וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום הלילה בריו: הספורטאיות הגיבורות שנכנסו לספרי ההיסטוריה

סימון ביילס לא הייתה האשה היחידה שכיכבה. וו מינשיה זכתה בזהב נוסף, מאילינדה קלמנדי שמה את קוסובו על המפה, והיו גם סנסציות בטניס ושיאי עולם בשחייה והרמת משקולות. סיכום הלילה. צפו במשדר באולפן וואלה! NEWS

מערכת וואלה!
שחיינית שבדית שרה שיוסטרום. רויטרס
שיא עולם. שיוסטרום/רויטרס

שחייה

* שרה שיוסטרום השבדית ניפצה את שיא העולם של עצמה ב-100 מטר פרפר וזכתה במדליית הזהב עם 55.48 שניות.

* אדם פיטי הבלתי נלאה שבר שיא עולם נוסף, הפעם בגמר 100 מטר חזה, עם 57.13 שניות.

* שיא עולם חדש קבעה גם קייטי לדקי נפלאה, כשעצרה את השעון בגמר 400 מטר חופשי על 3:56.46 דקות.

* מדליית זהב 19 למייקל פלפס העילאי, הפעם ב-100X4 חופשי. ארצות הברית סיימה ראשונה עם 3:09.92 דקות.

לידיעה המלאה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

גיבורה #1

סימון ביילס הגיעה עם טונות של ציפיות על הכתפיים, אבל לא נבהלה וסיפקה תצוגה גדולה במוקדמות באולם ההתעמלות. אם היא תמשיך כך, בימים הקרובים נצפה באחת ההצגות הגדולות של ספורטאי במשחקים האולימפיים. לידיעה המלאה

סימון ביילס, מתעמלת אמריקאית. רויטרס
פשוט נפלאה. ביילס/רויטרס

גיבורה #2

וו מינשיה הסינית זכתה במדליית זהב בקפיצה למים בזוגות משלושה מטרים. לכאורה שם לא מוכר לחובבי הספורט, אבל בסין מדובר באגדה חיה. מינשיה שכבר עמדה בראש הפודיום ב-2004, 2008 ו-2012, עשתה זאת פעם נוספת, עם שותפה שלישית - הפעם טינגמו שי.

.

וו מינשיה (ימין), שי טינגמו קופצות למים סיניות. AP
שולטת בקפיצות למים ביד רמה. מינשיה מימין/AP

גיבורה #3

ב-2013 מאילינדה קלמנדי זכתה באליפות העולם בג'ודו במשקל עד 52 ק"ג, בתחרות שהתקיימה בריו דה ז'ניירו. מי האמין ששלוש שנים לאחר מכן היא תעמוד בראש הפודיום באותו מקום, אחרי שהיא זכתה במדליה האולימפית הראשונה של קוסובו? קלמנדי בת ה-25 - נושאת הדגל של המשלחת בטקס הפתיחה - ניצחה יריבה איטלקיה בגמר ועשתה את זה בגדול. קוסובו שמשתתפת באולימפיאדה בפעם הראשונה אי פעם, הגיעה לריו עם משלחת של שישה ספורטאים. והנה, מדליית זהב.

מאילינדה קלמנדי. GettyImages
שוב זהב, שוב בריו, הפעם באולימפיאדה. קלמנדי/GettyImages

המדליות של הלילה

קליעה: קת'רין סקינר (אוסטרליה) זכתה בזהב בתחרות הירי בצלחות חרס. היא הקדימה את נטלי רוני (ניו זילנד) וקורי קודג'ל (ארה"ב)

ג'ודו: פאביו באזילה בן ה-21 זכה בזהב במשקל עד 66 ק"ג, אחרי ניצחון על אן בה-לו הדרום קוריאני. מדליות הארד הלכו למסאשי איבנומה (יפן) ורישוד סובירוב (אוזבקיסטן)

הרמת משקולות: הסו שו-צ'ינג הטיוואנית זכתה בזהב בהרמת משקולות במשקל עד 53 ק"ג. הידילין דיאז (הפיליפינים) זכתה בכסף ויון ג'ין-הי (דרום קוריאה) בארד.

הרמת משקולות: לונג צ'ינגקואן הסיני זכה במדליית זהב במשקל עד 56 ק"ג ושבר שיא עולם עם משקל כולל של 307 ק"ג. אום יון צ'ול הצפון קוריאני זכה בכסף, שינפט קרואיטונג בארד.

קשתות: יממה אחרי ששלישיית הקשתים של דרום קוריאה זכתה במדליית הזהב, גם שלישיית הקשתות של המדינה עשתה זאת. הנבחרת הרוסית סיימה במקום השני והנבחרת הטייוואנית סיימה במקום השלישי.

סיף: דניאלה גארוצו האיטלקי זכה בזהב ברומח. הוא ניצח בגמר את אלכסנדר מסיאלאס, שהיה האמריקאי הראשון מאז 1984 שזוכה במדלייה בסיף. טימור סאפין זכה בארד.

טניס

היום שהתחיל עם ניצחונות צפויים של סרינה וויליאמס ואנדי מארי, הפך ללילה סנסציוני עם הדחתו של נובאק דג'וקוביץ' בידי חואן מרטין דל פוטרו. גם בזוגות קיבלנו הפתעה גדולה, כשוונוס וסרינה וויליאמס, שזכו במדליות הזהב ב-2000, 2008 ו-2012 - שבעצם אף פעם לא הפסידו משחק זוגות אולימפי כשהן משחקות ביחד (ב-2004 ונוס שיחקה עם צ'נדרה רובין) - הודחו כבר אחרי סיבוב אחד. על החתום: לוסי ספארובה וברברה סטריצובה הצ'כיות, שגברו על האחיות 3:6, 4:6. גרבינייה מוגורוסה הספרדייה דילגה לסיבוב השני עם 2:6, 2:6 על אנדראה מיטו מרומניה. לידיעה המלאה

לוסי ספארובה, ברברה סטריצובה, טניסאיות צ'כיות. רויטרס
מי האמין? ספארובה וסטריצובה/רויטרס

כדורגל

ברזיל המאכזבת סיימה ב-0:0 עלוב עם עיראק והיא בסכנת הדחה. ארגנטינה התאושש מההפסד לפורטוגל בסיבוב הראשון וניצחה 1:2 את אלג'יריה. מי שעדיין לא נמצאת בעניינים זו גרמניה, ששוב הסתפקה בתיקו, הפעם 3:3 נגד דרום קוריאה.

לידיעה המלאה

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
מה יהיה? ניימאר/רויטרס

כדורסל

מדליסטית הכסף מ-2012, ספרד, הפסידה במשחק הפתיחה שלה 72:70 לקרואטיה לאחר שהובילה ברוב שלבי המשחק. ליטא עשתה את שלה מול ברזיל.

לידיעה המלאה

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully