וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהב ראשון אי פעם לברמודה, שלוש מדליות לשוויץ באופני הרים

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 23:20

פלורה דאפי בת ה-33 עשתה היסטוריה עבור מדינת האיים, כשסיימה ראשונה בטריאתלון הנשים. השוויצריות זכו בשלוש המדליות באופניים, נקבעו חצאי הגמר בגלישת גלים, וגם: מהפך מדהים בטניס שולחן

שגיא מוקי אחרי ההדחה המוקדמות בטוקיו 2020/יניב טוכמן

16:35: גרמניה זוכה בזהב בתחרות הרכיבה על סוסים

במצב של יתרון לנבחרת גרמניה, ג'סיקה פון ברידו-וונדי הייתה הרוכבת האחרונה של הנבחרת והצליחה לעמוד בלחץ ולסגור ציון נהדר של 2,785.5, שהספיק לזהב. הגרמנים קיבלו ציון כללי של 8,178. במקום השני הגיעה נבחרת ארצות הברית, שזכתה בכסף עם 7,747 בעוד בריטניה יצאה עם הארד לאחר שקיבלה את הציון הכללי 7,723.

16:00: יפן ניצחה את ארה"ב וזכתה בזהב בסופטבול

בזמן שנבחרת הנשים בהתעמלות חווה שיברון לב ומפסידה את הזהב לרוסיה, נבחרת הסופטבול של האמריקאים הפסידה במשחק הגמר ליפן, שהדהימה עם 0:2 וזכתה בזהב העשירי שלה בטוקיו. קנדה גרפה את הארד אחרי שניצחה את מקסיקו 2:3.

נבחרת הנשים של יפן בסופטבול עם מדליות הזהב. Koji Watanabe, GettyImages
ניצחו את המשחק החשוב יותר וזכו בזהב. נבחרת הסופטבול של יפן/GettyImages, Koji Watanabe

10:35: פודיום מלא לשוויץ ברכיבת אופני הרים

הישג ענק לשוויץ ברכיבת אופני הרים לנשים: יולנדה נף (זהב), לינדה אינדרגנד (כסף) וסינה פריי (ארד) השלימו פודיום מלא שמורכב כולו מרוכבות תוצרת שוויץ. הפעם האחרונה ששוויץ עשתה הישג כזה באולימפיאדה הייתה ב-1936 בהתעמלות קרקע.

יולנדה נוף רוכבת אופני הרים. רויטרס
חגיגה גדולה לשוויץ. שלוש המדליסטיות הטריות/רויטרס

5:54: מהפך מדהים בטניס שולחן

ניצחון הירואי בטניס שולחן: יונגסיק ז'ונג הקוריאני היה בפיגור 3:1 מול היווני פניוטיס יוניס. אלא שאז הוא ניצח במערכה החמישית והשישית והציל שתי נקודות משחק, הפך את התוצאה במערכה החמישית, ניצח אותה 12:14 ויצאה מהמשחק כשידו על העליונה, אחרי שהיה בדרך הבטוחה להפסד.

4:51: מדליית זהב ראשונה אי פעם לברמודה

הישג חסר תקדים לברמודה הקטנה: המדינה ששלחה שני נציגים בלבד למשחקים האולימפיים, תחזור עם מדליית זהב, אחרי שפלורה דאפי סיימה ראשונה בטריאתלון הנשים (קבעה זמן של 1:55:36 שעות). מדובר במדליית הזהב הראשונה אי פעם של המדינה מקבוצת האיים באוקיינוס האטלנטי, אחרי שקטפה ארד ב-1976.

עוד בוואלה!

לוח שידורים אולימפיאדת טוקיו 2020: התחרויות של המשלחת הישראלית

לכתבה המלאה

4:11: נקבעו חצאי הגמר בגלישת גלים

מי יזכה במדליית הזהב הראשונה אי פעם בגלישת גלים במשחקים האולימפיים? התשובה היא גבריאל מדינה האגדי, קנואה איגארשי היפני, אואן רייט האוסטרלי או איטלו פריירה. אלו ארבעת הגולשים שהעפילו לחצאי הגמר בגלישת גלים, כשאחד מהם יהיה זה שיהיה חתום על היסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully