וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב: "המדינה מצפה להישגים, אני בטוחה שכולם יעשו את המקסימום"

שרת הספורט נכחה בטקס הנפת דגל ישראל בכפר האולימפי בריו: "אני אעודד את הספורטאיות והספורטאים שלנו ונקווה שאחד מהם יביא מדליה. אגיע לתחרויות על פי המלצות הוועד האולימפי"

צילום מסך

המשלחת הישראלית לריו השתתפה הערב (חמישי) בטקס מרגש להנפת דגל ישראל בכפר האולימפי בריו בו גם הושמע ההמנון הישראלי. לאחר מכן שוחח שליח וואלה! ספורט לאולימפיאדה, יניב טוכמן, עם שרת הספורט מירי רגב.

"היה טקס מאוד מרגש", אמרה, "לראות את דגל המדינה מתנוסס בכפר האולימפי כשכולם שרים את התקווה זה יפה ומרגש. היו שם כל המשלחת, נציגות חללי הי"א אילנה (רומנו) ואנקה (שפיצר) וראשי הוועד האולימפי ואני מקווה שהמשלחת שעמלה ועבדה קשה מאוד כדי להגיע לרגע הזה, ארבע שנים הם הכינו את עצמם, תביא הישגים יפים. כל המדינה מצפה ואני בטוחה שהם יעשו את המקסימום.

"אני נפגשת כאן עם שרי ספורט נוספים ועם נציגי קהילה יהודית. יש רצון יחד עם משרד החוץ למקסם את ההופעה של שרה ממדינת ישראל ואני רוצה להודות לתומס באך (יושב ראש הוועד האולימפי העולמי) שאחרי 44 שנים הבין את המחוייבות של הוועד האולימפי לציין בטקס מרשים את הרצח הנורא. אני לא מתכוונת לעצור פה, אני מצפה שבעתיד טקס כזה יהיה כלול בטקס הפתיחה של האולימפיאדה".

"מחר אני אגיע לטקס הצילום של כל שרי הספורט", הוסיפה, "זהו מפגש היכרות משותף. ביום ראשון אצטרף לתחרויות על פי המלצות הוועד האולימפי. אני אעודד את הספורטאיות והספורטאים שלנו ונקווה שאחד מהם יביא מדליה. אני לי שום כוונה להלחיץ ואני בטוחה שכל אחד ואחת יעשו את הטוב ביותר".

עוד בנושא

גל נבו: "המטרה - לעשות את המשחה הכי טוב בחיים שלי"
טניס: סלע יפתח מול דז'ומהור, גופן מחכה לו בסיבוב השני בריו

דגל ישראל בריו. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
טקס מכובד. הדגלים מונפים/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

בטקס הונפו, ביחד עם דגל ישראל, גם דגלי בלגיה, אתיופיה, לטביה, מונקו וסומליה. הדגלים של שש המדינות הונפו בזה אחר זה וכל הספורטאים כיבדו את המעמד.

חדשות טובות מגיעות משני מוקדים שונים במשלחת, המדווחת על שיפור קל במצבה של השחיינית אנדי מורז, שאמנם נעדרה מהטקס על מנת שתוכל להמשיך לנוח ממחלתה בחדרה, אך צפויה להשתתף במשחה המוקדמות של המקצה ארבע כפול מאה ביום שבת. יש לציין כי אם היא תיעדר, השליחות לא תוכלנה להתחרות ולכן נעשה מאמץ גדול להכשירה. מעבר למורז, הדיווחים מכיוון המשלחת גורסים כי שגיא מוקי יתחרה בסופו של דבר והבוקר הוא ערך אימון באולם הג'ודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully