וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדר הטלוויזיה התנצל על ההערות בנוגע להוריה של סימון ביילס

רון ונלי ביילס אימצו את נכדתם בגיל קטן, ואל טארוטוויג מ-NBC עורר סערה כשצייץ ש"אולי הם הורים, אבל לא של סימון". המתעמלת לא הגיבה, אבל הצופים הזועמים גרמו להתנצלות השדר

סימון ביילס, מתעמלת אמריקאית. AP
מיני סערה. ביילס/AP

שדר הטלוויזיה של רשת NBC, אל טראוטוויג, התנצל אמש (שני) על ציוצים מעוררי מחלקות בטוויטר שלו, בהם כתב שהוריה המאמצים של סימון ביילס הם לא הוריה. לטראוטוויג יש כ-20 אלף עוקבים והציוצים שלו הסעירו את רשויות האימוץ בארה"ב.

בארה"ב יש ציפייה עצומה מביילס לזכות בכמה מדליות זהב ובד בבד להפוך לסיפור הגדול של אולימפיאדת ריו 2016. האמריקאים אוהבים להכתיר גיבורים באירועים כאלו והמתעמלת בת ה-19 היא הפייבוריטית להפוך לזו של המשחקים הנוכחיים. ביילס מככבת בכותרות וטראוטוויג רכב על הגל.

ביילס נולדה לאם נרקומנית וסבה וסבתה, רונאלד ונלי, אימצו אותה ואת אחותה בצורה חוקית. הם גידלו אותה כבתם לכל דבר, סימון מכנה אותם "אמא ואבא", אבל במהלך השידור של תחרות המוקדמות, הדגיש שוב ושוב ש"רון ואשתו הם סבה וסבתה של סימון". אחת מהצופות פנתה אליו בטוויטר וכתבה שמבחינה ביולוגית הוא צודק, אבל שהשניים הם הוריה, אבל השדר התעקש וצייץ: "אולי הם הורים, אבל הם לא ההורים שלה".

סימון ביילס, מתעמלת אמריקאית. רויטרס
התקווה הגדולה של ארה"ב למדליות זהב וגם לסיפור של האולימפיאדה. ביילס/רויטרס

בארה"ב התעוררה סערה, צופים רבים דרשו לפטר את טראוטוויג והוא מחק את הציוצים ומאוחר יותר כתב: "אני מתנצל על כך שלא הייתי ברור יותר בדברים שאמרתי. תיקנתי במהירות את הדברים שכתבתי בטוויטר וכדי להבהיר את עצמי: נלי ורון הם הוריה של סימון".

ביילס שסיפקה הצגה נפלאה במוקדמות של תחרות ההתעמלות, תנסה להשיג חמש מדליות זהב באולימפיאדה. הערב היא תתחרה כחלק מנבחרת ארה"ב בגמר הקבוצתי ובימים הקרובים תמשיך בתחרויות האישיות.

המסלול של ביילס לחמש מדליות זהב?

יום שלישי, 9.8: גמר קבוצתי
יום חמישי, 11.8: גמר קרב רב
יום ראשון, 14.8: גמר קפיצות
יום שני, 15.8: גמר קרקע
יום שני, 15.8: גמר קורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully