיל הבוגרת, כולל קופה אמריקה ב-2019, וכעת יש לו זהב אולימפי עם הנבחרת עד גיל 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully