וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה נפרדת מדור הזהב. ג'ינובילי: "זו הייתה נבחרת מהאגדות"

כוכב האלביסלסטה נפרד בגרון חנוק אחרי 20 שנות קריירה בנבחרת: "זה היה מסע מופלא, מי חלם שנגיע יחד לכל ההישגים האלה?". מיד אחריו גם נוצ'יוני הודיע שיפרוש. מי ימלא את החלל העצום?

מערכת וואלה!
מאנו ג'ינובילי, נבחרת ארגנטינה, עם המאמן סרג'יו הרננדס. AP
להתראות, אלוף. מאנו ג'ינובילי/AP

כל חובב כדורסל קם הבוקר (חמישי) למציאות חדשה, מציאות שבה מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר כבר אינם חלק מהנוף. אחרי קריירות בינלאומיות מזהירות, שני החברים הטובים מסן אנטוניו פרשו אמש מהמדים הלאומיים עם תבוסות מאכזבות. הפרידה האמוציונלית יותר הייתה ללא ספק של ג'ינובילי (14 נקודות הלילה), שהתרגש ובכה עם הירידה לחדרי ההלבשה אחרי שהוא וארגנטינה הובסו 105:78 בידי ארצות הברית. סבב הפרידה ממאנו בן ה-39, שהצעיד את האלביסלסטה לשתי מדליות אולימפיות (זהב באתונה 2004 וכסף בבייג'ינג 2008) ולמדליית כסף באליפות העולם (אינדיאנפוליס 2002) החל עוד לפני האולימפיאדה, כשהאוהדים הארגנטינאים ערכו לו משחק הוקרה בעיר הולדתו באהיה בלאנקה, אולם כעת הפרידה היא סופית ורשמית.

עוד בנושא:
טוני פארקר פרש מנבחרת צרפת: "אני גאה, אלו היו 16 שנים נהדרות"
כדורסל אולימפי: ארה"ב וספרד בחצי הגמר, ג'ינובילי ופארקר פרשו
כל מה שקרה הלילה: היסטוריה ג'מייקנית, סנסציה ב-200 מטר לגברים

שחקני נבחרת ארגנטינה לואיס סקולה, מאנו ג'ינובילי. AP
לפחות אחד נשאר. מאנו עם סקולה/AP

"זה היה מסע מופלא", אמר מאנו בגרון חנוק בסיום, כשאלפי אוהדים ארגנטינאים קוראים בשמו. "אני גאה בכל: בתקופה הארוכה ששיחקתי בנבחרת, באופן שבו שיחקנו, בהישגים, בחברויות. עברו 20 שנה מאז שלבשתי את מדי הנבחרת בפעם הראשונה. יש בי עצב מהול בשמחה על כך שהייתה לי את הזכות לשחק עבור ארגנטינה עד גיל 39, דבר שלא קורה בדרך כלל. היה לי מזל גדול שהצלחתי להישאר בריא. זו הייתה נבחרת מהאגדות, זה היה דור אדיר".

זו לא הפרישה היחידה מנבחרת ארגנטינה הלילה. מיד בסיום הודיע גם אנדרס נוצ'יוני הוותיק על סיום דרכו בנבחרת בגיל 36. לואיס סקולה הודיע כי יישאר לפחות לעוד קמפיין נוסף, אבל הפרק של דור הזהב הארגנטינאי הולך ומתקרב לסיומו, ולא ידוע מה יקרה ביום שאחרי לאור העובדה שלמעט פקונדו קמפאצו האלביסלסטה כמעט לא הצליחו לייצר שחקנים ראויים. "אני מקווה שהדור הבא ילמד ממנו ויאמין שאפשר להגשים חלומות. חלמנו שאפשר לנצח את הנבחרות הכי גדולות בעולם ועשינו את זה. ילדים קטנים חייבים לראות את זה וללמוד איך לחלום".

מאנו ג'ינובילי, אנדרס נוצ'יוני, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
ג'ינובילי ונוצ'יוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully