וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "הגענו לכאן כדי לזכות, נצטרך לשחק יותר טוב"

כוכב ארה"ב ניסה להסביר את היכולת הפושרת של הדרים טים אחרי ה-91:94 הדרמטי מול סרביה. ששבסקי בטוח: "אנחנו מוכשרים יותר, אבל צריכים לשחק כצוות". תאודוסיץ' אופטימי: "אנחנו נבחרת שלא מוותרת"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מרום שפיצר

נבחרת ארצות הברית התקרבה הלילה (בין שישי לשבת) להבטחת המקום הראשון בבית א'. הדרים טים אמנם הזיעה מול סרביה, ועם 91:94 דרמטי שמרה על מאזן מושלם. המשוכה הסרבית הייתה הקשה ביותר שפגשה ארה"ב בטורניר כאשר הופעה מצדו של ניקולה יוקיץ' (25 נקודות) ומילוש תאודוסיץ' (18 נקודות ושישה אסיסטים) העניקה למייק ששבסקי חומר למחשבה בדרך למדליית הזהב.

הפתיחה של הדרים טים הייתה מבטיחה, אך דווקא היכולת של הסרבים לקזז את הפער במחצית השנייה ולהפוך את המשחק לצמוד אולי פגעה בכושר ההרתעה של ארה"ב. הפרשנים כבר דאגו להזכיר כי מול אוסטרליה היה זה כרמלו אנתוני שנאלץ להציל את הנבחרת של ששבסקי, והפעם היו אלה הסרבים שקיבלו את המחמאות. "הדרך שבה הנבחרת של סשה ג'ורג'ביץ' עמדה מול ארה"ב הזכירה את סן אנטוניו בשיאה", טענו ב-USA Today.

עוד בנושא:
ארצות הברית שרדה מותחן גדול מול סרביה
כל מה שקרה הלילה: דרמה לדרים טים בכדורסל, זהב לרפאל נדאל
חדשות ריו: הופ סולו תוקפת את השבדיות, רוכבת נטשה בגלל שסוסה ננשך

שחקני נבחרת ארצות הברית קווין דוראנט, דריימונד גרין. GettyImages
ששבסקי מודאג מהיכולת הקבוצתית/GettyImages

"יש לנו יותר כישרון מלנבחרות אחרות", אמר ששבסקי בסיום והסביר: "אנחנו צריכים לקבל את העבודה שאנחנו מוכשרים יותר ולשחק טוב יותר כצוות. אנשים לא מעריכים את היכולת של נבחרות כמו אוסטרליה וסרביה, שתיהן מוכשרות והן חלק בלתי נפרד מהצמרת של הכדורסל העולמי. אני בטוח שהמשחקים האלה יעזרו לנו לקראת המשך הטורניר".

קווין דוראנט ניסה לשים את האצבע על הבעיה בחצי השני: "התחלנו טוב והובלנו בכמעט 20 נקודות, אבל איבדנו אותו בצורה טיפשית. הגענו לכאן כדי לזכות ובשביל זה אנחנו צריכים לדעת להחזיק ביתרון מבטיח כמו שהיה לנו הערב. אין דרך אחרת מאשר לשחק יותר טוב". קיירי אירווינג הוסיף: "לפני שנתיים הדברים היו קלים יותר, עכשיו נדמה שאנחנו צריכים למצוא את הקצב שלנו מחדש. ברגע שזה יקרה, הכול יהיה בסדר".

בצד המפסיד, תאודוסיץ' נותר אופטימי: "אנחנו נבחרת שאף פעם לא מוותרת והוכחנו את זה. זה משחק שלישי ברציפות שאנחנו פותחים רע ומול נבחרת כמו ארה"ב זה קשה מאוד לחזור מפיגור של 15 נקודות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן נבחרת סרביה מילוש תאודוסיץ'. רויטרס
אופטימי. תאודוסיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully