וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומחים של AP: שגיא מוקי יביא לישראל מדליה, בולט שוב יחגוג

סוכנות הידיעות פרסמה את ההימורים שלה לקראת המשחקים האולימפיים: הג'ודוקא יהיה הישראלי היחיד על הפודיום, הג'מייקני שוב ישלים טרבל. ברזיל תיקח את הכדורגל, ארה"ב את הכדורסל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידיאו: גולן פולק יוצא לריו

עולם הספורט כבר לא יכול לחכות לפתיחת המשחקים האולימפיים, שייצאו לדרך רשמית בלילה שבין שישי לשבת בשעה 2:00, עם טקס הפתיחה החגיגי. מאות מדליות יוחלקו לספורטאים שייאבקו לאורך 16 ימי המשחקים בריו ובסוכנות AP אספו את המומחים שלהם בכל אחד מענפי הספורט בניסיון לנבא מי יזכה במה.

על פי AP, שגיא מוקי, הוא ולא אחר, יביא לישראל את המדליה היחידה שלה מהמשחקים האולימפיים הללו. מוקי יתחרה בענף הג'ודו, בקטגוריית המשקל עד 73 ק"ג ועל פי התחזרית, הוא ישיג שם את מדליית הארד.

באתלטיקה, כך על פי התחזית, יוסאין בולט צפוי להמשיך לככב עם מדליות זהב ב-100 וב-200 מטרים. ג'סטין גאטלין יסתפק בכסף ב-100 ובארד ב-200, שם יקדים אותו לשון מריט, שיזכה בעצמו ב-400. בולט יוביל את ג'מייקה למדליית זהב גם ב-100 כפול 4. מו פראח ייצא מהתחרות עם שתי מדליות זהב, ב-5,000 ובמרחק הכפול. אצל הנשים, טורי בואי האמריקאית תחגוג ב-100 מטר ודפנה סחיפרס ההולנדית ב-200.

עוד בנושא:

גולן פולק ואורן סמדג'ה המריאו לריו: "הציפיות מאוד גבוהות"
מרגריטה דורוז'ון לא השיגה את הקריטריון לריו

שגיא מוקי ג'ודוקא ישראלי. יוסי ציפקיס
התקווה האולימפית שלנו? מוקי/יוסי ציפקיס

בשחייה, פלורן מנאדו הצרפתי ייקח את ה-50 חופשי וניית'ן אדריאן האמריקאי את ה-100. הצרפתים יחגגו ב-100 כפול 4 חופשי והאמריקאים ב-100 כפול 4 מעורב וב-200 כפול 4 חופשי.

את הזהב בכדורסל תגרוף כצפוי ארצות הברית (גם בנשים), כאשר הכסף יילך לצרפת והארד לספרד. בטורניר הכדורגל תחגוג המארחת ברזיל, כאשר קולומביה תיקח את הכסף ומקסיקו, אלופת 2012, את הארד. אצל הנשים, הפודיום יורכב מארצות הברית, צרפת וברזיל.

נובאק דג'וקוביץ' ישיג לעצמו מדליית זהב בטניס עם ניצחון בגמר על אנדי מארי, בעוד גאל מונפיס יקח ארד. אצל הנשים, סרינה וויליאמס שוב תנצח את כל היריבות, בעוד שאת הכסף תגרוף סמנתה סטוסור האוסטרלית והארד יילך לאנג'ליק קרבר מגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully