וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שקרה הלילה: זהב היסטורי לטג'יקיסטן, דרמות בכדוריד

דילשוד נזארוב סיים ראשון בגמר יידוי הפטיש עם מרחק של 78.68 מטר והפך לזוכה האולימפי הראשון עבור מדינתו. צרפת ודנמרק העפילו לגמר הכדוריד לאחר ששרדו מותחנים. זהב נוסף לבולט

AP

בווידאו: הקופצת במוט ילנה איסינבאייבה מנסה לשבור את שיא העולם

יום המשחקים ה-14 באולימפיאדה בריו הגיע הלילה (שישי) לסיומו, וכבר ניתן להריח את טקס הסיום שינעל את אירוע הספורט האדיר. למרות זאת האתלטים בענפי הספורט השונים ממשיכים לספק לנו רגעי שיא נהדרים.

אתלטיקה

* יוסאין בולט המשיך לפלרטט עם ספרי ההיסטוריה, כאשר השלים טרבל אולימפי שלישי עם מדליית זהב יחד עם נבחרת השליחים של ג'מייקה ב-4X100. דרמה לא קטנה התחוללה כאשר נבחרת ארה"ב, שסיימה שלישית, נפסלה.

* בגמר המקביל לנשים, זכו השליחות האמריקאיות במדליית הזהב עם זמן מצוין של 41.01 שניות. ג'מייקה הגיעה שנייה, הארד הלך לבריטניה.

* בגמר ה-5,000 מטר לנשים קיבלנו הפתעה גדולה. אלמז איאנה האתיופית הייתה פייבוריטית לזכות ואף הובילה רוב המירוץ, אך ויויאן צ'ריוט הקנייתית עקפה אותה וקבעה שיא אולימפי חדש.

* דילשוד נזארוב מטג'יקיסטן עשה היסטוריה עם מדליית זהב ראשונה עבור המדינה ביידוי פטיש, כאשר יידה למרחק של 78.68 מטר.

* יקטריני סטפנידי היוונייה זכתה בזהב בקפיצה במוט אחרי שהצליחה לקפוץ לגובה של 4.85 מטר. סנדי מוריסי האמריקאית קפצה לאותו גובה, אך הפסילות בגבהים הקודמים הכריעו לטובת סטפנידי.

* גם במוקדמות 4X400 לגברים התרחשה דרמה לא קטנה, כאשר הבריטים שסיימו במקום השלישי נפסלו והם לא יהיו בגמר.

* במוקדמות למקצה המקביל לנשים סיימו ראשונות האמריקאיות, לאחר מכן ג'מייקה ואז אוקראינה.

לידיעה המלאה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אצן ג'מייקני יוסאין בולט. רויטרס
אגדה. בולט/רויטרס

כדורסל

נבחרת ספרד נתנה פייט אך הפסידה לנבחרת ארצות הברית 82:76 והודחה. הדרים טים עלו כצפוי לגמר, שם יפגשו את סרביה, שהביסה את 61:87 אוסטרליה.

לידיעה המלאה.

שחקן נבחרת ארצות הברית קליי תומפסון מול שחקן נבחרת ספרד פאו גאסול. רויטרס
להתראות ב-NBA. פאו גאסול מול קליי תומפסון/רויטרס

כדוריד

נבחרת צרפת עלתה לגמר הטורניר אחרי 29:28 דרמטי במיוחד על נבחרת גרמניה, משער ניצחון ממש בשניות הסיום. בגמר יפגשו הטריקולור את דנמרק ששרדה גם היא מותחן וניצחה באותה התוצאה בדיוק את פולין.

לידיעה המלאה.

דניאל נארסיס שחקן נבחרת צרפת בכדוריד. רויטרס
ניצחון דרמטי. צרפת כדוריד/רויטרס

כדורעף

נבחרת איטליה, שניצחה 2:3 במערכות את נבחרת ארצות הברית, תפגוש בגמר הטורניר את ברזיל שגברה 0:3 על רוסיה.

שחקני נבחרת איטליה כדורעף חוגגים. רויטרס
הבטיחו מדליה. האיטלקים חוגגים/רויטרס

כדורגל נשים

גרמניה זכתה לראשונה בתולדותיה בטורניר בזכות ניצחון 1:2 על שבדיה בגמר. קנדה זכתה במדליית הארד בעקבות ניצחון על ברזיל.

לידיעה המלאה.

שחקניות נבחרת גרמניה. רויטרס
הגרמניות חוגגות היסטוריה/רויטרס

המדליות של הלילה

* קרב חמש מודרני, נשים: קלואי אספוסיטו מאוסטרליה סיימה ראשונה וזכתה בזהב, אלודי קלובה הצרפתייה זכתה בכסף ואקטאוויה נוואקה מפולין בארד. שני שיאים אולימפיים נשברו במהלך התחרות: גולנאז גובאידולינה מרוסיה עשתה זאת במקצה השחייה, לורה אסאדאוסקייט הליטאית במקצה בריצה וירי, שסגר את התחרות.

* הוקי שדה, נשים: בריטניה גברה 0:2 בפנדלים על הולנד אחרי 3:3 בתום הזמן החוקי וזכתה בזהב. גרמניה קטפה את הארד בעקבות ניצחון על ניו זילנד.

* היאבקות, גברים עד 74 ק"ג: עלי עזאם חסאן יאזדאניצ'ראטי האיראני זכה במדליית זהב לאחר ניצחון בגמר על אניור גדואב הרוסי. סונר דמיטראס הטורקי ויבראיל חסאנוב מאזרבייג'אן זכו במדליות הארד.

* היאבקות, גברים עד 57 ק"ג: ולדימיר חינצ'גאשווילי הגאורגי זכה במדליית זהב אחרי לאחר ניצחון בגמר על ריי היגושי היפני. סבזאלי חסאן רחימי מאיראן וחאג'י אלייב מאזרבייג'אן זכו במדליות הארד.

* כדורמים, נשים: ארצות הברית זכתה בזהב אחרי ניצחון בגמר על איטליה, רוסיה זכתה בארד בעקבות ניצחון על הונגריה.

* אגרוף, נשים עד 60 ק"ג: אסטל מוסלי הצרפתייה הפכה לאישה הצרפתיה הראשונה שזוכה בזהב באגרוף, לאחר שניצחה בגמר את הסינית ג'ונואה יין.

* טקוואנדו, גברים עד 80 ק"ג: ג'וניור סלאח צ'יק סיסה מחוף השנהב זכה במדליית הזהב אחרי ניצחון בגמר על לוטאלו מוחמד הבריטי. מילאד הרצ'גני בידי מאזרבייג'אן ועוסאמה אוסלטי הטוניסאי זכו במדליות הארד.

* טקוואנדו, נשים עד 67 ק"ג: הירי או הדרום קוריאנית זכתה במדליית הזהב אחרי ניצחון בגמר על האבי ניאר הצרפתייה. נור טטאר הטורקייה וכריסטל רות מארי גבאגבי מחוף השנה זכו במדליית הארד.

נבחרת בריטניה הוקי שדה חוגגת זכייה במדליית זהב. רויטרס
הבריטיות חוגגות זהב בהוקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully