וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רייזמן: "כבוד עבורי לייצג את היהודים בעולם, זה מרגש"

המתעמלת האמריקאית היהודייה זכתה בעוד מדליית כסף בתרגיל הקרקע, ואמרה לשליח וואלה! ספורט בריו: "משמעות עצומה עבורי לדעת שאתם מאחורי". על התרגיל בגמר: "הגעתי לשיא ברגע הנכון"

יניב פכטר

בווידאו: המשדר האולימפי היומי של וואלה! ספורט

אלי רייזמן סיימה היום את חלקה במשחקים האולימפיים בריו, כשזכתה במדליית הכסף בתרגיל הקרקע. המתעמלות היהודייה השלימה מדליית כסף שנייה במשחקים (אחרי המקום השני בקרב רב), ויחד עם הזהב שזכתה בתרגיל הקבוצתי עם נבחרת ארה"ב, רייזמן בת ה-22 סיימה את דרכה בריו בצורה מרשימה. היום בתרגיל הקרקע קיבלה ציון של 15.500, שהספיק לה למקום השני, אחרי סימון ביילס המרשימה שזכתה במדליית הזהב הרביעית שלה במשחקים עם ציון 15.966 ותרגיל מרהיב.

בסיום התייחסה רייזמן, האלופה האולימפית מלונדון, לקשר שלה לישראל וליהדות: "אתה זוכר שלפני ארבע שנים בלונדון עשיתי את התרגיל שלי לצלילי 'הבה נגילה', וזה היה מאוד מיוחד עבורי", אמרה לכתב וואלה! ספורט, "זה באמת מרגש עבורי, לא ציפיתי לקבל כזאת תמיכה עצומה מהקהילה היהודית בכל העולם".

רייזמן, חביבת הקהל הישראלי, הזכירה ש"בשנה החופשית שלי אחרי לונדון 2012 הסתובבתי הרבה בעולם, הגעתי לישראל, וחוויתי חוויות מדהימות. זה נחמד לדעת שאני מייצגת לא רק את המדינה שלי, אלא גם את היהודים בכל העולם". ומה לגבי העניין שהיא מעוררת בישראל? "התרגלתי לזה", אמרה, "זה כבר הרבה זמן ככה, מאז ומתמיד היה ככה. זה כבוד גדול עבורי, ויש לזה מבחינתי משמעות אדירה, לדעת שאתם מאחוריי".

עוד בנושא:

התעמלות אולימפית: סימון ביילס זכתה בזהב גם במקצוע הקרקע
התעמלות אולימפית: סימון ביילס מעדה על הקורה ואיבדה את הזהב

אלי רייזמן מתעמלת אמריקאית. GettyImages
"חוויתי חוויות מדהימות בישראל". רייזמן/GettyImages

רייזמן גם סיכמה את הביצועים שלה היום, ואמרה: "עשיתי את התרגיל הכי טוב שיכולתי, קיבלתי היום את הציון הכי גבוה שקיבלתי עד היום במשחקים, בכל הזמן שהייתי פה לא הגעתי ל-15.500, כך שזה באמת אדיר מבחינתי להגיע לשיא בגמר, בדיוק ברגע הנכון. זו הייתה דרך נפלאה לסיים". לגבי הידידות שלה עם סימון ביילס, הצעירה ממנה בשלוש שנים ומכנה אותה "סבתא", אמרה רייזמן ש"אנחנו באמת חברות, כמו אחיות, מבלות המון זמן יחד. חלמנו לפני שנעמוד על הפודיום אחת ליד השנייה, וזה פשוט נפלא מבחינתנו".

ומה לגבי העתיד? רייזמן כבר בת 22, ובטוקיו 2020 תהיה בת 26, וגם היא יודעת שהיא צריכה לבחון היטב את המשך דרכה. "אני משתבחת עם השנים, כך שמי יודע מה יהיה", אמרה בחיוך, "אני יודעת עד כמה קשה להגיע לכאן למשחקים, לא פשוט להגיע לכושר המטורף שבו אנחנו נמצאים עכשיו, אבל אני אוהבת התעמלות, אני אוהבת להתחרות, ואני חושבת שהתעליתי מעל לציפיות של כולם, כך שמוקדם לסכם. אני יודעת שאני בהיי עכשיו, אבל אקח הפסקה קלה, אחשוב על הכל, אחזור לחדר הכושר, ונראה".

המתעמלות האמריקאיות סימון ביילס, אלי רייזמן. רויטרס
"אנחנו באמת חברות, כמו אחיות". עם סימון ביילס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully