וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוויח הגדול של אולימפיאדת טוקיו 2020: איגוד ההתעמלות

אחרי הרווח של הג'ודו בריו, הפעם מדליות הזהב של אשרם ודולגופיאט יגדילו את תקציב ההתעמלות ל-20 מיליון שקלים ואולי אף מעבר לכך. כל הפרטים

לינוי אשרם מגיבה לאחר הזכייה במדליית זהב בטוקיו/יניב טוכמן, שליחנו לטוקיו

אם אחרי אולימפיאדת ריו 2016, איגוד הג'ודו היה המרוויח העיקרי בשל שתי המדליות של ירדן ג'רבי ואורי ששון, הפעם מי שיוצא עם ידו על העליונה אחרי המשחקים האולימפיים בטוקיו, הוא איגוד ההתעמלות. שתי מדליות הזהב של לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט יקפיצו את הנתח שיקבל האיגוד לקראת שנת התקציב 2022.

לינוי אשרם מתעמלת אומנותית ישראלית. רויטרס
הזהב שווה גם לא מעט כסף. לינוי אשרם/רויטרס

האיגודים והמועדונים קיבלו בשנת 2021 סכום כולל של 203 מיליון שקל. הסכום הזה אמור לגדול בשנת 2022. איגוד ההתעמלות קיבל בשנת 2021 סכום של כ-7.5 אחוז מתוך עוגת התקציב. על פי הערכות ראשונות בוועד האולימפי, התקציב שיקבל האיגוד בעקבות ההצלחה של אשרם ודולגופיאט כאן יגדל לפחות בסכום של 5 מיליון שקל בשנת 2022. הסכום יבוא על חשבון איגודים ואגודות אחרות שיקבלו פחות.

התחשיב שעושים בוועד האולימפי מתבסס על הישגים, והמדליה היוקרתית מכולן היא כמובן מדליית הזהב באולימפיאדה. היא מקנה את הניקוד הגבוה ביותר בשיטת התמריצים לאיגודים ולאגודות. מדליות מאליפויות עולם, אליפויות אירופה וסבבים שונים של תחרויות במהלך השנה שוות ניקוד, אך הניקוד הכי גבוה הוא ממדליה אולימפית, כל שכן כשמדובר במדלית זהב.

בהערכה גסה אמור לגדול תקציב איגוד ההתעמלות מ-15 מיליון שקל ל-20 מיליון שקל ואף מעבר לכך, וזאת הודות להצלחה של הספורטאים ששלח האיגוד לתחרות כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully