וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקה הדליקה את הלפיד האולימפי: "אין לי מילים כדי לתאר את זה"

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 21:51

הטניסאית היפנית נעלה את טקס הפתיחה של טוקיו 2020 והתרגשה מאוד: "זה הכבוד וההישג הכי גדול שיהיה לי בחיים"

שיחה של יניב טוכמן כתב וואלה ספורט עם אילנה רומנו אלמנתו של יוסף רומנו מחללי הטבח במינכן/מערכת וואלה!

נאומי אוסקה הדליקה הערב (שישי) את הלפיד האולימפי. המשחק של הטניסאית היפנית, שהיה אמור להתקיים ביום שבת, נדחה במפתיע ליום ראשון בלי שום הסבר ובמקומו שובץ משחקה של איגה שביונטק. ההשערות מיד דיברו על כך שאוסקה תיקח חלק בטקס הפתיחה של הטורניר, וכך אכן היה כשקיבלה את הלפיד, הדליקה את האש ובכך למעשה הוציאה את המשחקים בטוקיו לדרך. אוסקה הפכה לטניסאית הראשונה אי פעם שמדליקה את הלפיד האולימפי בטקס הפתיחה של המשחקים.

נאומי אוסקה טניסאית יפנית עם הלפיד האולימפי. רויטרס
"אוהבת אתכם, תודה רבה". אוסקה/רויטרס

אוסקה היא אמנם הטניסאית הראשונה, בעיקר לאור העובדה שטניס הוא לא ענף אולימפי טהור, אבל אוסקה הלכה בעקבותיהם של ספורטאי עבר אגדיים. באטלנטה 1996 זה היה מוחמד עלי שהדליק את הלפיד האולימפי באחד מרגעי השיא הזכורים ביותר של המשחקים. ארבע שנים לאחר מכן קאת'י פרימן עשתה את זה בסידני. במשחקים בריו זה היה ונדרליי קורדיירו דה לימה.

אוסקה קיבלה את הלפיד מסוג של מירוץ שליחים שכלל אגדות ספורט יפניות, עובדים חיוניים בזמן הקורונה וילדים שהושפעו מרעידת האדמה והצונאמי שהיכו ביפן לפני עשר שנים.

אוסקה הנרגשת, שתנסה לזכות בזהב אולימפי במדינה אותה היא מייצגת, צייצה לאחר מכן: "ללא ספק ההישג והכבוד הספורטיבי הכי גדול שיהיה לי בחיי. אין לי מילים לתאר את הרגשות שאני מרגישה עכשיו, אבל אני כן יודעת שאני אסירת תודה. אני אוהבת אתכם, תודה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully