וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצחיק או מביך? שחקני נבחרת הבייסבול תיעדו את עצמם שוברים מיטה

צפו: בסרטון שהועלה לטיקטוק על ידי השחקן בן וונגר, נראים תשעה שחקנים כשהם עומדים וקופצים על מיטת הקרטון בכפר האולימפי. תגובת הוועד האולימפי: "מגנים את ההתנהגות ורואים בחומרה רבה את המעשה". המנהל המקצועי של הנבחרת הסביר: "מעשה קונדס ילדותי, השחקנים התנצלו"

שחקני נבחרת הבייסבול של ישראל שוברים מיטה בכפר האולימפי/הטיקטוק של בן וגנר

נבחרת הבייסבול של ישראל עדיין לא התחילה להתחרות באולימפיאדה, אבל כבר רשמה אירוע חריג שנראה שלא יוסיף הרבה כבוד למשלחת הישראלית. בסרטון שהועלה לטיק טוק על ידי השחקן בן וונגר נראים שחקני הנבחרת כשהם בודקים את "עמידותן" של מיטות הקרטון המיוחדות שמסופקות בוועד האולימפי.

המעשה של שחקני נבחרת ישראל

מצחיק
מביך
2015 משתתפים

בסרטון שחקני הבייסבול נראים כשהם קופצים על המיטה בשלבים כשכל פעם מתווסף שחקן אחד שעומד על המיטה וכולם קופצים כדי לראות אם המיטה עומדת בעומס. בסוף הסרטון עומדים על המיטה תשעה שחקנים שבסופו של דבר גורמים למיטה הזו לקרוס והשחקנים נראים מאוד משועשעים מהסיטואציה.

מן הוועד האולימפי בישראל נמסר: "ראינו את הסרטון רק לפני מספר דקות ומיד הזמנו לשיחה את המנהל המקצועי של הנבחרת פיטר קורץ וביקשנו להבין במה מדובר ולקבל הסבר על המעשה. לדבריו, השחקנים ביצעו מעשה קונדס ילדותי. הם התנצלו והביעו חרטה על מעשה השובבות הזה. הוועד האולימפי בישראל מגנה התנהגות זו ורואה בחומרה רבה מעשה זה. המסר הברור הועבר לשחקנים".

עוד בוואלה!

נבחרת הבייסבול: "לא באנו לפה לשחק קלפים, באנו לנצח"

לכתבה המלאה
נבחרת הבייסבול של ישראל. Margo Sugarman, אתר רשמי
לא אירוע שיוסיף להם כבוד. שחקני נבחרת הבייסבול/אתר רשמי, Margo Sugarman

"לא באנו לפה לשחק קלפים, באנו לנצח ולהביא מדליה למדינת ישראל", אמר פיטר קורץ, המנהל הכללי של נבחרת ישראל, במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (שלישי), "סיימנו שבועיים של מחנה אימונים בארה"ב. הנבחרת מוכנה, השחקנים מחכים להגיע למשחקים, להיות על המגרש בריאים ומוכנים. אנחנו מחכים למשחק ביום חמישי נגד דרום קוריאה והכול בידיים של השחקנים. זו לא הפעם הראשונה שלנו בטורניר בינלאומי, היינו כבר בטורנירים בינלאומיים. חצי מההרכב של היום היה איתנו לפני ארבע שנים. עברנו ב-2019 ארבעה טורנירים בעשרה שבועות והצלחנו בכולם. אלה חבר'ה מקצוענים שמשחקים בקבוצות שלהם, מתחברים יחד. אנחנו יודעים מי השחקנים היריבים, כל אחד יודע איפה להעמיד את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully