וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישג סמברג: "רוצה להיות אלופה אולימפית, אעשה הכול כדי שזה יקרה כבר בפריז"

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 11:20

המדליסטית בת ה-19 נחתה בישראל אחרי הזכייה המדהימה במדליית ארד באולימפיאדת טוקיו: "מרגש אותי שטאקוונדו נכנס לתודעה אחרי ההישג, אני מקווה שהמשלחת הישראלית תחזור עם עוד מלא מדליות"

אבישג סמברג לוחמת טאקוונדו בקבלת הפנים עם המדליה מטוקיו/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

שלושה ימים אחרי הזכייה המדהימה שלה במדליית ארד במשקל עד 49 ק"ג בטורניר הטאקוונדו, נחתה הבוקר (שלישי) אבישג סמברג בישראל וערכה מסיבת עיתונאים חגיגית. המדליסטית בת ה-19, ששימחה את המדינה כבר ביום התחרויות הראשון של המשחקים האולימפיים ומאז ידעה המשלחת הישראלית בעיקר רגעי תסכול, דיברה על רגעי הזכייה, מה שעבר עליה מאז ההישג והמשך הדרך.

אבישג סמברג לוחמת טאקוונדו. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
"הראש שלי לגמרי בענף הזה". סמברג בישראל/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

"מרגש אותי שטאקוונדו בתודעה", אמרה סמברג עם נחיתתה בארץ ויציאתה מטרמינל פתאל (הטרמינל הפרטי בשדה). "הראש שלי לגמרי בענף הזה, אני רוצה להיות אלופה אולימפית. אעשה הכול כדי שזה יקרה בפריז. אני רוצה להיות אלופת עולם ושוב לזכות באליפות אירופה. מה אני הולכת לעשות? גם לנוח וגם להתכונן למסיבת עיתונאים. לא הורדתי את הלחץ מהמשלחת, אני מקווה שנחזור עם עוד מלא מדליות".

עוד בוואלה!

אבישג סמברג בריאיון מיוחד: "רוצה ספונסר, לעשות פרסומות ומלא עוקבים באינסטגרם"

לכתבה המלאה
אלכס שטילוב מתעמל ישראלי עם בנו אחרי הנחיתה מטוקיו. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
סיכם קריירה ארוכה. אלכס שטילוב/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

אלכס שטילוב, שהודח מוקדם מהאולימפיאדה, סיכם קריירה ואמר: "אני שמח בכלל שהגעתי לאולימפיאדה הזו ויוצא בהרגשה טובה. עשיתי הכנה טובה וחבל שנגמר ככה. היו מלא רגעים משמחים, גם היו אכזבות בקריירה שלי אבל אני חושב שהנקודה אולי הכי חשובה היא שלא ויתרתי. גם כשהפכתי להיות הבא אז גייסתי את התמיכה מהבית. נתנו לי את כל הזמן להשקיע באימונים למרות הקשיים שהיו. הצלחתי להתכונן כמו שצריך".

על דולגופיאט: "מאחל לו הצלחה. אני מאמין בו ויודע שהוא יידע להתרכז ברגע האמת. הצלחות יכולות לבלבל קצת, אבל צריך להציב מטרות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully