וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצה לחזור הביתה": מרים משקולות אוגנדי הוכרז כנעדר ביפן

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 10:53

ג'וליוס סקיטולקו, שהגיע למדינה בחודש שעבר אך לא הצליח להשיג את הקריטריון, נטש את חדר המלון שלו ולא הגיע לבדיקת הקורונה. הרשויות מחפשות אחריו

תקציר: נבחרת ארצות הברית - נבחרת ארגנטינה 80:108/יוטיוב

שישה ימים נותרו עד טקס הפתיחה של אולימפיאדת 2020 בטוקיו, וביפן עוסקים ביממה האחרונה בין היתר בספורטאי שכלל לא ייקח חלק במשחקים. מדובר במרים המשקולות האוגנדי ג'וליוס סקיטולקו, שהוגדר כנעדר במדינה אליה הגיע בחודש שעבר.

סקיטולקו לא הגיע לבדיקת קורונה. לאחר שגם חדר המלון שלו באיזומיסנו נמצא ריק, נכנסו לעניינים רשויות החוק ביפן והחיפושים אחריו החלו. לפי ראש העיר איזומיסנו, מרים המשקולות נראה לאחרונה בתחנת רכבת, קונה כרטיס לנאגויה, ובחדר המלון שלו נמצא פתק לפיו הוא לא רוצה לשוב לאוגנדה ושואף להישאר ביפן.

"כל מה שאנחנו רוצים זה למצוא אותו, כמה שיותר מהר, כי יכול להיות שקשה לו", אמר דובר עיריית איזומיסנו.

יש לציין שסקיטולקו המריא ליפן בחודש שעבר בתקווה להשיג את הקריטריון ולהשתתף באולימפיאדה, אך כשל והוא אמור להמריא בחזרה למולדתו בשבוע הבא.

עוד בוואלה!

שישה ימים לפני טקס הפתיחה: חולה קורונה ראשון נמצא בכפר האולימפי

לכתבה המלאה

מארגני האולימפיאדה חוששים גם לגורלו של מרים המשקולות בן ה-20, וגם לנהלי הקורונה הקפדניים שקבעו לקראת המשחקים. טוקיו נמצאת בסוג של סגר, הספורטאים נמצאים בבועה מסוגרת, ויש לציין כי כשחלק מהמשלחת האוגנדית נחתה ביפן בחודש שעבר, נמצאו בשורותיה שני חיוביים לנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully