וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו 2020: גורבנקו לא הצליחה לעלות לחצי הגמר ב-200 גב

השחיינית הישראלית קבעה 2:28.41 דקות ולא הצליחה לשחזר את ההצלחה ממשחה הגב. מורז קבעה שיא ישראלי ב-100 חופשי (54.06 שניות), אבל לא העפילה לחצי הגמר. הופעה מאכזבת לטומרקין ב-200 גב

יניב טוכמן מסכם את היום הרביעי באולימפיאדה/שליח וואלה! ספורט לטוקיו

חמישה ישראלים זינקו לבריכה האולימפית בטוקיו בסשן הערב שריכז משחקי מוקדמות בכמה מקצועות. אנדי מורז שברה שיא ישראלי, רון פולונסקי וגל כהן גרומי התעלו עם שיאים אישיים, אבל בשורה התחתונה, אף אחד מהמשתתפים הישראלים לא העפיל לחצי גמר. מעבר לכך, הרמה המשיכה להיות גבוהה וכך נשברו שני שיאים אולימפיים.

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. רויטרס
רחוק מאוד משיאו. טומרקין/רויטרס

מוקדמות 200 מטר חזה, נשים

אולי בגלל העייפות אחרי כמה ימים אינטנסיביים, אנסטסיה גורבנקו הייתה רחוקה משיאה ולא הצליחה להעפיל לחצי הגמר אחרי שסיימה במקום ה-20 מתוך 23. השחיינית הישראלית השתתפה במקצה השלישי, לא הצליחה להיכנס לעניינים וסיימה אותו אחרונה עם תוצאה מאכזבת מאוד של 2:28.41 דקות - רחוק מאוד משיאה הישראלי, 2:25.20 דקות. ילדת הפלא של השחייה הישראלית סיימה אולימפיאדה נהדרת והיא כבר יכולה להביט קדימה, למשחקים בפריז בעוד שלוש שנים. טטיאנה שונמייקר קבעה שיא אולימפי נפלא והייתה רחוקה רק חמש מאיות משיא עולם, עם 2:19.16 דקות.

אנדראה מורז שחיינית ישראלית. סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל
השיא הישראלי לא הספיק בשביל חצי גמר. מורז/הוועד האולימפי בישראל, סימונה קסטרווילארי

מוקדמות 100 מטר חופשי, נשים

אחרי שהחמיצה בשלושה מקומות וב-64 מאיות השנייה את הכרטיס לחצי הגמר ב-200 מטר בסגנון חופשי, אנדי מורז הייתה הפעם יותר רחוקה כשסיימה במקום ה-22 הכללי. השחיינית הישראלית זינקה למקצה השישי והלפני אחרון וקבעה שיא ישראלי של 54.06 שניות. אמה מקיאון האוסטרלית שברה במשחה הזה שיא אולימפי כשעצרה את השעון על 52.13 שניות.

רון פולונסקי שחיין ישראלי. סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל
לא עלה שלב, אבל יתנחם בתוצאה מצוינת. פולונסקי/הוועד האולימפי בישראל, סימונה קסטרווילארי

מוקדמות 200 מטר מעורב אישי, גברים

גל כהן גרומי ורון פולונסקי, שני חברים מרביעיית השליחים שניפצה את השיא הישראלי אך לא העפילה לגמר ב-4X200 מטר חופשי, זינקו אחרונים בין הישראלים. כהן גרומי השתתף במקצה המוקדמות השני וקבע שיא אישי: 1:59.44 דקות. פולונסקי זינק מיד אחריו למקצה השלישי וקבע שיא אישי משלו, 1:58.95 דקות. פולונסקי סיים במקום ה-26 וכהן גרומי במקום ה-30.

מוקדמות 200 מטר גב, גברים

נושא הדגל מטקס הפתיחה, יעקב טומרקין, עצר את השעון על 1:59.65 דקות - רחוק משיאו ותוצאה שלא הספיקה לו בשביל לשחזר את ההעפלה לחצי הגמר בריו 2016. הזמן הזה הספיק לטומרקין רק למקום ה-28 מתוך 29 והוא סיים את דרכו בטוקיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully