וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית הושפלה, גרג פופוביץ': "יהרה לחשוב שננצח בקלות"

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 18:27

האמריקאים הפסידו משחק אולימפי לראשונה מאז 2004 והפעם בסגל חזק מאוד, דוראנט רשם נתון מביך במיוחד ומאמנו ניסה להסביר: "לא מבין את המילה 'מופתע' כאילו שאנחנו צריכים לנצח אותם ב-30 הפרש, הם היו טובים יותר"

משלחת ישראל מגיעה לטקס הפתיחה של אולימפיאדת 2020/באדיבות הוועד האולימפי בישראל

אמנם מדובר רק במשחק הפתיחה, אך עוד בשלב ההכנה כבר היה ברור שנבחרת ארצות הברית הנוכחית ממש לא "דרים טים" והיום (ראשון) היא החלה את דרכה בטוקיו 2020 עם הפסד 83:76 לנבחרת צרפת. האמריקאים שמטו רצף של 25 ניצחונות במסגרת המשחקים האולימפיים, שנמשך מאז שנכנעו לארגנטינה בחצי הגמר באתונה 2004, הטורניר שבו גם הפסידו במשחק הפתיחה בפעם האחרונה עד למשחק היום.

קווין דוראנט נבחרת ארצות הברית. GettyImages
היה רחוק משיאו. קווין דוראנט/GettyImages

גרג פופוביץ' ושחקניו עדיין צפויים להעפיל לשלב הבא, כאשר לשם כך הם יצטרכו לגבור על צ'כיה של ננו גינזבורג ועל נבחרת איראן, אותה יפגשו ביום רביעי הקרוב, אך בינתיים הרשת צוחקת על האמריקאים וגם מביעה ביקורת כלפיהם. הפרשן ואושיית הטוויטר רוב פרז ערך השוואה וצייץ: "צרפת - קבוצה של אינדיבידואלים, ארה"ב - אינדיבידואלים שהתאספו לקבוצה". פרז הוסיף כי: "ארה"ב הפסידה לקבוצה טובה יותר. נגמרו הימים שבהם הספיק רק להופיע למשחק והשחקנים היריבים היו מבקשים תמונות אחרי שהובסו ב-40 הפרש".

פופוביץ', מצדו, עומד על מאזן די עגום ביחס למי שמאמן נבחרת המורכבת מכוכבי NBA. "פופ" ניצח 11 משחקים והפסיד לא פחות משש פעמים על הקווים של ארה"ב, כאשר המקום השביעי בו סיימה נבחרתו ב-2019 היה ההישג הכי גרוע שלה אי פעם בטורניר משמעותי. מי שרשם משחק חלש במיוחד היה הכוכב הגדול של ברוקלין קווין דוראנט, שסיים את המשחק הזה עם 10 נקודות ועשה יותר עבירות (5) מאשר קלע סלי שדה (4).

עוד בוואלה!

ארה"ב הפסידה במפתיע לצרפת בפתיחת טורניר הכדורסל האולימפי

לכתבה המלאה
גרג פופוביץ' מאמן נבחרת ארצות הברית בכדורסל. רויטרס
מאזן די עגום בנבחרת ארה"ב. פופוביץ'/רויטרס

גרג פופוביץ' נשמע די עצבני אחרי המשחק ואמר: "אני חושב שזו יהרה לחשוב שהאמריקאים אמורים לנצח בקלות את כל המשחקים. אנחנו חייבים לעבוד כמו כל נבחרת אחרת. אם מסכמים את 40 הדקות, אז הם שיחקו יותר טוב מאיתנו. כשאתה מפסיד משחק, אתה לא מופתע. אתה מאוכזב. אני לא מבין את המילה 'מופתע'. זה סוג של זלזול בנבחרת הצרפתית, כאילו שאנחנו אמורים לנצח אותה ב-30 נקודות. זו חתיכת נבחרת".

"זו הרגשה נפלאה", אמר רודי גובר הסנטר הצרפתי שמככב ביוטה ג'אז, "אבל עד שלא נשיג את המטרה האמיתית שלנו, זה לא באמת משנה הניצחון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully