וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל אולימפי: ברזיל בסכנת הדחה אחרי 0:0 עלוב עם עיראק

המארחת כבר עם 180 דקות ללא שער, ניימאר וחבריו שוב אכזבו ויפגשו במחזור הסיום את דנמרק. ניצחון בכורה לארגנטינה - 1:2 על אלג'יריה. 3:3 לגרמניה עם דרום קוריאה, מקסיקו-פיג'י 1:5

מערכת וואלה!

המחזור השני בטורניר כדורגל הגברים במשחקים האולימפיים בריו 2016 יצא אמש (ראשון) לדרך עם תצוגת תכלית מצד מקסיקו, שרשמה 1:5 מרשים על פיג'י. הסנסציה של היום שוב הגיעה מכיוונה של ברזיל, שסיימה ב-0:0 עלוב עם עיראק וסיכנה את עצמה לקראת מחזור הסיום. בבית ד': הונדורס ספגה 2:1 מפורטוגל. גרמניה ודרום קוריאה נפרדו ב-3:3 דרמטי, ארגנטינה רשמה ניצחון ראשון, 1:2 על אלג'יריה.


עוד בנושא:
תוצאה חלשה לטומרקין ב-100 חזה: "הסתכלתי על השעון ולא האמנתי"
שיר כאב: מדור הקליפים עם מצבו המעורער של הכפר האולימפי
טניס אולימפי: סרינה וויליאמס עלתה לסיבוב השני בקלות

שחקני ארגנטינה חוגגים, ריו 2016. רויטרס
נשאר רק לנצח את הונדורס. הארגנטינאים חוגגים/רויטרס

בית א'

ברזיל - עיראק 0:0

מה יהיה עם הסלסאו? אחרי ה-0:0 עם דרום אפריקה, צנחה מארחת הטורניר לשפל חדש עם תיקו עלוב נוסף, הפעם מול העיראקים. ניימאר וחבריו היו עדיפים, כמובן, והגיעו להרבה יותר מצבי הבקעה, אך לא הצליחו למצוא את הרשת של מוחמד חמיד וחוו תסכול רב. לברזיל שנמצאת בסכנת הדחה ממשית כעת שתי נקודות, ממש כמו עיראק, והן חולקות את מקומות 2 ו-3. במחזור הסיום היא תפגוש את דנמרק, מוליכת הבית, לה ארבע נקודות.

דנמרק - דרום אפריקה 0:1
לדנמרק: רוברט סקוב 69

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
בצרות. ניימאר/רויטרס

בית ב'

שבדיה - ניגריה 1:0
לניגריה: עומאר סאדיק 40

יפן - קולומביה 2:2
ליפן: טקומה אסאנו 67, שויה נקג'ימה 74. לקולומביה: תיאו גוטיירז 59, הירוקי פוג'יהארו (עצמי, 65)

seperator

בית ג'

גרמניה - דרום קוריאה 3:3

המאנשפט עדיין ללא ניצחון בטורניר. הגרמנים, שסיימו רק ב-2:2 מול מקסיקו במשחק הפתיחה, צברו רק שתי נקודות, אבל הקצב בסלבדור היה נהדר כאשר דרום קוריאה עלתה למאזן של ארבע נקודות. סרג' גנאברי (33, 92) ודייבי זלקה (55) הרשיתו עבור גרמניה, הי צ'ון הוואנג (25), הונג מין סון (57) והון ג'ון סוק (86) עשו זאת עבור דרום קוריאה, שנראית כמו הנבחרת המרשימה ביותר מבחינה התקפית אחרי ה-0:8 על פיג'י במשחק הפתיחה.

מקסיקו - פיג'י 1:5

האלופה האולימפית אמנם פיגרה אחרי עשר דקות משער מפתיע של רוי קירשנה. מקסיקו קיבלה הופעה מהפנטת מצד אריק גוטיירס, שהרשית רביעייה מדהימה (48, 55, 58, 73) והפך לראשון שעושה זאת (ללא פנדלים) מאז ברנד ניקל הגרמני ב-1972. קרלוס סלסדו (67) הוסיף בתווך ופתח את הטורניר עבור מקסיקו בצורה מרשימה אחרי ה-2:2 מול גרמניה. פיג'י עם תבוסה שנייה, אבל לפחות שער בכורה.

שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים. רויטרס
חגיגה של אלופה. מקסיקו/רויטרס

בית ד'

ארגנטינה - אלג'יריה 1:2

נבחרת ארגנטינה השיגה ניצחון ראשון בריו במסגרת בית ד', 1:2 על אלג'יריה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה האלביסלסטה נותרו בעשרה שחקנים בעקבות כרטיס צהוב שני של ויקטור קואסטה, אך דווקא בחסרון מספרי השיגו את שער היתרון בדקה ה-47. ג'ונתן קאלרי עלה גבוה לכדור ארוך והמשיך אותו בראש, שחקן אתלטיקו מדריד אנחל קוראה המשיך בנגיעה ברגל שמאל מתוך הרחבה פנימה. האלג'יראים חזרו למשחק כאשר האריס בלקבלה השאיר בכדור עומק חכם את סופיאן בנדבקה מול חרונימו רולי, ומשם הדרך לשוויון הייתה קצרה. שלוש דקות חלפו ומספר השחקנים על הדשא התאזן אחרי שאיוב עבדלאווי קיבל גם הוא צהוב שני. ארגנטינה ניצלה זאת ותפסה שוב את ההובלה משערו של קאלרי, שסיים באלגנטיות בתום התקפה יפה. כעת לארגנטינאים שלוש נקודות משני משחקים והם במקום השלישי בבית, בשוויון נקודות עם הונדורס אותה יפגשו במחזור הסיום. אלג'יריה עדיין ללא נקודה.

פורטוגל - הונדורס 1:2

אחרי שחגגה עם ניצחון על ארגנטינה, פורטוגל נותרה מושלמת עם 1:2 על הונדורס. אלברטו אליאס הדהים את ההגנה של רוי ז'ורז' עם שער כבר אחרי 60 שניות. פורטוגל הצליחה להשלים קאמבק עוד לפני המחצית. טוביאס פיגריידו (21) וגונסאלו פסיאנסיה (36) קבעו את תוצאת המשחק והתקרבו לשלב הבא. הונדורס עם הפסד ראשון והיא רק עם שלוש נקודות אחרי ה-2:3 על אלג'יריה במחזור הפתיחה.

שחקני נבחרת פורטוגל חוגגים מול הונדורס. רויטרס
מתקרבים לשלב הבא. שחקני פורטוגל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully