וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שקרה הלילה: הפתעה גדולה בקרב 7, דרמה בקפיצה לרוחק

תיאם נפיסטו הבלגית היממה את ג'סיקה אניס היל, ג'ף הנדרסון זכה בזהב בתום תחרות דרמטית למדי בעוד ראת'רפורד הסתפק בארד בלבד. וגם: הפרידה של פלפס, הדריסה של ספרד ולא מעט מדליות

מערכת וואלה!

היום השמיני באולימפיאדת ריו 2016 הסתיים הבוקר (ראשון). מישה זילברמן רשם ניצחון, תחרויות האתלטיקה העלו הילוך, מוניקה פאויג עשתה היסטוריה עבור פורטו ריקו ומייקל פלפס נפרד מהמשחקים האולימפיים כמו שרק מייקל פלפס יכול להיפרד.

אתלטיקה

איזה לילה נפלא, מלא הפתעות היה לנו. איליין תומפסון הדהימה את כולם בגמר ה-100 מטר, תיאם נפיסטו הבלגית היממה את ג'סיקה אניס היל בקרב 7, ג'ף הנדרסון זכה בזהב בתום תחרות דרמטית עד מאוד בקפיצה לרוחק ומו פראח, כהרגלו, עשה את העבודה בגמר הריצה ל-10,000 מטר. גם העולים לגמר ה-400 וה-800 נקבעו.

לידיעה המלאה.

האצנית הג'מייקנית איליין תומפסון. רויטרס
ג'מייקה שולטת, כרגיל. תומפסון/רויטרס

שחייה

מייקל פלפס עשה זאת שוב. במשחה האולימפי האחרון שלו בקריירה, הפנומן האמריקאי קטף מדליית זהב 23 בקריירה - הפעם ב-4X100 מעורב, כשארצות הברית שלו גברה על בריטניה בתום קרב עיקש. פרניל בלומה הדנית סיפקה הפתעה ב-50 מטר חופשי.

לידיעה המלאה.

השחיין האמריקאי מייקל פלפס. GettyImages
מה עוד נותר להגיד? פלפס/GettyImages

מישה זילברמן

זילברמן השיג ניצחון ראשון אי פעם עבור ישראל בבדמינטון, כאשר גבר יוהאן טאן הבלגי 20:22, 12:21 במשחק השני והאחרון בשלב הבתים והשאיר לעצמו סיכוי להעפיל לשמינית הגמר.

לידיעה המלאה.

מישה זילברמן שחקן בדמינטון ישראלי. רויטרס
עשה היסטוריה. זילברמן/רויטרס

טניס

מוניקה פואיג זכתה במדליית זהב היסטורית וראשונה אי פעם עבור פורטו ריקו כאשר גברה 4:6, 6:4, 1:6 על אנג'ליק קרבר. היא גם הפכה לאישה הראשונה מפורטו ריקו לזכות במדליה אולימפית.

חואן מרטין דל פוטרו העפיל לגמר הגברים בזכות 7:5, 4:6, 6:7 (5) על רפאל נדאל. הארגנטינאי שהדיח את נובאק דג'וקוביץ' גבר גם על המדורג חמישי בעולם ויפגוש בגמר את אנדי מארי.

לידיעה המלאה.

הטניסאית הפורטו ריקנית מוניקה פואיג. רויטרס
מי היה מאמין? פואיג/רויטרס

כדורגל

ניגריה העפילה לחצי גמר עם 0:2 על דנמרק משעריהם של ג'ון אובי מיקל ועומר אמינו. היא תפגוש בארבע האחרונות את גרמניה שהביסה את פורטוגל. גם הונדורס תהיה שם ותפגוש את ברזיל, שניצחה 0:2 את קולומביה.

לידיעה המלאה.

שחקני גרמניה אולימפית חוגגים. רויטרס
הגרמנים בשלהם/רויטרס

כדורסל

ארגנטינה ניצחה את המארחת ברזיל 111:107 בתום דרמה אדירה ושתי הארכות. אחרי שני הפסדים משלושה משחקים ספרד רמסה את ליטא 59:109 ענק, וגם ניגריה סיבכה עוד יותר את בית ב' עם 76:90 מפתיע מאוד על קרואטיה.

לידיעה המלאה.

שחקן נבחרת ספרד פאו גאסול. רויטרס
ערב נפלא שלו. גאסול/רויטרס

המדליות של הלילה

* בגמר סייף חרבות לנשים זכתה רוסיה בזהב, אוקראינה בכסף וארצות הברית בארד.

* סוחרב מוראדי האיראני זכה בזהב בהרמת משקולות עד 94 ק"ג, ואדזים סטרלצו הבלארוסי זכה בכסף, אורימאס דידזבאליס מליטא זכה בארד.

* בקרב על מדליית ארד באגרוף במשקל כבד (91 ק"ג) ניצח אריסלנדי סאבון הקובני את ואסילי לביט הקזחי.

* אליס ליגטלה ההולנדית זכתה בזהב במקצה קיירין באופניים. רבקה ג'יימס מבריטניה זכתה בכסף, אנה מירס מאוסטרליה בארד.

* בגמר רדיפה נשים באופניים קבעו הבריטיות זמן של 4:10.236 דקות ושברו את שיא העולם. ארצות הברית זכתה במדליית הכסף, קנדה בארד.

* אולאדיסלאו האנצ'ארו הבלארוסי זכה במדליית זהב במקצוע הטרמפולינה, דונג דונג הסיני זכה בכסף ולאי גאו בארד.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully