וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הבייסבול: "לא באנו לפה לשחק קלפים, באנו לנצח"

הנבחרת הישראלית תפתח ביום חמישי (13:00 שעון ישראל) את הופעותיה בטוקיו מול דרום קוריאה והמנכ"ל פיטר קורץ בטוח: "הנבחרת מוכנה, באנו להביא מדליה". המגיש שלמה ליפץ: "ב-2017 ניצחנו את הקוריאנים, ואז ההרכב שלהם היה יותר חזק"

נבחרת הבייסבול של ישראל תחל את הופעותיה בטוקיו ביום חמישי (13:00 שעון ישראל) מול נבחרת דרום קוריאה ולאחר מכן תתמודד עם ארצות הברית. רק שש נבחרות ישתתפו בטורניר, כך שהסיכוי שלנו למדליה, לפחות על הנייר, לא מבוטל.

איאן קינסלר נבחרת ישראל בבייסבול. Matt York, AP
נקווה שיספק את הסחורה. איאן קינסלר, הכוכב הגדול של נבחרת ישראל/AP, Matt York

"לא באנו לפה לשחק קלפים, באנו לנצח ולהביא מדליה למדינת ישראל", אמר פיטר קורץ, המנהל הכללי של נבחרת ישראל, במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (שלישי), "סיימנו שבועיים של מחנה אימונים בארה"ב. הנבחרת מוכנה, השחקנים מחכים להגיע למשחקים, להיות על המגרש בריאים ומוכנים. אנחנו מחכים למשחק ביום חמישי נגד דרום קוריאה והכול בידיים של השחקנים. זו לא הפעם הראשונה שלנו בטורניר בינלאומי, היינו כבר בטורנירים בינלאומיים. חצי מההרכב של היום היה איתנו לפני ארבע שנים. עברנו ב-2019 ארבעה טורנירים בעשרה שבועות והצלחנו בכולם. אלה חבר'ה מקצוענים שמשחקים בקבוצות שלהם, מתחברים יחד. אנחנו יודעים מי השחקנים היריבים, כל אחד יודע איפה להעמיד את עצמו".

לדרום קוריאנים ולארצות הברית נבחרות שמורכבות משחקנים בצמרת העולמית, אבל המגיש הוותיק שלמה ליפץ נשמע בטוח: "ניצחנו את דרום קוריאה ב-2017 באליפות העולם וההרכב שלהם אז היה חזק יותר משל היום. אין תירוצים, רבים מהשחקנים מכירים ושיחקו עם השחקנים מקוריאה ומארה"ב. אנחנו ברמה שווה. ההבדל הוא שבמקומות האלה יש מתקני בייסבול ובארץ אין".

חברו של ליפץ טל הראל הוסיף: "ההתרגשות בשיאה. עברנו כמה אימונים נהדרים. גילינו רמה גבוהה, מחכים להראות לכולם מה אנחנו שווים. בנינו את הקשר בינינו. הקהל בבית לא מכיר את השחקנים והיריבות, אבל כמו שהוכחנו את עצמנו בעבר אנחנו מוכנים להוכיח את עצמנו ברמות הגבוהות.

המאמן אריק הולץ סיכם: "אחרי 20 חודשים שבהם לא היינו ביחד אנחנו מתרגשים להיות כאן. רק יומיים נשארו, אנחנו נרגשים ורוצים כבר לעלות למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully