וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששון: "תחושת גאווה ענקית". סמדג'ה: "כרגע אין לי כוחות לאמן"

משלחת הג'ודו ערכה מסע"ת חגיגית בריו, המדליסט התרגש: "לא מפסיק לקבל הודעות". המאמן הודה: "אנוח, מקווה שדברים ישתנו". מירי רגב: "נחשוב איך להגדיל את התמיכה הכספית בג'ודו"

צילום: פז חסדאי, עריכה: טל רזניק

לאחר מדליות הארד הנהדרות של ירדן ג'רבי ואורי ששון ויממה לפני שיוט המדליות של מעין דוידוביץ', קיימו הלילה (בין שבת לראשון) במשלחת הג'ודו הישראלית מסיבת עיתונאים חגיגית בריו, בהשתתפות ששון, המאמן אורן סמדג'ה, מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג ושרת התרבות והספורט מירי רגב.

"זה רגע מאוד מיוחד בשבילי", אמר אורי ששון. "זה חלום שמתגשם, רציתי את זה כל החיים שלי ועכשיו אני רואה את זה קורה מול העיניים שלי. זה מרגש ונותן לי תחושת גאווה ענקית. אני מתרגש בכל פעם מחדש לייצג את המדינה הזו. אני לא מפסיק לקבל הודעות מאנשים שאוהבים את המדינה. רק כשאורן סמדג'ה נכנס לאמן את הנבחרת ידעתי שאני יכול לעשות את זה. היו כישלונות בדרך, היו התמודדויות. אני רוצה להודות לכל מי שעזר לי ונתן לי את הזכות לייצג את נבחרת ישראל, תודה רבה".

עוד בנושא:

נתניהו בירך את ששון: "הראית את הפנים האמיתיות של ישראל"
ילד טוב ירושלים: על היום המרגש והאופי המיוחד של אורי ששון
אורן סמדג'ה: "לא הייתי מצליח להרים את עצמי בלי המדליה הזו"
אורי ששון התחבק עם ירדן ג'רבי: "עשינו דבר ענק, ישראל היא אימפריית ג'ודו"

מסיבת עיתונאים של משלחת הג'ודו של ישראל. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
מסכמים ימים נהדרים. משלחת הג'ודו של ישראל/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו אמר: "שגיא מוקי סבל מכאבי גב נוראיים ובמשך כל החודש הזה רק היינו צריכים לטפל בו בבתי חולים. היה באמת ספק האם הוא יוכל להשתתף באולימפיאדה. אין מה לומר יותר על ירדן ואורי, כל הסופרלטיבים כבר נאמרו".

גילי לוסטיג: "היה לנו יום מוצלח, גם עם חנה מיננקו שהצליחה להעפיל לגמר. גם מישה זילברמן הצליח להשיג ניצחון חלק מול מדורג הרבה יותר גבוה ממנו. מחר זה היום של מעין דוידוביץ'. הכול תלוי בה ונחזיק לה אצבעות".

אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת הג'ודו אמר: "אני חושב שנקודת המפנה בנבחרת ישראל הגיעה ב-2014 כשהתחלנו לזכות בתחרויות גרנד פרי. במשחקי באקו נתנו את ההוכחה שהנבחרת הזו מסוגלת גם לקחת מדליות באולימפיאדה. זה לא היה קל, זו עבודה מאוד קשה. אין יום אחד שאנחנו לא עובדים איתם".

כשנשאל האם יאמן את הנבחרת גם בטוקיו 2020 השיב סמדג'ה: "אם אתה שואל אותי היום אם יש לי כוחות לאמן, אז חד וחלק לא. אנוח, אני מקווה שדברים ישתנו ויזוזו כמו שאנחנו מצפים, כי אם פה היה קשה, בטוקיו יהיה הרבה יותר קשה".

מירי רגב: "ענף הג'ודו הוכיח את עצמו לא רק באולימפיאדה הזו. אנחנו הולכים להגדיל את התקציב לענפים האולימפיים שיביאו הצלחה. לא יכולה להיות חלוקה שוויונית. צריך לשבת ולעשות פריש מיש לגבי כל הענפים. אין ספק שהג'ודו שייצג אותנו בכבוד בכל הענפים צריך לקבל תמיכה כספית ואנחנו נחשוב אחרי האולימפיאדה איך עושים את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מסיבת עיתונאים של משלחת הג'ודו של ישראל. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
מסיבת עיתונאים של משלחת הג'ודו של ישראל/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully