וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי יווני פוטר בשל הערה גזענית חמורה, המסכות של ארה"ב הפכו לבדיחה

מגיש טלוויזיה תהה "איך הקוריאנים בכלל מצליחים לראות את הכדור?" ועורר סערה. האמריקאים "במחווה" לחניבעל לקטר, אוסטרליה קטעה את הרצף הבריטי בקיאקים והאם גם ליידי גאגה מתחרה בטוקיו?

יניב טוכמן מסכם את היום הרביעי באולימפיאדה/שליח וואלה! ספורט לטוקיו

16:20 - ארגנטינה וצרפת הודחו מטורניר הכדורגל

נבחרת ארגנטינה הודחה אחרי 1:1 מול ספרד, שסיימה במקום הראשון בבית עם חמש נקודות. מיקל מרינו כבש לספרדים (66), תומאס בלמונטה איזן (87). גם מצרים עלתה מהבית הזה אחרי 0:2 מול אוסטרליה, שהודחה.

גם צרפת הודחה מהטורניר האולימפי בכדורגל אחרי שהובסה 4:0 על ידי יפן, שסיימה במקום הראשון בבית שלה עם תשע נקודות. הצרפתים סיימו עם שלוש בלבד כשמעליהם מקסיקו עם שש נקודות אחרי שניצחה 0:3 את דרום אפריקה.

שחקני הנבחרת האולימפית של מצרים. רויטרס
המצרים חוגגים את העלייה/רויטרס

13:30: גרמניה הודחה מטורניר הכדורגל

נבחרת גרמניה הודחה מטורניר הכדורגל אחרי 1:1 מול חוף השנהב, שעלתה לשלב הבא עם חמש נקודות בזכות התוצאה. בנימין הנריכס כבש שער עצמי בדקה ה-67, אדוארד לוון הצליח לאזן בדקה ה-73, אבל לא יותר מזה. במשחק המקביל ברזיל ניצחה 1:3 את ערב הסעודית בזכות שערים של מתאוס קוניה (14) וצמד של רישרליסון (76 ו-93).

בבית השני ששוחק היום הצליחה ניו זילנד לסיים ב-0:0 מול רומניה וגם היא עלתה לשלב הבא יחד עם דרום קוריאה, שהביסה 0:6 את הונדורס.

רגנאר אחה שחקן הנבחרת האולימפית של גרמניה. רויטרס
גרמניה בחוץ. אחה/רויטרס

7:47: עיתונאי יווני פוטר מתפקידו אחרי הערה גזענית

עיתונאי יווני המשמש כחבר קבוע בפאנל אולימפי המשודר בערוץ טלוויזיה מקומי, פוטר ביממה האחרונה אחרי שסיפק הערה גזענית בשידור חי. דימוסת'ניס קרמיריס היה חלק מהפאנל שהעביר בשידור חי משחק טניס שולחן בין פנאיוטיס יוניס היווני לז'יונג יאנג הקוריאני. כשקרמיריס נשאל על כישוריו של השחקן הקוריאני, הוא השיב: "העיניים שלהם כל כך צרות, שאני לא מבין איך הם בכלל יכולים לראות את הכדור".

דבריו הקשים התפשטו כמו אש בשדה קוצים ברשתות החברתיות, ולערוץ הטלוויזיה היווני לא נותרה כל ברירה והוא פוטר מתפקידו, שעות לאחר אותם דברים. "החלטנו לסיים את ההתקשרות עם קרמיריס", נכתב בהודעה הרשמית של אותו ערוץ. "לגזענות אין מקום אצלנו".

עוד בוואלה!

זהב ראשון אי פעם לברמודה, שלוש מדליות לשוויץ באופני הרים

לכתבה המלאה

6:54: המסכות של נבחרת ארצות הברית הפכו לבדיחה

נבחרת השחייה של ארצות הברית מאכזבת ובגדול עד עתה במשחקים האולימפיים, וכאילו שזה לא מספיק, בימים האחרונים הפכו חברי המשלחת לבדיחה של ממש ברשתות החברתיות, הודות למסכות המוזרות שהם עוטים במהלך התחרויות. המסכה, כך מסתבר, הזכירה לגולשים רבים דמות מוכרת מעולם הקומיקס - הנבל "ביין" של DC קומיקס, אויביו הגדול של באטמן.

4:43: טייסון היה גאה? מתאגרף מרוקאי ניסה לנשוך את האוזן של יריבו

למתאגרף האגדי מייק טייסון היו לא מעט נקודות ציון לאורך הקריירה, שהפכו אותו לאחד המתאגרפים הכי גדולים בכל הזמנים. אחד מהם, גם אם הוא היה רוצה למחוק אותו מהרזומה, הוא ללא ספק המהלך המלוכלך ששלף מהמותן במהלך הקרב הזכור שלו מול איוונדר הוליפילד, אז הוא נשך ותלש חלק מאוזנו. כמעט 25 שנה לאחר אותו מהלך אייקוני, ניסה המתאגרף המרוקאי, יונס בעאלה, לשחזר אותו בזירה, כשניסה לנשוך את אוזנו של יריבו מניו זילנד במהלך שמינית הגמר בטורניר האולימפי.

בעאלה בן ה-22 התקשה מאוד בקרב, ואחרי שהפסיד בשני הסיבובים הראשונים היה נראה מתוסכל. בסיבוב השלישי הוא נתפס בעדשת המצלמה מנסה לנגוס באוזנו של יריבו, שלמזלו הצליח להתחמק. הוא המשיך לניצחון בקרב שהעניק לו מקום ברבע הגמר, בעוד שיריבו ספג בעיקר ביקורות ברשת על המעשה המלוכלך. "ראיתם את זה?", צייץ המתאגרף הניו זילנדי שכמעט איבד חלק מאוזנו. "אני לא חושב שהשופטת ראתה את זה. הוא ניסה לנשוך אותי ואני לא מבין איך זה עובר בשתיקה".

4:21: ליידי גאגה במשחקים האולימפיים?

ליידי גאגה באולימפיאדה?! תלוי את מי שואלים. על פי חלק גדול ממעריציה של הזמרת האמריקאית הפופולרית, היא אכן הגיעה להתחרות במשחקים האולימפיים. אלו מצאו דימיון בינה לבין לוחמת הטאקוונדו הירדנית, ג'וליאנה אל סאדיק, שהפכה לכוכבת בין לילה אחרי שחשבון הטוויטר Gaga Daily, לו למעלה מחצי מיליון עוקבים, השווה בין השתיים וזכה לשיתופים רבים.

3:49: מדליית זהב לאוסטרליה בקיאקים רביעיות

השליטה הבלתי מעוררת של הבריטים בקיאקים רביעיות הגיעה לסיומה: האוסטרלים חצו את קו הסיום ראשונים עם 5:42.76 דקות וקטעו רצף של חמש זכיות רצופות במשחקים האולימפיים של הבריטים, שנותרו מחוץ לפודיום. רומניה הגיעה למקום השני ואילו איטליה לשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully