וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום הלילה בריו: ההיסטוריה של קזחסטן, שני שיאי עולם בהרמת משקולות

קזחסטן חגגה שתי מדליות זהב תוך שעה בבריכה ובהרמת משקולות, שיאיון הסיני שבר שיא עולם כשדחק משקל 177 ק"ג, הדרים טים התקשתה, אוצ'ימורה הלהיב. כל מה שקרה בזמן שישנתם

צילום מסך

היום החמישי באולימפיאדת ריו 2016 ננעל הבוקר (חמישי) עם הרבה דרמות, מדליות וגם שיאי עולם. יעקב טומרקין איכזב בבריכה כשרשם זמן מאכזב בחצי הגמר ולא הצליח להעפיל לגמר המשחה ל-200 מטר גב. ניהאט רחימוב הקזחי ולו שיאיון הסיני שברו שיאי עולם בגמר הרמת המשקולות, קוהיי אוצ'ימורה זכה ברגע האחרון בזהב בהתעמלות מכשירים ובבריכה: דניאל בלנדין הקזחי זכה בזהב ב-200 מטר חזה, מירייה בלמונטה עשתה זאת ב-200 מטר פרפר.

עוד בנושא:

בולדר הפסידה בבית הניחומים: "היא הפתיעה אותי"
אחרי דרמה ענקית: אוצ'ימורה זכה בזהב בקרב רב
הפעם היא עבדה קשה: ניצחון דחוק לארה"ב על אוסטרליה

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. אסף קליגר, מערכת וואלה!
לילה מאכזב. טומרקין/מערכת וואלה!, אסף קליגר

המשלחת הישראלית

יעקב טומרקין רשם אכזבה הבוקר כשלא הצליח להעפיל לגמר המשחה ל-200 מטר גב. השחיין הישראלי קבע תוצאה של 1:58.63 דקות וסיים במקום ה-15 בלבד בסיכום הכללי. לינדה בולדר, שחלמה לשחזר את המדליה של ירדן ג'רבי בקטגוריית משקל של עד 70 ק"ג, הפסידה כבר בקרב הראשון בבית הניחומים למריה ברנבאו הספרדייה וסיימה את דרכה בריו. יעקב טומרקין. גל נבו פספס בשלוש מאיות העפלה לחצי גמר המשחה ל-200 מטר מעורב עם זמן של 1:59.80. אייל לוין ודן פרויליך, הצמד הישראלי בשייט מפרשיות מדגם 470, סיים במקום העשירי את יום השיוטים הראשון. גיל כהן ונינה אמיר סיימו את יום השיוטים הראשון במקום ה-17 הכללי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דימיטרי בלנדין שחייה. GettyImages
זהב מפתיע. דניאל בלנדין/GettyImages

שחייה

* דימיטרי בלנדין הקזחי רשם סנסציה גדולה וזכה במדליית הזהב ב-200 מטר חזה עם 2:07.46 דקות, בעוד ג'וש פרנו האמריקאי זוכה במדליית הכסף עם 2:07.53 ואנטון צ'ופקוב הרוסי זכה בארד עם 2:07.70.

* במקצה ל-100 מטר חופשי גברים הפתיע קייל צ'אלמרס האוסטרלי כשגרף את מדליית הזהב עם תוצאה של 47.58 שניות. פיטר טימרס הבלגי לקח את הכסף עם 47.80, בעוד שניית'ן אדריאן האמריקאי סיים רק שלישי עם 47.85.

* מירייה בלמונטה הספרדייה זכתה במדליית הזהב למשחה ל-200 מטר פרפר נשים אחרי שעצרה את השעון על 2:04.85. מדלין גרובס האוסטרלית זכתה בכסף עם 2:04.85 ונאצומי הושי היפנית לקחה את הארד עם 2:05.20.

* מייקל פלפס עלה לגמר 200 מעורב עם 1:55.78. ריאן לוכטה שני עם 1:56.28 וטיאגו פריירה הברזילאי קבע את הזמן השלישי בטיבו עם 1:57.11.

* עוד זהב לקייטי לדקי, הפעם ב-4X200 חופשי. הכוכבת של הבריכה סיימה ראשונה עם ארצות הברית בזמן של 7:43.03, כשנבחרת אוסטרליה לקחה את הכסף וקנדה את הארד.

לידיעה המלאה

קוהיי אוצ'ימורה מתעמל יפני. רויטרס
זהב ברגע האחרון. אוצ'ימורה/רויטרס

התעמלות מכשירים

קוהיי אוצ'ימורה היפני האגדי בן ה-27 הצליח לזכות במדליית הזהב בקרב רב בהתעמלות מכשירים. אוצ'ימורה, שזכה במדליית הזהב בקרב רב גם בלונדון 2012, הצליח לעשות את זה רק אחרי התרגיל האחרון וכשהוא עם 92.365 נקודות לעומת 92.266 של אולג ורניאייב האוקראיני ו-90.641 של מקס וויטלוק.

לידיעה המלאה

לו שיאיון מרים משקולות סיני. רויטרס
שיא עולם לא הספיק לזהב. לו שיאיון/רויטרס

המדליות של הלילה

טניס שולחן: בדרבי הסיני בגמר טניס שולחן לנשים הצליחה דינג נינג לנצח 3:4 במערכות את לי קשיוקסיה ולזכות בזהב. קים סונג הצפון קוריאנית גרפה את הארד אחרי ניצחון 1:4 במערכות על אי פוקואהרה היפנית.

סייף חרב גברים: ארון שילאגי ההונגרי זכה במדליית הזהב לאחר 8:15 מול דריל הומר האמריקאי בגמר. הומר הסתפק במדליית כסף. ג'ונגוואן קים הדרום קוריאני זכה במדליית הארד.

סייף רומח נשים: אינה דריגלזובה הרוסייה זכתה במדליית הזהב בסייף - רומח - נשים, אחרי שניצחה בגמר 11:12 את אליסה די פרנציסקה האיטלקייה, שהסתפקה בכסף. אינס בובקארי הטוניסאית זכתה במדליית הארד.

הרמת משקולות לגברים (עד 77 ק"ג): ניהאט רחימוב הקזחי זכה במדליית הזהב ועל הדרך שבר שיא עולם כשדחק משקל על 214 קילוגרמים. רחימוב הרים משקל כולל של 379 ק"ג, בדיוק כמו לו שיאיון הסיני שגם הוא שבר שיא עולם כשדחק משקל של 177 ק"ג. מחמוד מוחמד המצרי גרף את הארד עם 361 נקודות. במהלך התחרות אנדרניק קראפטיאן הארמני בן ה-20, שהיה אחד המועמדים הבכירים לזכייה במדליית הזהב במשקל האמור, סבל מפציעה קשה מאוד במהלך ניסיונו להניף 195 קילוגרם.

הרמת משקולות לנשים (עד 69 ק"ג): יאן מיי שיאנג העניקה לסין מדליית זהב עם תוצאה כללית של 261 קילוגרמים. זעירה זאפארקול הקזחית לקחה את הכסף עם 259 ק"ג ושרה אחמד המצרית זכתה בארד עם 255 ק"ג.

ג'ודו גברים: מאשו באקר היפני ניצח את ורלאם ליפרטליאני הגיאורגי בגמר עד 90 ק"ג וזכה בזהב. במדליות הארד בתחרויות הגברים זכו צ'ונזאו צ'נג הסיני ודונגאן גוואק הקוריאני.

אנחל קוראה שחקן נבחרת ארגנטינה, ריו 2016. רויטרס
איזו אכזבה. אנחל קוראה/רויטרס

כדורגל גברים

אחרי שני משחקים חלשים, ברזיל הביסה 0:4 את נבחרת דנמרק ועלתה יחד איתה לרבע הגמר, שם היא תפגוש את קולומביה. דרום אפריקה ועיראק שסיימו ב-1:1 הודחו.

אחרי האכזבה בגמר הקופה האחרון, ארגנטינה נטולת מסי סיימה רק ב-1:1 מול הונדורס והודחה כבר בשלב הבתים. הונדורס תפגוש ברבע הגמר את דרום קוריאה, שניצחה 0:1 את מקסיקו. גרמניה חגגה עם 0:10 על פיג'י הנמושה ותפגוש ברבע הגמר את פורטוגל שסיימה ב-1:1 מול אלג'יריה.

קולומביה ניצחה 0:2 את ניגריה ועלתה יחד איתה לרבע הגמר. יפן ניצחה 0:1 את שבדיה אך נותרה בחוץ.

לידיעה המלאה

כרמלו אנתוני שחקן נבחרת ארצות הברית (ימין) מול אנדרו בוגוט שחקן נבחרת אוסטרליה. רויטרס
חגג על אוסטרליה. כרמלו אנתוני/רויטרס

כדורסל גברים

ארה"ב - אוסטרליה 88:98

הנבחרת האמריקאית נתקלה בקשיים מול האוסטרלים שנתנו פייט כמעט לאורך כל המשחק, אבל 31 נקודות של כרמלו אנתוני הבטיחו לאמריקאים מקום ברבע הגמר.

צרפת - סרביה 75:76

טוני פארקר קלע סל גדול על הבאזר והנחיל לסרבים הפסד שני ברציפות.

ונצואלה - סין 68:72

מיודענו גרגורי ורגאס הוליך את הוונצואלים לניצחון ראשון בריו עם 13 נקודות ו--5 אסיסטים.

לידיעה המלאה

מגרש הטניס בטורניר האולימפי ריו. רויטרס
הילדים מייבשים את המשחק, ללא הועיל/רויטרס

טניס

בשל הממטרים הכבדים שירדו הלילה בריו, הוחלט לדחות את כל משחקי הטניס שהיו אמורים להיערך ביום התחרויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully