וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישה זילברמן הפסיד במשחק השני, אך עדיין לא הודח מהטורניר האולימפי בבדמינטון

אחרי הניצחון על היריב ההודי במשחק הראשון, המחבט הישראלי נכנע לקליו ההולנדי וימתין לתוצאת המשחק בין השניים, שתקבע מי יעלה לשלב הנוקאאוט. חיימי סיים במקום ה-33 בתחרות אופני ההרים

הדיווח של יניב טוכמן/שליח וואלה! ספורט לטוקיו

אחרי שהדהים את במידיפאטי סאי פראנית ההודי (15 בעולם) במשחק הראשון בבית ד' של הטורניר האולימפי, מחבט הבדמינטון הישראלי, מישה זילברמן, הפסיד היום (שני) במשחק השני שלו מול מארק קליו ההולנדי, אך עדיין לא הודח מהטורניר האולימפי.

זילברמן, שניצח 17:21 במערכה הראשונה אך ספג 21:9 ו-21:10 במערכות שלאחר מכן, הוא היחיד שקיים עד עתה שני משחקים בבית ד' - באחד ניצח ובשני הפסיד. שני השחקנים הנוספים בבית - ההודי וההולנדי, ערכו עד עתה משחק אחד; ההודי הפסיד לזילברמן וההולנדי ניצח את הישראלי. בעוד יומיים הם ייפגשו, כשניצחון של ההודי, שהפסיד לזילברמן 2:0 (ההולנדי ניצח את הישראלי 1:2), ישלח את המחבט שלנו לשלבי הנוקאאוט של התחרות.

אם זילברמן ישלים את הסנסציה ויעפיל לשלב הנוקאאוט, הוא יפגוש שם את המנצח בבית ג', שאותו מוביל כרגע קה לונג מהונג קונג - המדורג 8 בטורניר האולימפי ו-9 בעולם.

מישה זילברמן שחקן בדמינטון ישראלי. רויטרס
יקווה שההודי ינצח את ההולנדי. זילברמן/רויטרס

שלומי חיימי סיים במקום ה-33 בתחרות אופני ההרים

רוכב אופני ההרים שלומי חיימי, סיים את מקצה הרכיבה שלו בתחרות הקרוס קאנטרי במקום ה-33, אחרי שעצר את השעון על 1:36:58 שעות. תומאס פידקוק הבריטי סיים ראשון, מתיאס פלוגקיר השוויצרי שני ודוד ואלרו סראנו הספרדי שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully