וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדומיננטיות של מייקל פלפס נמשכת: "הלב שלי עומד להתפוצץ"

בארצות הברית מתמוגגים מ"השחיין הגדול בהיסטוריה" אחרי שגרף מדליית זהב בפעם ה-19 באולימפיאדה: "הוא שינה את הענף לנצח". פלפס: "מרגיש שחזרתי לכושר של לפני ארבע שנים". וגם: סטף מברך

מערכת וואלה!

למרות ששיאו מאחוריו, מייקל פלפס ממשיך להוכיח את עצמו כשחיין הטוב בהיסטוריה גם בריו 2016. השחיין האמריקאי האגדי קפץ הלילה (בין ראשון לשני) לראשונה לבריכה בריו ויצא ממנה עם מדליית זהב 19 ומדליה 23 בסך הכל שלו במשחקים האולימפיים, כשזכה עם נבחרת השליחים שלו בגמר 4X100 מטר חופשי עם תוצאה של 3:09.92. בכך פלפס לא רק הנציח את שיאו למדליות אולימפיות (23) ומדליות זהב (19), אלא גם הפך לשיאן הזכיות במדליות זהב במקצי שליחים, עם 9 כאלה. ולחשוב שעוד נותרו לו לא פחות משלוש תחרויות נוספות להשתתף בהן.

עוד בנושא:
לילה היסטורי בבריכה: שיאי עולם לשיוסטרום, פיטי ולדקי, מדליית זהב 19 לפלפס
סיכום הלילה בריו: הספורטאיות הגיבורות שנכנסו לספרי ההיסטוריה
קרב על החיים ועל המוות באולם הסיף: שליחנו מדווח מהפארק האולימפי

השחיין האמריקאי מייקל פלפס. GettyImages
מדליה עם משמעות סמלית. פלפס/GettyImages

"כשנגעתי בקיר, באמת הרגשתי שהלב שלי עומד להתפוצץ. הייתי כל כך נלהב וכל כך נרגש הלילה", אמר פלפס לאחר הגמר. "הרגשתי מצוין מהרגע הראשון שקפצתי לבריכה. רציתי להשיג עבורנו יתרון גדול יותר שיוריד את הלחץ. אני מניח שאלה היו 100 המטר הכי מהירים שלי בקריירה, אז זה בהחלט סימן חיובי. נראה מה יהיה בימים הקרובים, אבל אין ספק שאני מרוצה מההתחלה שלי".

למדליה הזו יש ערך סמלי עבור פלפס: זו המדליה הראשונה מאז שבנו, בומר, נולד. פלפס הקדיש את הזהב לבנו, שספק אם יזכור משהו מכל זה. חברו לנבחרת ניית'ן אדריאן סיפר ש"כבר במחנה האימונים ראינו שהוא חד. ידענו, ידענו. אני זוכר שפעם אמרתי למייקל 'קבעת תקדים. בכל פעם שאתה קופץ לבריכה, מצפים ממנו לזכות במדליית זהב. זה כבר כמעט מובן מאליו. עד כדי כך גדולה ההשפעה שלו עם ההיסטוריה של האולימפיאדה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

סטף קרי הצליח לתמצת את זה יפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully