וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שקרה הלילה: בולט עלה לפודיום, זהב אמריקאי בכדורסל נשים

הסופרסטאר הג'מייקני קיבל יחד עם נבחרת השליחים את מדליות הזהב, האמריקאיות לא התקשו לדרוס את ספרד בגמר. מרגריטה מאמון כיכבה בהתעמלות אמנותית, סין זכתה בזהב בכדורעף נשים

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מרום שפיצר

אתלטיקה

* יוסאין בולט עלה לפודיום בפעם האחרונה (כנראה) בקריירה האולימפית שלו וקיבל יחד עם נבחרת השליחים ב-4X100 את מדליות הזהב. הקהל הגיב בהתרגשות ותשואות.

* מו פראח השלים דאבל אולימפי שני ברציפות בריצות הארוכות וזכה ב-5,000, לאחר שכבר גרף את הזהב במרחק הכפול.

* שליחי ארצות הברית ב-4X400 חגגו עם ניצחון מצוין, ג'מייקה הסתפקה בכסף ובהאמס בארד.

* שליחות ארצות הברית ב-4X400 גברו על ג'מייקה וזכו בזהב.

* מת'יו צנטרוביץ' האמריקאי הפתיע ובעזרת סיומת טובה זכה ב-1,500.

* קסטר סמניה השאירה את הצרות מאחור, עמדה בציפיות וזכתה בקלות ב-800 לנשים.

* רות בייתיה הספרדייה בת ה-37 לקחה את הזהב בקפיצה לגובה עם תוצאה לא מרשימה של 1.97 מטרים.

* תומאס רוהלר הגרמני זכה בהטלת כידון עם 90.30, רחוק רק 27 ס"מ משיא אולימפי.

לידיעה המלאה

יוסאין בולט יוהאן בלייק אסאפה פאוול ניקל אשמיד רביעיית השליחים של ג'מייקה עם מדליות הזהב. רויטרס
הקהל מאוהב בו. בולט עם פאוול, בלייק ואשמיד על הפודיום/רויטרס

כדורסל

נבחרת ארצות הברית זכתה במדליית זהב שישית ברציפות בטורניר האולימפי לנשים לאחר ניצחון משכנע 72:101 על ספרד. דיאנה טאורסי השוותה במשחק שיא אולימפי לשלשות במשחק אחד.

לידיעה המלאה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

כדורגל

ברזיל חגגה כל הלילה לאחר שזכתה בטורניר הכדורגל עם 4:5 בתום דו קרב פנדלים מול גרמניה. ניימאר, שכבש גם בזמן החוקי שער נפלא, היה זה שמצא את הרשת עם הפנדל האחרון. מקס מאייר איזן עבור הגרמנים, כאשר 120 הדקות מסתיימות ב-1:1. בארד זכתה ניגריה, אחרי 2:3 על הונדורס.

לידיעה המלאה

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל בוכה לאחר הזכייה בטורניר האולימפי. רויטרס
לילה חלומי לברזיל. ניימאר בוכה מאושר בסיום/רויטרס

התעמלות אומנותית

מרגריטה מאמון בת ה-20 לא זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות עולם או אליפות אירופה לפני ריו, אך זה לא מנע ממנה לרשום תוצאה פנטסטית של 76.483, ולקחת ליאנה קודרייצבה, אלופת העולם בשלוש האליפויות האחרונות, את הבכורה.

seperator

כדורמים

היריבות הגדולה בין סרביה לקרואטיה הניבה שחזור של גמר אליפות העולם מהקיץ שעבר, וגם הפעם הסרבים יצאו כשידם על העליונה עם ניצחון 7:11. לסרבים זאת הופעה חמישית ברציפות על הפודיום, אך מדליית זהב ראשונה, כשיריבתם המושבעת מפספסת הזדמנות לשמור על התואר בו זכתה בלונדון.

לידיעה המלאה

שחקני נבחרת סרביה בכדורמים. רויטרס
אלופת העולם היא גם האלופה האולימפית. סרביה חוגגת/רויטרס

המדליות של הלילה

* האבקות חופשית גברים, מעל 125 ק"ג: טאחה אקיול העניק מדליית זהב ראשונה לטורקיה כשניצח בגמר את קומייל נמט גסמי האיראני. בארד זכו איברהים סיידו הבלארוסי וג'נו פטריישוילי הגיאורגי.

* האבקות חופשית גברים, עד 86 ק"ג: אלוף העולם עבדולראשיד סאדולייב מרוסיה זכה בתואר האולימפי בזכות ניצחון בגמר על סלים יאסר הטורקי. במדליות הארד זכו שריף שריפוב האזרי וג'דן מייקל טבורי קוקס האמריקאי.

* טקוואנדו: ראדיק איסאב האזרי זכה במשקל מעל 80 ק"ג לאחר ניצחון על עבדולראזק איסופו אלפגה מניז'ר. הארד הלך למייקון סיקיירה הברזילאי ולדונגמין צ'ה הדרום קוריאני. בנשים, שווין ז'נג הסיני זכתה במשקל מעל 67 ק"ג אחרי שגברה על מריה דל רוסאריו אספינוסה ממקסיקו. בארד זכו האמריקאית ג'קי גלאווי והבריטית ביאנקה ווקדן.

* קרב חמש מודרני, גברים: אלכסנדר לסון הרוסי זכה בזהב בתוצאה של 1479 נקודות, כשהוא גם שובר את השיא האולימפי בתחרות הסייף. במדליית הכסף זכה פבלו טימוסצ'נקו האוקראיני ובארד יסמאל מרסלו הנדדס אוסצנגה המקסיקני.

* קפיצות למים, 10 מטר גברים: אייסן צ'ן זכה במדליית זהב שנייה, אחרי שכבר זכה בקפיצה הזוגית מגובה זהה. צ'ן השיג תוצאה של 585.3 נקודות. במדליית הכסף זכה חרמן סאנצ'ז המקסיקני, ובארד דויד בודייה האמריקאי.

* כדוריד נשים: רוסיה גברה על צרפת 19:22 בגמר במשחק שהתנהל בשליטה מוחלטת שלהן. במשחק על הארד גברה נורבגיה על הולנד.

* כדורעף נשים: סין זכתה במדליית הזהב בפעם השלישית בתולדותיה ולראשונה מאז 2004 עם ניצחון 25:19, 17:25, 22:25, 23:25 בגמר על סרביה המפתיעה. ארה"ב הסתפקה במדליית הארד עם ניצחון 23:25, 27:25, 22:25 על הולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully