וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה גדולה: שגיא מוקי הפסיד בשמינית הגמר וסיים את דרכו בטוקיו

אכזבה עצומה לג'ודוקא שהיה מדורג שני במשקל עד 81 ק"ג ונחשב לתקווה גדולה למדליה. הפסיד לבורכאשווילי האוסטרי אחרי קרב מתיש בשמינית הגמר. גילי שריר נכנעה ליריבה מאוסטרליה והודחה בסיבוב הראשון: "יותר גרוע מזה לא יכול להיות"

שגיא מוקי אחרי ההדחה המוקדמות בטוקיו 2020/יניב טוכמן

אכזבת ענק למשלחת הישראלית בג'ודו: הג'ודוקא הבכיר של ישראל, שגיא מוקי, שדורג שני בתחרות האולימפית בטוקיו, הודח אחרי הפסד בקרב השני שלו בשמינית הגמר לשמיל בורכאשווילי האוסטרי, בווזארי בניקוד הזהב. קודם לכן, הג'ודוקא המתחרה במשקל של עד 81 ק"ג, ניצח בקרב הראשון שלו את סנטוס הברזילאי באיפון תוך פחות משתי דקות. גם גילי שריר הסיימה את דרכה בטוקיו, אחרי שפסידה בקרב הראשון שלה.

שגיא מוקי (כחול) ליד הג'ודוקא האוסטרי, שמיל בורכאשווילי. JACK GUEZ, GettyImages
אכזבה גדולה. מוקי/GettyImages, JACK GUEZ

גברים, עד 81 ק"ג: שגיא מוקי ניצח בקרב הראשון

הפסד מאכזב לג'ודוקא הבכיר של ישראל, שגיא מוקי, שנכנע ליריב האוסטרי שמיל בורכאשווילי בשמינית גמר הטורניר האולימפי בטוקיו. מוקי, שניצח בקלות בקרב הראשון שלו את אדוארדו סנטוס הברזילאי באיפון תוך פחות משתי דקות, ספג ווזארי בניקוד הזהב והודח מטוקיו.

מוקי היה נראה עייף מאוד במהלך הקרב, ועל אף לא מעט ניסיונות תקיפה, לא הצליח להפיל את יריבו, שספג שני עונשים מהירים. אלא שבניקוד הזהב גם מוקי ספג שני עונשים, מה שהוביל אותו לנסות ולייצר מתקפות, על אף שנראה עייף מהרגיל. בסופו של דבר, האוסטרי הצליח להפילו לקרקע, זכה בווזארי והכריע את הקרב.

הג'ודוקא האירני שמייצג את מונגוליה וחברו הקרוב של שגיא מוקי, סעיד מולאי, עלה לרבע הגמר, אחרי שני ניצחונות. בקרב הראשון שלו בטוקיו גבר על דידאר חמזה הקזחי, ובשמינית הגמר ניצח את מוראד פטייב האזרי. ברבע הגמר מחכה לו טאטו גריגלשווילי הגאורגי.

עוד בוואלה!

טוהר בוטבול ותמנע נלסון לוי הפסידו גם בבית הניחומים וסיימו את דרכם בטוקיו

לכתבה המלאה
גילי שריר ג'ודוקא ישראלית. עמית שיסל הוועד האולימפי בישראל,
הפסד מאכזב. גילי שריר/עמית שיסל הוועד האולימפי בישראל

נשים, עד 63 ק"ג: גילי שריר הפסידה והודחה

גילי שריר, שהצליחה להתאושש מפציעה והפכה לאחת משש הנציגות הישראליות בטוקיו, סיימה את דרכה בתחרות אחרי הפסד כבר בקרב הראשון לקטרין האקר האוסטרלית, אחרי שספגה שלושה עונשים במהלך הקרב. עבור האקר זו האולימפיאדה השנייה, כאשר בריו 2016 היא סיימה במקום התשיעי. השתיים נפגשו פעמיים עד כה. גילי ניצחה בזאגרב ב-2019 והפסידה בקאנקון שנה לפני כן.

"יותר גרוע מזה לא יכול להיות, וזה הדבר היחיד שאני לוקחת מכאן", אמרה שריר בסיום. "ייקח לי זמן להבין את מה שהיה פה, אבל עוד לא סיימתי את הדרך שלי בג'ודו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully