וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "אני הגדול מכולם, חי בשביל הרגעים האלה"

אחרי שהשלים טרבל אולימפי והשתווה לקרל לואיס עם תשע מדליות אולימפיות, הפנומן חוגג: "מרגיש מבורך". בעולם מתמוגגים. מייקל ג'ונסון: "הוא מושלם". גיי: "אי אפשר לתאר אותו במילים"

יוסאין בולט, אצן ג'מייקני. רויטרס
מודה לאוהדים. בולט/רויטרס

יומיים לפני סיום המשחקים האולימפיים בריו 2016, ויוסאין בולט ממשיך לגנוב את ההצגה. הפנומן מג'מייקה כיכב הלילה (בין שישי לשבת) והפך לאתלט הראשון שמסיים עם מדליית זהב בשלושת המקצים היוקרתיים ביותר: 200 מטרים, 100 מטרים ו-4X100. בולט הצליח להשתוות לקרל לואיס עם תשע מדליות כאשר הוא עדיין בלתי מנוצח בגמר אולימפי, נתון חסר תקדים.

בסיום ריצת ה-4X100 בולט סיפר את הסחורה גם מול המיקרופון: "אני מבורך, ומרגיש מבורך. התומכים שלי אף פעם לא הביעו שום ספק ביכולת שלי, ואני מודה להם על זה. אני גאה, אבל מודה לכול מי שהיה כאן איתי בריו, החברים ואנשי המשלחת. אני הגדול מכולם, אמרתי את זה שוב ושוב - אני לא יודע מה אני צריך לעשות כדי לגרום לאנשים להבין את זה. אני מתכנן לחגוג כל הלילה, אני הרי חי בשביל הרגעים האלה".

בולט הוסיף: "אני מרגיש הקלה ואושר, זה חלום שהתגשם עבורי להגיע לכאן לריו לזכות במדליות. הלחץ עליי היה אמיתי, אבל התמודדתי איתו. אמרתי לכל אחד מהחברים שלי לנבחרת שאני אכה אותם אם לא נזכה, אני הגדול מכולם ובאתי לכאן אך ורק כדי לזכות".

עוד בנושא:
אתלטיקה אולימפית: ג'מייקה ויוסאין בולט זכו בזהב ב-4X100
ברוכים הבאים למופע של יוסאין: עוד לילה אולימפי לפנתיאון של בולט
צעד אחד מאחורי עצמו: ההשלמה של יוסאין בולט עם מעמדו החדש

יוהאן בלייק: "בולט הוא נצחי ויישאר נצחי, עכשיו המטרה שלי היא לשכנע אותו להגיע למשחקים האולמיפיים בטוקיו 2020".

מייקל ג'ונסון: "זה היה אחד המרוצים הטובים ביותר. בולט מושלם, הכול נוצץ מזהב אצלו, בלי כסף או ארד. יוסאין העניק תצוגה יוצאת דופן".

טייסון גיי: "אי אפשר לתאר אותו במילים ואת מה שעשה עבור הענף. כולם מעריכים אותו".

טרייבון ברומל: "הוא אגדה. הוא שבר את המחסום והוכיח לאנשים שהכל אפשרי, הוא נותן לי תקווה להראות להעולם שגם הבלתי אפשרי הוא אפשרי".

אנדרה דה גראס: "אף אחד לא יוכל להגיד לו שהוא לא הגדול מכולם. הוא הוכיח את זה שוב ושוב, אני לא יודע מה עוד נותר לו להוכיח".

אחד הסיפורים המרכזיים של הלילה היה נבחרת ארצות הברית, שהפסידה את מדליית הארד לקנדה. האמריקאים היו בטוחים שהם מבטיחים עוד מדליה אך בסיום המרוץ הסתבר כי החלפת המקל לג'סטין גאטלין התבצעה מוקדם מדי. טייסון גיי המאוכזב אמר בסיום: "כבר התחלנו את סיבוב החגיגות, והגענו לשוחח עם אנשי הטלוויזיה. רק באותו הרגע הבנו שפסלו אותנו והמדליה שייכת לקנדה. ג'סטין אמר לנו בעצמו שלא הייתה שום סיבה לפסול, אבל הם טוענים שהוא אחז במקל עוד לפני הזמן באזור ההחלפה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully