וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במערכת הפוליטית בירכו את ששון: "אתה התשובה למבקרינו בעולם"

13.8.2016 / 0:00

רבים טרם התייחסו להישג בשל כניסת השבת, אך ישנם ח"כים שמיהרו לברך את הג'ודוקא על זכייתו. הרצוג אמר כי ששון "אלוף אמיתי", ולבני הוסיפה: "אנחנו לא רק לוחצים לך את היד, אלא מחבקים אותך בגאווה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מרום שפיצר

השמחה על זכייתו של הג'ודוקא אורי ששון במדליית הארד באולימפיאדת ריו לא דילגה על המערכת הפוליטית. רבים אמנם טרם התייחסו להישג בשל העובדה שהתחרות נערכה לאחר כניסת השבת, וצפויים לברך את ששון מחר בערב. עם זאת, יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, מיהר לכתוב בפייסבוק: "אורי ששון אתה אלוף אמיתי. איזו גאווה!!!". בהמשך כתב הרצוג בטוויטר: "אורי ששון, איזו שמחה וגאווה הבאת כעת למדינת ישראל. תודה. ולאורן סמדג'ה שסוגר מעגל - תודה כפולה".

ח"כ ציפי לבני בירכה גם היא את ששון וכתבה בטוויטר: "איזו שמחה! אורי ששון ספורטאי אמיתי". היא התייחסה להתנגדותו של המתמודד המצרי אסלאם א-שהאבי ללחוץ לששון את היד לאחר שהפסיד לו מוקדם יותר, וציינה: "אנחנו בארץ לא רק לוחצים לך את היד, אלא מחבקים אותך בגאווה גדולה. שאפו".

עוד כתבות בנושא:
הישג נהדר: אורי ששון זכה במדליית ארד בג'ודו מעל 100 ק"ג
אורי ששון: "החלום התגשם מול עיני, ניצחתי את כל הפחדים"
קול ששון וקול שמחה: המספרים שמאחורי המדליה של אורי ששון

יצחק הרצוג, ירושלים. 18 במאי 2016. נועם מושקוביץ
"איזו שמחה וגאווה הבאת". הרצוג/נועם מושקוביץ

גם יו"ר שדולת הספורט והג'ודוקא לשעבר, ח"כ יואל רזבוזוב (יש עתיד), בירך את ששון על זכייתו ואמר: "המשלחת הישראלית לאולימפיאדה היא משלחת ספורטאים מצוינת, והזכייה של אורי ששון במדליה מוכיחה שמדינת ישראל היא מדינת ספורט לגיטימית ומכובדת. אחרי יום קרבות יוצא מן הכלל, הנפת דגל ישראל בזירה הספורטיבית הגדולה ביותר בפעם השנייה, והעמידה של ששון על הפודיום, הן הוכחה שהספורט הישראלי יכול להתמודד בכל זירה".

"דווקא בתקופה שבה מעמדה של מדינת ישראל בעולם הולך ומידרדר, וספורטאים מסרבים ללחוץ את ידיהם של יריביהם הישראלים, הישגים ספורטיביים שכאלה הם התשובה הטובה ביותר לכל מבקרינו בעולם, ובעיקר למדינות שמנסות לעשות דה-לגיטימציה לישראל", הוסיף רזבוזוב. "אני שמח מאוד בשביל אורי ששון ובשביל כל חובבי הספורט הישראלי – רק שנמשיך כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully