וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר הודיע בדמעות: "אני מוותר על סרט הקפטן של נבחרת ברזיל"

כוכב הסלסאו עם הודעה מפתיעה מיד לאחר הזכייה ההיסטורית בזהב האולימפי: "היום אף אחד לא יכול לומר שאני לא עומד בלחץ". חגיגות ענק ברחבי ברזיל: "לא הכל אבוד, הכדורגל שלנו חזר לחיים"

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מרום שפיצר

קצת יותר משנתיים אחרי המינייראסו, ברזיל סוף סוף השלימה סגירת מעגל. הסלסאו גברו הלילה (בין שבת לראשון) על גרמניה בדו קרב פנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות, נקמו לפחות באופן סמלי על ה-7:1 המפורסם במונדיאל 2014 וזכו לראשונה בתולדותיהם בטורניר האולימפי. הגיבור, כמובן, היה ניימאר. כוכב ברצלונה, שלא היה שותף להשפלה הגדולה ב-2014, כבש את הפנדל המכריע ובכך השלים טורניר חלומי, בו כבש ברבע הגמר, בחצי הגמר ובגמר. ניימאר מירר בבכי על כר הדשא דקות ארוכות אחרי הפנדל המכריע, אבל דווקא באחד הרגעים הגדולים בקריירה היחסית קצרה שלו, הייתה בפיו בשורה דרמטית ומפתיעה: אינני מוכן לענוד עוד את סרט הקפטן של ברזיל.

ניימאר, נבחרת ברזיל. GettyImages
מרגש מכל זווית. ניימאר נהנה מאהבת הקהל/GettyImages

"היום, כאלוף, אני מוותר על סרט הקפטן. שמחתי לקבל אותו, הרגשתי כבוד וגאווה לענוד אותו, אבל היום אני מוותר עליו. זה לא שקשה לי לעמוד בלחץ כמו שאתם בתקשורת טענתם, זאת החלטה מחושבת שאני מריץ בראש כבר די הרבה זמן. שהמאמן יבחר קפטן אחר", אמר על סף דמעות. ניימאר מונה לקפטן הסלסאו על ידי מאמן הנבחרת לשעבר דונגה, ובטורניר האולימפי נראה בשל מתמיד כדי להנהיג ולהוביל את הסלסאו. לפחות הוא נפרד מסרט הקפטן עם הישג היסטורי. "אני לא ממש מסוגל לדבר כרגע, לא ממש מצליח לתאר מה אני מרגיש. אני רק רוצה להודות לתומכים שלי ובעיקר למשפחה שלי, שהייתה לצידי ברגעים הכי קשים. היו לי תקופות לא קלות", הוסיף.

עוד בנושא:
ככה סוגרים מעגל: ברזיל זכתה בזהב אחרי ניצחון בפנדלים על גרמניה
שוב נער הזהב: פז חסדאי על היום בו ברזיל התאהבה מחדש בניימאר
כל מה שקרה הלילה: בולט עלה לפודיום, זהב אמריקאי בכדורסל נשים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניימאר, נבחרת ברזיל. GettyImages
נפרד מסרט הקפטן. ניימאר/GettyImages
ניימאר, נבחרת ברזיל. GettyImages
ניימאר, נבחרת ברזיל/GettyImages

דבר אחד בטוח: הניצחון הלילה אפשר לברזיל כולה לזקוף קומה ולהאמין שאפשר לשקם את הכבוד שנרמס ב-2014. "עכשיו חזרה לנו האמונה בעצמנו, אנחנו רואים שלא הכל אבוד, הכדורגל שלנו עדיין בחיים. ברור שיש מה לתקן, אבל היום הצלחנו להסב אושר למדינה שלמה", אמר המאמן רוג'ריו מיקל.

מובן שהצהלות נשמעו בכל רחבי ברזיל. "מעולם לא ראיתי דבר כזה. כל אצטדיון המראקנה קפץ מאושר, זה נראה כמו חלום, פנטזיה ממש", אמר לסוכנות AP אוהד ברזילאי שזכה לחזות בפלא מקרוב. אוהד אחר, שיצא לחגוג בקופהקבאנה עם עשרות אלפים, סיפר ש"עכשיו הכבוד שלנו חזר. ברזיל הייתה זקוקה לניצחון הזה. נמאס לנו להפסיד, נמאס לנו להיות מדוכאים".

אוהדי נבחרת ברזיל. GettyImages
טירוף ברחובות ברזיל/GettyImages

טירוף גם במראקנה

ניימאר עם הקדשה ליוסאין בולט שצהל ביציע

אוהד יצירתי מראה מי באמת הביס 1:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully