וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן פולק ואורן סמדג'ה המריאו לריו: "הציפיות מאוד גבוהות"

מאמנו של הג'ודוקא, שזכה בארד בברצלונה 1992, מכוון גבוה: "בכל תחרות גדולה שהיתה עד עכשיו גולן לא הצליח, אבל ב-2015 היתה תפנית מאוד חשובה מבחינה מנטלית. יש מה לצפות מהנבחרת"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

גם גולן פולק ומאמנו אורן סמדג'ה המריאו היום (ראשון) לריו. סמדג'ה, שזכה במדליית ארד באולימפיאדת 1992 בברצלונה, אמר על פולק בפרט והנבחרת בכלל: "גולן חלק מנבחרת, הוא זכה במדליה באילפות עולם, זה מקום ששמור לטופ של הטופ של הספורטאים. אם אנחנו בוחנים את כל הספורטאים שיש בישראל, רק 5-6 זכו במדליות בכל הקמפיין הזה וגולן הוא אחד מהם. בכל תחרות גדולה שהיה עד עכשיו הוא לא הצליח, אבל ב-2015 היתה תפנית מאוד חשובה מבחינה מנטלית. הוא התחיל להאמין ביכולת שלו, את הטורניר הראשון באליפות אירופה הוא התחיל לא כל כך טוב, אבל באליפות העולם הוא לקח מדליה, עם הרבה מאוד מזל. הוא גם זוכה במדליות, גם זוכה בגרנד פרי, יש מה לצפות מנבחרת הג'ודו".

"בכל אולימפיאדה הג'ודו תמיד מספק את הטרגדיות", הוסיף המאמן. "יש לנו אלופת עולם, אלוף אירופה, שלישית באירופה, שלישי בעולם, זה מקבץ גדול מאוד של ספורטאים איכותיים ואני מקווה שהם יעשו את זה. הציפייה מאוד גבוהה. אף אחד לא מבטיח מדליה, אבל אם בוחנים את ארבע השנים האחרונות אני מאוד מרוצה מהספורטאים הללו. אני זוכר איך קיבלתי אותם, כספורטאים בינוניים, ועברנו תהליך מאוד חשוב. צריך לקוות שהדברים יתחברו כמו שהתחברו באליפויות קודמות, ופשוט לעשות את זה".

עוד בנושא:

סרגיי ריכטר המריא לריו: "אני חולם על הרגע הזה, מרגיש בכושר שיא"

הג'ודוקא גולן פולק עם אורן סמדג'ה. יוסי ציפקיס
חושבים בגדול. פולק וסמדג'ה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully