וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישג סמברג: "יש לי מדליה אולימפית בגיל 19, זה חלום שהתגשם"

הלוחמת בת ה-19 חתומה על המדליה ה-10 והכי מפתיעה של ישראל: "אחרים אולי מופתעים, אני לא. הרגשתי שאני רוצה מדליה יותר ממנה"

חגיגות המשפחה אחרי מדליית הארד של אבישג סמברג/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ליר שפיגלר

היא לא נחשבה לאחת המועמדות הבולטות של ישראל למדליה ולמעשה רבים לא הכירו את שמה עד היום (שבת), אבל אבישג סמברג הדהימה את כולם והעניקה לישראל מדליה אולימפית כבר ביום הראשון של טוקיו 2020. זו המדליה העשירית של המדינה ולבטח המפתיעה מכולן, בענף הטאקוונדו בו מעולם לא היה ניצחון ישראלי באולימפיאדה.

בעקבות הזכייה במדליית הארד, סמברג תקבל מענק של 250 אלף שקלים ומאמנה יחיעם שרעבי יתוגמל במחצית הסכום - 125 אלף שקלים. איגוד הטאקוונדו והאגודה של סמברג מרמלה יקבלו 5 אחוזים מהסכום.

אבישג סמברג לוחמת טאקוונדו ישראלית. רויטרס
האמינה בעצמה. אבישג סמברג/רויטרס

לאחר הזכייה אמרה סמברג: "הכרתי את היריבה שלי, היא מנוסה, בת 30 וכבר ניצחתי אותה פעם. הרגשתי בסוף שאני רוצה מדליה יותר ממנה. היה לי יום לא פשוט והפסדתי בבוקר, זה היה די קשה. התעשתתי בזכות המאמן שלי. יש לי מדליה אולימפית בגיל 19, זה חלום שהתגשם. תודה למשפחה שלי. אני מאושרת שעמדתי בלחץ. אני משקיעה את כל כולי, זה מרגיש לי חלום. המשפחה תמכה בי, יש לי את בן הזוג הכי מדהים. לא יכולתי לבקש יותר מהסביבה שלי. אני שלמה עם מה שעשיתי, תמיד האמנתי בעצמי. אחרים אולי מופתעים, אבל אני לא".

עוד בוואלה!

מדליה ראשונה של ישראל בטוקיו: אבישג סמברג הדהימה עם ארד בטאקוונדו

לכתבה המלאה
אבישג סמברג לוחמת טאקוונדו ישראלית. רויטרס
יש גם מענקים מתגמלים. אבישג סמברג עם מאמנה יחיעם שרעבי/רויטרס

זו מדליית הארד השמינית של ישראל (לצד הכסף של יעל ארד והזהב של גל פרידמן) וסמברג היא האישה השלישית שעולה על הפודיום האולימפי והזוכה הצעירה מכולם - עוד לפני גיל 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully