וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: מדליה היסטורית לירדן, מכת הסמים מתפשטת

אחמד אבוגאוש הירדני העפיל לגמר הטקוונדו ונתן מדליה ראשונה לשכנת ישראל. נשללו המדליות של מרים המשקולות איזאט ארטיקוב מקירגיסטן וחותר הקאנו המולדובי סרגיי טרנובסקי שזכו בארד ובדמם נמצאו חומרים אסורים

מערכת וואלה!

0:32: ארגנטינה זוכה בהוקי שדה

נבחרת ארגנטינה זכתה במדליית הזהב בגמר טורניר ההוקי שדה לאחר ניצחון 2:4 על בלגיה. לארגנטינאים זוהי מדליה ראשונה בטורניר אי פעם, כשנבחרת הנשים של המדינה זכתה בעבר בארבע מדליות במקצוע זה. הארגנטינאים חזרו מפיגור 1:0 כדי להוביל 1:3, בדרך לניצחון על הבלגים המאוכזבים.

נבחרת ארגנטינה בהוקי שדה חוגגת. רויטרס
זהב ארגנטינאי בהוקי שדה/רויטרס

23:55: מדלייה היסטורית לירדן

מראות מרגשים באולם הטקוונדו - אחמד אבוגאוש הירדני עלה לגמר במשקל עד 68 ק"ג לאחר ניצחון 7:12 על ג'ואל גונסלס בונילה והבטיח מדליה ראשונה בהיסטוריה לשכנת ישראל. בגמר יפגוש אבוגאוש את אלכסיי דניסנקו הרוסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אחמד אבו גאוש לוחם טקוונדו ירדני. רויטרס
היסטוריה. אחמד אבוגאוש/רויטרס

23:37: סרביה מצטרפת לגמר הכדורמים

סרביה, אחת המעצמות הגדולות ביותר בכדורמים, עלתה לגמר האולימפי אחרי ניצחון 8:10 על איטליה. בגמר תחכה לה קרואטיה שתנסה למנוע ממנה זהב אולימפי ראשון

אנדריה פרלינוביץ' שחקן כדורמים סרבי. רויטרס
איזה גמר בכדורמים - סרביה - קרואטיה/רויטרס

23:30: חגיגת הקופצות למים הסיניות

בגמר קפיצות למים לנשים מגובה של 10 מטר, ניצחה צ'אן רן הסינית. בת ארצה יאג'י סי זכתה במדליית הכסף, מייגן בנפיטו מקנדה זכתה בארד.

קופצת למים סינית צ'אן רן. רויטרס
קפצה לזהב. צ'אן רן/רויטרס

23:00: דרמה בחצי גמר כדוריד נשים

נבחרת צרפת העפילה לגמר טורניר הכדוריד נשים לאחר ניצחון 23:24 על הולנד. ההולנדיות יכלו לכפות להארכה אך במהלך האחרון של המשחק אך לואיס אבין זרקה את הכדור אל הקורה. בגמר תפגוש צרפת את המנצחת במשחק בין רוסיה לנורבגיה

שחקניות נבחרת צרפת בכדוריד חוגגות. רויטרס
בגמר, בצורה הכי דרמטית שיש. צרפת/רויטרס

22:55: נשות צרפת בגמר הכדוריד

בחצי גמר טורניר כדוריד הנשים, ניצחה צרפת באופן דרמטי 23:24 את הולנד והבטיחה לעצמה מדליה. אליסון פינו הבקיעה שבעה שערים, אלכסנדרה לאקרבר הוסיפה שישה. בגמר יפגשו הצרפתיות את המנצחת בין נורבגיה לרוסיה.

שחקניות כדוריד צרפת, ריו 2016. רויטרס
הצרפתיות חוגגות/רויטרס

21:45: זהב צפוי לקובה באגרוף

חוליו ססאר לה קרוז הגיע לגמר תחרות האגרוף במשקל כבד קל (עד 81 ק"ג) כפייבוריט ברור נגד אדיבק ניאזיימבטוב הקזחי, והקובני אכן לא אכזב כשניצח את הגמר בנקודות 0:3 והוסיף לתואר אלוף העולם בו זכה בשנה שעברה גם מדליית זהב אולימפית. במדליית הארד זכו בונדריק מתיו אלברט דניאל הצרפתי וג'ושוע בואטסי הבריטי

חוליו ססאר לה קרוז מתאגרף קובני. רויטרס
המלך של המשקל הכבד קל. חוליו ססאר לה קרוז/רויטרס

21:35: זהב רביעי לברזיל - בשייט

שיוט המדליות בדגם 49ER FX לנשים היה דרמטי במיוחד. ההפרש בין המובילות ערב השיוט למי שדורגו במקום הרביעי עמד על נקודה אחת, והיה ברור שמי שינצח את השיוט, יקח את הזהב. מי שעמדו בלחץ היו צמד הברזילאיות מרטין גראל וקהאנה קונצה שהביאו זהב רביעי למדינה המארחת. בכסף זכו הצמד מניו זילנד - אלכס מאלוני ומולי מיץ' ובארד הצמד הדני ינה האנסן וקטיה סטין סלקוב-איברסן.

מרטין גראל שייטת ברזילאית לצד קהנה קונצה שייטת ברזילאית. רויטרס
צמד הברזילאיות שהביא את מדליית הזהב הרביעית לברזיל/רויטרס

21:34: עוד מדליסט הושעה על שימוש בסמים

לאחר שמרים המשקולות איזאט ארטיקוב מקירגיסטן נזרק בריו, גם חותר הקאנו המולדבי סרגיי טרנובסקי, שזכה במדליית ארד, הושעה מהמשחקים והמדליה שלו נשללה.

21:20: זהב לקרואטיה בשייט מדגם 470 לגברים

הצמד הקרואטי סימה פאנטלה ואיגור מארניץ' זכו במדליית הזהב בשייט מפרשיות מדגם 470. מאתיו בלכר וריאן וויל האוסטרלים זכו במדליית הכסף והצמד היווני מאנטיס פאניוטיס ופאבלוס קאגיאליס זכו בארד.

סימה פנטלה שייט קרואטי לצד איגור מרניץ' שייט קרואטי. רויטרס
עוז זהב לקרואטיה. פנטלה ומארניץ'/רויטרס

21:15: שייט מדגם ER49: זהב לניו זילנד

הצמד הניו זילנדי פטר בורלינג וטוק בלאייר זכו במדליית הזהב בשייט מדגם ER49 לגברים. הצמד האוסטרלי נת'ן אוטרידג' ולאין ינסן זכו במדליית הכסף והצמד הגרמני הייל אריק ותומאס פלוסל זכו בארד.

פיטר ברלינג שייט ניו זילנדי לצד בלייר טוק שייט ניו זילנדי. רויטרס
זהב לניו זילנד. בורלינג ובלאייר/רויטרס

21:15: סרביה בגמר הכדורעף

נבחרת הנשים הסרבית הפתיעה את ארצות הברית עם 25:20, 17:25, 21:25, 25:16, 13:15. בגמר יפגשו הסרביות את המנצחת בין סין והולנד.

סילביה פופוביץ' שחקנית כדורעף סרבית. רויטרס
סילביה פופוביץ' שחקנית כדורעף סרבית/רויטרס

20:30: זהב ליפן בבדמינטון זוגות נשים

צמד היפניות מיסאקי מאטסומוטו וטאקהאשי איאקה זכו במדליית הזהב בבדמינגטון זוגות בנשים אחרי שניצחו במשחק הגמר את צמד הדניות כריסטינה פדרסן וקאמילה ריטר. היפניות הפסידו 21:18 במערכה הראשונה, אבל ניצחו 9:21 במערכה השנייה ו-19:21 במערכה השלישית המכרעת. צמד הקוריאניות יונג קיונג וצ'אן שין זכו בארד אחרי ניצחון על צמד סיניות בקרב על המדליה.

מיסאקי מצוטומו שחקנית בדמינטון יפנית אייקה טקאהאשי שחקנית בדמינטון יפנית. רויטרס
זהב נוסף ליפן. מיסאקי וטקאהאשי/רויטרס

20:00: עוד זהב לבריטניה בשייט מדגם 470 לנשים

האולימפיאדה המוצלחת של בריטניה נמשכת, כאשר האנה מילס וסאסקיה קלארק הבריטיות זכו הערב במדליית הזהב בשייט מפרשיות מדגם 470. מילס וקלארק סיימו ראשונות בדירוג הכללי ובמקום השמיני את שיוט המדליות. האלה ג'ו ופולי פוורי מניו זילנד, שסיימו את שיוט המדליות במקום השלישי, הסתפקו בכסף וצמד הצרפתיות קאמיל לקויינטרה והלנה דפראנס לקחו את מדליית הארד.

האנה מילס וססקיה קלארק שייטות בריטיות. רויטרס
עוד זהב לאוסף של בריטניה. מילס וקלארק/רויטרס

19:00: קרואטיה עולה לגמר הכדורמים

קרואטיה העפילה לגמר טורניר הכדורמים לגברים אחרי ניצחון בחצי הגמר על מונטנגרו 8:12 בתום דרבי לוהט. בגמר תחכה להם המנצחת בין איטליה לסרביה.

18:50: מדליה ראשונה נשללה

מרים המשקולות איזאט ארטיקוב מקירגיסטן כשל בבדיקת סמים, ולאחר שבדמו נמצאו שרידים של החומר האסור סטריכנין, נגזלה ממנו מדליית הארד בו זכה בשבוע שעבר. ארטיקוב הוא האתלט הראשון שמאבד מדליה בריו 2016, ובשל כך, זכה חאבייר לואיס מוסקרה הקולומביאני בארד.

מרים המשקולות מקירגיסטן איזאן ארטיקוב. Julian Finney, GettyImages
נפרד מהארד. ארטיקוב/GettyImages, Julian Finney

16:21: זהב לאוקראינה בקאנו ליחידים, זהב לספרד בקיאק זוגי

יורי צ'באן האוקראיני סיים ראשון בגמר ה-200 מטר בקאנו, עם תוצאה של 39.279. ולנטין דמינקו האזרי הגיע למקום השני, אבל הסיפור הגדול הגיע מהמקום השלישי: בגיל שלוש נפל על איסקיאס קירוש דוס סנטוס סיר רותח וגרם לכוויות קשות בכל גופו. בגיל חמש נחטף, הוצע לאימוץ ולבסוף שב לבית הוריו. בגיל 10 נפל מעץ ואיבד כליה. והיום, בגיל 22, הוא זכה במדליית ארד.

בקיאק הזוגי, במרחק ל-200 מטר, זכו הצמד הספרדי סאול קראוויטו וכריסטיאן טורו. בריטניה סיימה שנייה וליטא שלישית. בקיאק הזוגי למרחק של קילומטר זכתה גרמניה, סרביה הגיעה שנייה ואוסטרליה שלישית. קיאק זוגי לנשים, מרחק חצי קילומטר: זהב להונגריה, כסף לדנמרק, ארד לניו זילנד.

11:03: בן הזוג של סימון ביילס במסר מאיים לזאק אפרון

המתעמלת סימון ביילס, הכוכבת הבלתי מעורערת של ריו 2016 שסיימה את התחרויות עם ארבע מדליות זהב ומדליית כסף, עוררה התרגשות רבה ברשת אתמול כשפירסמה תמונות נרגשות מהמפגש שלה עם הכוכב ההוליוודי זאק אפרון, בו אף קיבלה ממנו נשיקה. אלא שהיום נראה שבן זוגה, המתעמל ארתור נורי, לא ממש אהב זאת. ההוכחה ממש כאן למטה.

10:44: משאריות מזון לגורמה: השף האיטלקי שדואג להומלסים בריו

מאסימו בוטורה, שף איטלקי המחזיק במסעדה בעלת שלושה כוכבי מישלין, עזב את עסקיו בצד כדי להירתם למשימה חשובה במיוחד: להאכיל את ההומלסים של ריו. או לפחות חלק נכבד מהם. הוא החליט להשתמש בשאריות מזון של הספורטאים בכפר האולימפי, והכין מהם מטעמים לתושבים הרעבים.

10:14: שופטי אגרוף החשודים בהטיית קרבות גורשו מריו

סערה בעולם האגרוף. מספר לא ידוע של שופטים רוסים, שניהלו מספר קרבות במהלך הטורניר האולימפי בריו, הורחקו על ידי איגוד האגרוף הבינלאומי בחשד שהטו קרבות של מתאגרפים רוסים. על פי החשד, השופטים, שניהלו את הקרב של ולדימיר ניקיטין ושל יבגני טישצ'נקו הרוסים, הטו את הקרב לטובתם ואפשרו להם להמשיך לשלבים המאוחרים.

ניקיטין, שנלחם במשקל תרנגול, ניצח בקרב שערורייתי את מייקל קונלאן, אף על פי שנראה היה כי האירי ניצח בכל שלושת הסיבובים. למרות זאת, ניקיטין היה זה שעלה משלב רבע הגמר. טישצ'נקו (משקל כבד) עלה שלב מול הקזחי וסילי לוויט, אף על פי שיריבו היה עדיף בהרבה. שמותיהם של השופטים (שישה על פי דיווחים שונים) לא פורסמו בשל החשש שמשפחותיהם ייפגעו.

קונלאן במסר לפוטין

10:03: השחיינים האמריקאים לא הורשו לעזוב את ברזיל

השחיינים האמריקאים ג'ק קונגר וגאנר בנץ, שבילו עם ריאן לוכטה בלילה שבו נשדד, לא הורשו לעזוב את ברזיל עד שיתנו עדות במשטרה המקומית. השניים כבר הגיעו לשדה התעופה, אך התבשרו כי עליהם להישאר במדינה, כך על פי הוראת המשטרה המקומית.

לידיעה המלאה

09:54: מייקל פלפס רוצה קצת שקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully