וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הכדורגל של ברזיל ממשיכה לפשל: "מתנצלים בפני האומה"

הסלסאו סיימו ב-0:0 עלוב עם עיראק והם בסכנת הדחה ממשית מהטורניר כבר בבתים. השחקנים ספגו בוז, הקהל קרא בשמה של מרתה. המאמן רוג'ריו מיקאל: "הלחץ גובר". המאמן היריב: "הישג ענק"

מערכת וואלה!

אם מישהו חשב שה-0:0 מול דרום אפריקה במשחק הפתיחה היה השפל הגדול של נבחרת ברזיל, הוא קיבל הלילה (בין ראשון לשני) עדות נוספת לחולשתה של מארחת הטורניר האולימפי. הסלסאו סיימו ב-0:0 עלוב עם עיראק, השלימו 180 דקות ללא שער, וכעת הם בסכנת הדחה ממשית: לניימאר וחבריו 2 נקודות, כמו העיראקים, ובמחזור הסיום הם יפגשו את דנמרק, שמוליכה את בית א' עם 4 נקודות.

האוהדים הברזילאים הגיבו בשריקות בוז לנבחרתם הלילה ובקריאות "מרתה, מרתה", על שם השחקנית האהובה שמככבת בנבחרת הנשים. במקביל, עיראק דווקא קיבלה תשואות רמות על ההצגה ההגנתית המרשימה שלה.

עוד בנושא:

כדורגל אולימפי: ברזיל בסכנת הדחה אחרי 0:0 עלוב עם עיראק

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
הלחץ גובר. ניימאר/רויטרס

"אנחנו צריכים להתנצל בפני האוהדים שלנו ובפני תושבי ברזיל", אמר מאמן הנבחרת רוג'ריו מיקאל. "לא שיחקנו את הכדורגל הטוב ביותר שלנו, הותרנו את האוהדים שלנו מתוסכלים. ככל שהזמן חולף ואנחנו לא מצליחים להבקיע, הלחץ שלנו גובר, ובמצבים כאלה קל יותר לבצע טעויות. זה טבעי".

מנגד, מאמן עיראק עבדולג'אני אלג'זאלי חגג: "זה יום היסטורי עבור עיראק, לעשות תיקו עם ברזיל בברזיל. זהו הישג ענק לכדורגל העיראקי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני נבחרת עיראק חוגגים. רויטרס
הישג ענק. העיראקים חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully