וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומפסון הקדישה את הזהב לפרייז'ר-פרייס, שהתגוננה: "לא נכשלתי"

אחווה ג'מייקנית אחרי ההפתעה בגמר ה-100 מטר נשים: תומפסון נזכרה בשנים בהן הסתכלה על בת ארצה בהערצה, פרייז'ר-פרייס התלוננה על הסמיכות בין המקצים: "הכי משמח אותי שהזהב שלנו"

המסורת ארוכת השנים של ג'מייקה נמשכה גם הלילה (בין שבת לראשון), עם זכייה שלישית ברציפות בזהב בריצת 100 מטר נשים. למרות זאת, בדרך לשם אירע טוויסט בעלילה: במקום הפייבוריטית שלי-אן פרייז'ר-פרייס, מי שהוכתרה האישה המהירה בעולם היא איליין תומפסון, שמעטים ניבאו לה זכייה במדליה. תומפסון בת ה-24 עצרה את השעון על 10.71 שניות, מאייה פחות משיאה האישי, והשאירה אבק לבת ארצה שקיוותה להפוך לראשונה אי פעם שזוכה בשלוש מדליות זהב רצופות ב-100 מטר נשים, אבל הסתפקה רק בארד עם 10.86 שניות. טורי בויד לקחה את הכסף עם 10.83 שניות.

עוד בנושא:
אמש במוקדמות: בולט, גאטלין ובלייק טיילו לחצי גמר ה-100 מטר
יום 9 בריו: בולט רוצה עוד זהב ב-100, סימון ביילס חוזרת לככב
הלילה: איליין תומפסון זכתה בזהב ב-100 מטר, זהב גם לפראח
כל מה שקרה הלילה: הפתעה בקרב 7, דרמה בקפיצה לרוחק

האצנית הג'מייקנית איליין תומפסון, שלי אלן פרייז'ר פרייס. רויטרס
מחמיאה, בקושי. פרייז'ר-פרייס עם תומפסון/רויטרס

"כשחציתי את קו הסיום והסתכלתי על התוצאות, לא ידעתי איך לחגוג. לקח לי כמה שניות להבין שבאמת זכיתי", אמרה תומפסון, שעד לפני שנה הייתה שם אנונימי למדי והסתכלה על פרייז'ר-פרייס בהערצה. "לג'מייקה יש כל כך הרבה ספרינטריות כישרוניות, אז לזכות בזהב זה הישג אדיר. תמיד הסתכלתי על שלי בהערצה. הייתה לה שנה קשה, ועדיין מדהים להיות כאן איתה".

מנגד, האכזבה ניכרה היטב על פניה של פרייז'ר-פרייס, שאחרי שניות התעשתה ובירכה את בת ארצה על הזכייה המפתיעה. "הדבר שהכי משמח אותי זה שהזהב נשאר בג'מייקה. בסופו של דבר גם אני על הפודיום, וג'מייקה קיבלה עוד סיבה להיות גאה בנבחרת שלנו. פרייז'ר-פרייס סירבה להכתיר את הריצה שלה ככישלון, והוסיפה שסבלה מהעובדה שבין חצי הגמר לגמר הפרידה שעה וחצי בלבד. "זאת ביי פאר התחרות הכי טובה שלי אי פעם", התגוננה. "אני יודעת כמה קשה עבדתי, אני יודעת כמה הקרבות נאלצתי לעשות, אני יודעת כמה דמעות הזלתי בדרך, אני יודעת הכל".

הרצה הג'מייקנית איליין תומפסון. AP
הרצה הג'מייקנית איליין תומפסון/AP
הרצה הג'מייקנית איליין תומפסון. AP
הרצה הג'מייקנית איליין תומפסון/AP
הרצה הג'מייקנית איליין תומפסון חוצה את קו הסיום בגמר ה-100 מטר. achla_TV
הרצה הג'מייקנית איליין תומפסון חוצה את קו הסיום בגמר ה-100 מטר/achla_TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully