וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס אולימפי: סלע יפתח מול דז'ומהור, גופן מחכה לו בסיבוב השני

הטניסאי הישראלי יפגוש את הבוסני המדורג 76 בעולם, ואם יעבור הוא צפוי לשחק מול הבלגי: "כל עוד זה לא נדאל או מארי, הכול בסדר". דג'וקוביץ' מול דל פוטרו בשחזור הקרב על הארד מ-2012, מארי מול טרויצקי

מערכת וואלה!

בווידאו: אנדי מארי מסתבך עם הדגל הבריטי

המשחקים האולימפיים בפתח והיום (חמישי) נקבעה הגרלת הסיבוב הראשון בטורניר הטניס בריו, כאשר הטניסאי הישראלי דודי סלע יחל את דרכו מול הבוסני דמיר דז'ומהור, המדורג 76 בעולם. אם יעבור את היריב שנמצא מתחתיו בדירוג העולמי ומולו מעולם לא שיחק, סלע (65 בעולם) צפוי לפגוש בסיבוב השני את הבלגי דויד גופן, המדורג שמיני בטורניר. סדר המשחקים ייקבע בהמשך.

סלע אמר לאחר ההגרלה: "כל עוד זה לא נדאל ולא מארי, הכול בסדר וההגרלה סבירה. אני מרגיש טוב וגאה לייצג כאן את המדינה".

עוד בנושא:

דויד גופן לוואלה! ספורט: "הזדמנות נדירה לייצג את המדינה שלי"
חדשות ריו: בולט משתעשע, שלושה אזרחים ברזילאים נפצעו

דודי סלע. Clive Brunskill, GettyImages
הגרלה אפשרית. דודי סלע/GettyImages, Clive Brunskill

במוקד יעמוד המפגש בין המדורג ראשון בעולם נובאק דג'וקוביץ' מסרביה לארגנטינאי מרטין דל פוטרו. מדובר בשחזור המשחק על הארד מאולימפיאדת לונדון 2012, אז דל פוטרו ניצח ומנע מהסרבי לשחזר את הישגו מבייג'ינג 2008.

אנדי מארי, נושא הדגל של בריטניה והמדורג שני, יתמודד בסיבוב הראשון מול ויקטור טרויצקי הסרבי, בעוד המדורג שלישי בטורניר, רפאל נדאל הספרדי שזכה במדליית הזהב ב-2008, יפגוש את פדריקו דלבוניס הארגנטינאי. ליפני קיי נישיקורי (4) מצפה התמודדות עם אלברט ראמוס הספרדי.

אצל הנשים, האלופה המכהנת והמדורגת הבכירה, סרינה וויליאמס מארה"ב, תתמודד מול דריה גברילובה הרוסייה. המדורגת שנייה אנג'ליק קרבר מגרמניה תפגוש את מריאנה דוקה מריניו הקולומביאנית. המדורגת שלישית גרבינייה מוגורוסה הספרדייה קיבלה הגרלה קשה בדמות ילנה ינקוביץ', והמדורגת רביעית אגניישקה רדוואנסקה תשחק מול ז'נג סאיסאי הסינית.

ההגרלה המלאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully