וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: הגולפאי הארגנטינאי תוקף, רוכבת אוסטרלית פונתה לבית החולים

אמיליאנו גריז'ו עדיין לא הגיע לריו ומאשים את חברת התעופה, הוסקינס נפגעה במהלך אימון. זהב ראשון לברזיל, היסטוריה עבור אוסטרליה עם מקום ראשון ברוגבי שביעיות לנשים. מתאגרף נמיבי נעצר לאחר שחדרנית בכפר האולימפי האשימה אותו כי נישק אותה בכוח

מערכת וואלה!

יום התחרויות השלישי בריו 2016 יצא לדרך בצהריים (שני) ויימשך אל תוך הלילה עם עוד הרבה מאבקים מרתקים ושלל תחרויות.

04:06: דרמה גדולה בטניס שולחן

שמינית הגמר בין בויאן טוקיץ' הסלובני לדימיטרי אובצ'רוב הגרמני סיפקה קרב מרתק בן 26 דקות (!), שהסתיים ב-31:33 לטובתו של טוקיץ'. השניים לא הצליחו להשיג את ההכרעה והגיעו למצב של 31:31, אלא שאז הסלובני השיג שתי נקודות רצופות ורשם ניצחון דרמטי.

02:57: מדליית זהב לקולומביה בהרמת משקולות

מרים המשקולות הקולומביאני, אוסקר פיגרואה מוסקרה, זכה במדליית הזהב אחרי שהרים 318 ק"ג בגמר התחרות, והצליח להוסיף מדליה אולימפית נוספת לארון אחרי שזכה בכסף בלונדון. בכך הוא הפך לגבר הראשון שזוכה בזהב עבור קולומביה. הוא הקדים את אקו אירוואן מאינדונזיה שזכה בכסף ואת פרקהד חרקי הקזחי שזכה במדליית הארד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

01:37: היסטוריה עבור אוסטרליה

נבחרת הנשים של אוסטרליה ברוגבי שביעיות זכתה במדליית הזהב עם ניצחון 17:24 על ניו זילנד. מדובר בפעם הראשונה שבה טורניר רוגבי שביעיות לנשים נכלל במשחקים האולימפיים.

01:05: מדליית זהב לפולין בגמר סייף נשים

בוגנה יזוויאק הפולנית ניצחה את גמר סייף חרב עם 2:4 על מרתה באזה הברזילאית, שהסתפקה במקום השני.

00:54: מדליית זהב רביעית ליפן

נבחרת התעמלות המכשירים של יפן זכתה במדליית זהב אחרי תחרות מרתקת. רוסיה הגיעה למקום השני ואילו סין לשלישי. לידיעה המלאה

נבחרת יפן בהתעמלות מכשירים. GettyImages
זכו בסיומה של דרמה. היפנים חוגגים/GettyImages

23:54: מדליית זהב רביעית לסין

צמד הסינים, אסן צ'ן ולין יו, זכו במדליית הזהב בקפיצה למים מעשרה מטרים, וכעת הם עומדים על ארבע מדליות זהב. במקום השני סיימו ג'ונתן סטיל ודויד בודאה מארצות הברית. במדליית הארד הסתפקו הבריטים, תומאס דיילי ודניאל גודפלו. דיילי זכור לעולם הספורט לאחר שכבר בגיל 14 התחרה באולימפיאדת בייג'ינג.

23:10: מדליית זהב ראשון לברזיל

הג'ודוקא רפאלה סילבה הברזילאית גברה על מרים רופר הגרמנית בקרב על הגמר, במשקל עד 57 קילוגרמים. מדובר בזכייה הראשונה של ברזיל במדליית הזהב, אחרי שהם הגיעו ליום השלישי בריו עם מדליית כסף בלבד. רופר סיימה במקום השני, ובארד זכתה סאנה ורחאן ההולנדית. אחרי הניצחון בחרה סילבה לסגור חשבון עם המבקרים: "אחרי ההפסד בלונדון טענו שאני בושה למדינה ולמשפחה שלי, היום אני אלופה אולימפית".

22:54: מליסה הוסקינס, רוכבת האופניים האוסטרלית, פונתה לבית החולים

רוכבת האופניים האוסטרלית מליסה הוסקינס נלקחה לבית החולים אחרי מרדף עם קבוצת האימון במהלכו נפגעו מספר רוכבים. הוסקינס הייתה היחידה שנשלחה לבית החולים מתוך דאגה של הצוות הרפואי לקראת פתיחת התחרויות בחמישי, אך היא צפויה להתחרות.

מליסה הוסקינס רוכבת אופניים הולנדית. רויטרס
הוסקינס מפונה/רויטרס

22:05: קולשרייבר מודה לאוהדים

22:01: הפספוס הגדול של המשלחת הארגנטינאית?

מכה קשה למשלחת הארגנטינאית. הגולפאי הבכיר, אמיליאנו גריז'ו, חווה סיוט בדרכו לריו. הארגנטינאי האשים את חברת התעופה, אמריקן איירליינס, כזו שעשויה לגרום לו לפספס את ההתמודדות על המדלייה.

21:57: מדליית זהב לקרואטיה בקליעה ירי צלחות חרס

יוסיפ גלאסנוביץ' זכה במדליית הזהב עבור קרואטיה וניצח את האיטלקי, ג'ובאני פליאלו. האחרון הצליח לסיים במקום השני כאשר גבר על אדוארד לינג הבריטי, שהסתפק בארד.

שחקן הגולף של ארגנטינה אמיליאנו גריז'ו. GettyImages
תוקף. גריז'ו/GettyImages

18:30: מדליית זהב נוספת לאיטליה

ניקולו קמפריאני האיטלקי זכה במדליית זהב בירי באקדח אוויר מ-10 מטרים. קמפריאני השיג תוצאה של 206.1 בגמר והקדים את סרגיי קוליש האוקראיני, שזכה במדליית כסף עם 204.6 נקודות ו-ולדימיר מסלניקוב הרוסי זכה בארד עם 184.2.

17:45: עוד מתאגרף נעצר על הטרדה מינית

חדרנית בכפר האולימפי האשימה מתארגף מנמיביה כי הוא נישק אותה בכוח לאחר שתפס אותה וקירב אותה אליו. בנוסף, היא טענה כי הוא הציע לה כסף תמורת יחסי מין. המשטרה המקומית עצרה את המתארגף והוא צפוי להישאר במעצר עד לתום ההליכים נגדו. עוד לפני התחרויות הואשם חסן סעדה, מתאגרף ממרוקו, בעבירות דומות ונעצר.

פיליפ קולשרייבר טניסאי גרמני. AP
חסר מזל. קולשרייבר/AP

17:00: קולשרייבר פרש

17:00: פיליפ קולשרייבר, המדורג 13 בטורניר ו-23 בעולם, נפצע במהלך משחק הזוגות שלו אתמול ונאלץ לפרוש מהטורניר כולו לאחר שבתחילה פרש רק ממשחק הזוגות. אנדריי מרטין הסלובקי קיבל את הכרטיס לסיבוב השלישי.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully