וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישג סמברג: "רוצה ספונסר, לעשות פרסומות ומלא עוקבים באינסטגרם"

אבישג סמברג מתכוונת למנף את המדליה ולא מתביישת להודות בכך: "מתה להצעות, אוהבת להצטלם". אלא שבדרך היו לא מעט מכשולים: "היו רגעים שבהם חשבתי לפרוש, אבל התחלתי להפנים שזה הייעוד שלי". ריאיון מיוחד עם המדליסטית הראשונה בטוקיו

חגיגות המשפחה אחרי מדליית הארד של אבישג סמברג/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ליר שפיגלר

אבישג סמברג לא מתכוונת ללכת על הבהונות. את המדליה הזו היא רוצה למנף והיא לא מתביישת לדבר על כך בגלוי. "אני רוצה ספונסר, רוצה לעשות פרסומות. רוצה שהאינסטגרם שלי יהיה מעכשיו מלא בעוקבים", היא אומרת מלאה באנרגיות כפי שהיתה בזירה שעות ספורות אחרי הקרב ששינה את חייה והמדליה שהגיעה בעקבותיו. היא מגניבה ובו בזמן גם נטועה עם הרגליים על הקרקע. מלאה בביטחון עצמי למרות גילה הצעיר והעובדה שפרצה אל חיי רבים בשבת הזו, רק גורמת לה לרצות להיות חלק מסצנת יומנו לעוד הרבה שנים.

אבישג סמברג עם מדליית הארד בטאקוונדו, אולימפיאדת טוקיו. רויטרס
הכול התחיל מהחוג בבית הספר. אבישג סמברג עם המדליה/רויטרס

אבישג, איך בוחרת ילדה קטנה דווקא בטאקוונדו?

"הלכתי לחוג בבית הספר. שם הכל התחיל. 40 דקות אחרי בית הספר הייתי כבר בחוג והתאהבתי בזה. בהמשך כשנתקלתי בפלייר על זה שאפשר גם להמשיך הלאה בשעות אחר הצהריים, אמרתי לעצמי שאני רוצה. זה היה כבר בכיתה א'. גרתי אז עדיין בגדרה. בהמשך עברתי להתאמן ברמלה ושם נפתחו כל הדלתות".

באיזה גיל העזת לחלום על מדליה אולימפית?

"כבר בגיל עשר אני זוכרת שהיו לי מחשבות על זה שאני רוצה להיות מדליסטית אולימפית ואפילו אלופה אולימפית. היו לי דווקא הרבה מחשבות על כך בגיל צעיר ואיתן הגיעו גם תקופות של מחשבות על הקשיים שאני חווה".

היו רגעים בהם חשבת לפרוש?

"היו מלא רגעים בהם חשבתי לפרוש. הביטחון העצמי שלי כנערה צעירה לא היה גבוה. הייתי ילדה שרצתה לעשות דברים רגילים שעושים ילדים עם החברים שלהם. אבל בשנים האחרונות הדברים השתנו והתחלתי להפנים שזה הייעוד שלי. כל המחשבות על פרישה מהטאקוונדו זזו הצידה והייתי ממוקדת במטרה שלי להיות אלופת אירופה ועכשיו גם מדליסטית אולימפית".

עוד בוואלה!

אבישג סמברג: "יש לי מדליה אולימפית בגיל 19, זה חלום שהתגשם"

לכתבה המלאה
אבישג סמברג לוחמת טאקוונדו ישראלית לאחר זכייתה במדליית ארד. Maja Hitij, GettyImages
"היו מלא רגעים שחשבתי לפרוש. הביטחון העצמי שלי כנערה לא היה גבוה"/GettyImages, Maja Hitij

מה החזיק אותך בתחום?

"בעיקר האופי שלי. יש לי אופי של מישהי שלא מוותרת לעצמה. זה גם מה שעזר לי בקרב על המדליה. האופי שלי לא נתן לי להרים ידיים בימי הלבטים. גם ההורים לא ויתרו לי בקלות. הם לא מההורים שאומרים לילדים: 'טוב חמוד, אם אתה לא רוצה ללכת יותר להתאמן, אז תפרוש'. ההתמדה הובילה לתוצאות. הפכתי לאלופת ישראל וזה תפס אותי. אמרתי לעצמי שאני עושה את הדבר שאני אוהבת ושאני חזקה להגיע רחוק".

טאקוונדו זה לא ענף שמקבץ אליו ספונסרים ואת נאלצת כבר כמה שנים להתמודד עם העלויות ללא תמיכה כספית של גורם מממן.

"באחרונה אימא שלי דאגה לי לספונסר, אבל הנושא הזה הוא באמת נושא מעצבן שספורטאית שהיא אלופת אירופה, מתקשה להתמודד איתו כי אין באמת קופצים שרוצים לעזור".

אז זה הזמן.

"אני מקווה מאוד שיהיו לי מעתה ספונסרים והרבה. יש גורמים שכבר עובדים על זה, אני יודעת. אני מקווה שזה יקרה בהקדם".

אבישג סמברג לוחמת טאקוונדו ישראלית. רויטרס
רוצה ספונסר, רוצה פרסומות ועוקבים באינסטגרם. אבישג ברגע מזוקק של אושר עם המאמן יחיעם שרעבי/רויטרס

הרבה מדברים על המראה שלך. את בחורה נאה, זה הרי ברור. את מצפה לפניות לפרסם כל מיני דברים?

"בוודאי. וואי אני ממש מתה להצעות. אני מתה להצטלם. מתה על האינסטגרם ורוצה להגדיל את כמות העוקבים. הכי מדבר אלי לעשות פרסומות וזה מבאס אותי שטרם יצא לי".

מה הדבר השני שאת אוהבת בחיים אחרי הטאקוונדו?

"את חבר שלי. זה ברור".

ומה את רוצה עוד לעשות עכשיו?

"אני בסך הכל ילדה נורמטיבית שרוצה לעשות מה שילדות בגיל שלי עושות. להיות ספורטאית אולימפית מצליחה וגם לחיות בכיף וליהנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully