וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישג סמברג לאחר הטקס בטוקיו: "לא מעכלת שאני מדליסטית אולימפית"

הזוכה הטרייה ביקשה קודם כל לדעת מה עשתה שירה ראשוני בקרב שלה. במסיבת העיתונאים אמרה: "אני מרגישה בעננים, נהניתי מהיום הזה. בפעם הבאה אביא זהב"

אבישג סמברג לאחר טקס המדליות בטוקיו והאושר בבית המשפחה בגדרה/צילום: יניב טוכמן, שלומי גבאי. עריכת וידאו: ליר שפיגלר

הישראלית הראשונה להתנסות בטקס המדליות המוזר שמחייבים חוקי הקורונה בטוקיו, הייתה היום (שבת) אבישג סמברג. לוחמת הטאקוונדו שהייתה אלמונית מבחינת רבים עד הבוקר, שימחה מדינה שלמה עם מדליית הארד ביום הראשון של המשחקים האולימפיים ונתנה תקווה גדולה למשלחת הישראלית לקראת ההמשך.

מיד עם סיום טקס המדליות, פנתה סמברג בת ה-19 לאנשי הוועד האולימפי ושאלה: "תגידו, מה עשתה שירה ראשוני?". זוכת המדליה הייתה מאוכזבת עבור חברתה למשלחת שלא הצליחה להביא מדליה נוספת לישראל, אחרי שהייתה באותו מעמד של קרב על הארד, רק בענף הג'ודו.

אבישג סמברג עם מדליית הארד בטאקוונדו, אולימפיאדת טוקיו. רויטרס
אבישג סמברג עם מדליית הארד/רויטרס

במסיבת העיתונאים אמרה המדליסטית הטרייה: "המאמן שלי אמר לי שאם לא אלחם על זה עכשיו אתחרט כל חיי. המאמן שלי דאג להגיד לי את המשפטים הנכונים לאורך כל הקרב. אני לא מעכלת שאני מדליסטית אולימפית. אני מחכה לדבר עם אימא, אבא והחבר שלי. יש הרבה אנשים שאני צריכה להודות להם. נמרוד הכי חסר לי, אני כל הזמן חושבת עליו ושולחת לו תמונות וכותבת לו. אין בן אדם שאני רוצה יותר לחבק עכשיו".

אבישג סמברג במסיבת עיתונאים. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"אני יודעת שאני יכולה להוציא מעצמי יותר". אבישג סמברג/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

עוד הוסיפה סמברג: "זה מטורף, זו הרגשה יוצאת דופן. אני באמת מרגישה בעננים. אני מאוד מרוצה מההופעה שלי היום. בשנה האחרונה לא הפסדתי בכלל, חוץ מהקרב היום עם התאילנדית, וזה דבר יוצא דופן בענף. אני מקווה להמשיך לנצח ושמחה זה השתלם עם מדליה אולימפית. אני יודעת שאני יכולה להוציא מעצמי יותר וחושבת שאני יכולה להביא בפעם הבאה זהב. אני עדיין צעירה. זה משהו בלתי נתפס ואני שמחה באופן כללי שנהניתי ביום הזה".

על הקורונה בה חלתה אחרי הזכייה באליפות אירופה: "האמנתי שאני יכולה לחזור. ידעתי שהמיונים יהיו קשים וגם פה יהיה קשה, אבל לא ראיתי בקורונה משהו שיכול לעכב לי את הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully