וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ההתעמלות האומנותית נפרדת: "עכשיו אנחנו רוצות לטייל, לאכול, ליהנות מהחיים"

אופיר דיין הודתה שהמקום השישי בגמר ככל הנראה היה הופעת הפרידה שלה ושל חברותיה: "אתה חי, ישן, נושם התעמלות אמנותית. אין לך שום דבר אחר בחיים. אלה היו חמש שנים מפרכות וקשות, עם הרבה רגעי שפל ורגעי שיא מטורפים. יכולנו לעשות יותר טוב"

חגיגות המדליה בבית משפחתה של לינוי אשרם/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

ממש כמו בבייג'ינג ובריו, כך גם הבוקר (ראשון) סיימה נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל במקום השישי בגמר הקרב רב באולימפיאדה. הישראליות השלימו הישג מכובד כשצברו ניקוד של 44.100 בתרגיל חמשת הכדורים ו-39.750 בתרגיל המשולב, יממה לאחר מדליית הזהב המופלאה של לינוי אשרם.

"יכולנו לעשות יותר טוב, יכולנו לעקוף את השיא שלנו, יכולנו לעבור את המקום השישי, זה באסה", סיכמה אופיר דיין. "רציתי לאחל לקבוצה הבאה של ישראל שיעקפו כבר את המקום השישי הזה. זה היה קמפיין מפתיע, עשינו דברים שאף אחד לא האמין. התחלנו מהכי למטה שאפשר, השתפרנו בכל שנה ובסוף השווינו את השיא של הנבחרת הקודמת. אני בסך הכול שמחה, כל החוויה המטורפת הזו, ועכשיו אנחנו מתחילות חיים חדשים. אלה היו חמש שנים מפרכות וקשות, עם הרבה רגעי שפל ורגעי שיא מטורפים. זו חוויה, כל כך רצינו את זה, כל כך עבדנו קשה. היינו צריכות לעשות את הכי טוב שלנו ויכולנו יותר. עדיין היינו בסדר, לפחות זה".

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל. רויטרס
אומרות שלום. מתעמלות הנבחרת/רויטרס

המתעמלות הצעירות הודו שבכך מגיעה לסיומה התקופה שלהן בנבחרת. "עכשיו אנחנו רוצות לטוס, לטייל, לצאת למסיבות, ליהנות מהחיים, לאכול - הכול", אמרה דיין. "אלה חיים מאוד אינטנסיביים, אתה חי, ישן, נושם התעמלות אמנותית. אין לך שום דבר אחר בחיים, וככה זה ספורט. אין לך חיים אחרים. זו חוויה של פעם בחיים וככה זה יישאר. אנחנו מסיימות בסך הכול בטעם טוב. יכולנו לעשות יותר טוב".

על הזהב של לינוי אשרם אמרה דיין: "כולנו בכינו. אנחנו שנים אחת עם השנייה, כולנו מכירות אותה, היא כל כך תותחית, כל כך הגיע לה. בתרגיל הראשון שלה כבר אמרנו שהזהב שלה. היא פשוט מדהימה. אנחנו מעצמה בהתעמלות אמנותית וגם בהתעמלות מכשירים, כולם צריכים לפחד מאיתנו ולתת לנו כבוד. אמן שימשיך ככה".

לבסוף, על המאמנת אירה ויגדורצ'יק אמרה דיין: "אני מכירה את אירה מגיל 11, בלעדיה לא היינו מגיעות לאן שהגענו. היא הרימה בנות מאפס לאולימפיאדה, אני רוצה להגיד לה תודה ענקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully