וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית פירקה את איראן 66:120, צרפת הביסה את צ'כיה וננו גינזבורג

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 19:51

אחרי המעידה מול צרפת, נבחרת הכוכבים הציגה יכולת משופרת עם 19 שלשות ב-50 אחוז, לילארד הצטיין. המאמן הישראלי חטף 97:77 מהטריקולור, שהבטיחו את הפסגה. אוסטרליה צלחה את הקרב מול איטליה, גרמניה ניצחה את ניגריה

קבלת הפנים החגיגית לכבוד אבישג סמברג, המדליסטית האולימפית בטקוואנדו/צלם: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

מחזור המשחקים השני בטורניר הכדורסל בטוקיו יצא לדרך הבוקר (רביעי) עם ארבעה משחקים. במוקד עמד המשחק של ארצות הברית מול איראן, בו האמריקאים הוציאו עצבים אחרי המעידה מול צרפת והביסו את איראן 66:120. במשחק המוקדם של היום, גרמניה ניצחה את ניגריה ולאחר מכן אוסטרליה גברה על איטליה. במשחק שנעל את היום, צ'כיה וננו גינזבורג הובסו בידי צרפת.

שחקני נבחרת ארצות הברית קווין דוראנט, דריימונד גרין. רויטרס
באו להעביר מסר. דוראנט וגרין/רויטרס

בית א'

ארצות הברית - איראן 66:120

אחרי המעידה מול צרפת במשחק הראשון והביקורות שבאו לאחר מכן על גרג פופוביץ', האמריקאים התעשתו וחזרו להיות הנבחרת הדורסנית מטורנירים קודמים. מול מי שמסתמנת כנבחרת החלשה בטורניר המשימה הייתה קלה יחסית, אבל פופוביץ' וכוכביו ייקחו מהמשחק הזה את היכולת המשופרת, ובעיקר את האחוזים המשודרגים, אחרי שצלפו 19 שלשות ב-50 אחוז. מעל כולם עמד דמיאן לילארד עם 21 נקודות, כולן מחוץ לקשת. סגן אלוף ה-NBA הטרי דווין בוקר סיים עם 16 ו-5 ריבאונדים, ג'ייסון טייטום הוסיף 14, זאק לאבין תרם 12, כריס מידלטון 10 וקווין דוראנט שהוסיף שתרם גם 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות, היה השחקן השישי בספרות כפולות עם 10 נקודות משלו. מנגד, חאמד חדאדי ומוחמד יאקצ'אלידקורדי קלעו 14 כל אחד, אבל לא מנעו הדחה צפויה מאיראן.

מפתיחת המשחק, היה ברור שארצות הברית באה להוציא עצבים ולהעביר מסר לשאר המשתתפות בטורניר. דמיאן לילארד צלף שש שלשות והגיע ל-18 נקודות במחצית הראשונה, קווין דוראנט עשה הכל מהכל, וגם שחקני הספסל לא הורידו רגל מהגז, בדרך ליתרון 30:60 במחצית. הטיול נמשך גם במחצית השנייה, כשפופוביץ' מנסה שלל הרכבים חדשים, נותן לג'ייסון טייטום ודווין בוקר להוביל את ההתקפה, ורואה את חניכיו ממשיכים לצלוף ללא הכרה מחוץ לקשת. בדרך לניצחון 66:120.

עוד בוואלה!

ארצות הברית הושפלה, גרג פופוביץ': "יהרה לחשוב שננצח בקלות"

לכתבה המלאה
ג'ורדן נוורה, נבחרת ניגריה. רויטרס
33 נקודות לא הספיקו לאלוף ה-NBA הטרי. ג'ורדן נוורה/רויטרס

צרפת - צ'כיה 77:97

נפילת מתח אחרי הניצחון הגדול על ארצות הברית לא הגיעה, ובכך הבטיחו הצרפתים את פסגת הבית. לננו גינזבורג ושחקניו עוד נותר סיכוי להעפיל לשלב הבא מהמקום השלישי (בהתאם לתוצאות הבתים האחרים), אף שמשחקם האחרון יהיה מול האמריקאים. הצ'כים דווקא פתחו בסערה וסיימו את הרבע הראשון עם 8 מ-9 מחוץ לקשת (!), אך זה הספיק להם ליתרון מינימלי של 22:28. צרפת חזרה עם אוון פורנייה הבלתי עציר ונאנדו דה קולו, שקבעו 40:51 עם הירידה לחדרי ההלבשה, ומשם הפער רק הלך וצמח. פורנייה סיים כקלע המוביל עם 21 נקודות (5 מ-7 ל-3), דה קולו הוסיף 17 ו-8 אסיסטים. את גינזבורג הוליך יאן וסלי עם 19 נקודות, תומאש סאטרונסקי תרם 14 ו-8 אסיסטים.

שחקן נבחרת צרפת רודי גובר. רויטרס
בלי הרבה בעיות. גובר/רויטרס

בית ב'

גרמניה - ניגריה 92:99

המנשאפט שומרים על סיכוי לעלות לשלב הבא, עם ניצחונם הראשון בטורניר. אחרי ההפסד הדחוק לאיטליה במשחקם הראשון, גרמניה הציגה משחק התקפי שוטף ואיכותי, כשיוהאנס פוגטמן נמצא מעל כולם עם 19 נקודות, מו ואגנר מוסיף 17 ומאודו לו ממשיך את הטורניר החיובי עם 13 נקודות ו-9 אסיסטים. מנגד, ניגריה שהגיעה לטורניר עם ציפיות גבוהות אחרי שהפתיעה את ארצות הברית במשחקי ההכנה, קיבלה משחק שיא מאלוף ה-NBA הטרי ג'ורדן נוורה, אבל גם 33 הנקודות ו-7 הריבאונדים שלו לא הספיקו לה, והמשחק הבא שלה יהיה לפרוטוקול.

שחקני נבחרת אוסטרליה ג'וק לנדל, פאטי מילס חוגגים. רויטרס
עוד ניצחון, בעוד תצוגה מרשימה. אוסטרליה חוגגת/רויטרס

איטליה - אוסטרליה 86:83

ניצחון שני של הבומרס, שממשיכים להיראות כמו מועמדים מובילים למדליה, ונמצאים כעת עם רגל וחצי ברבע הגמר. פאטי מילס, ג'ו אינגלס וחבריהם הובילו ברוב שלבי המשחק, כשהם מציגים את הכדורסל הקבוצתי והיפה שלהם, אבל מקבלים פייט מצעירי איטליה בראשות סימונה פונטקיו (שממשיך את הטורניר הנהדר, וקלע 22 נקודות) וניקו מאניון (21 ו-7 אסיסטים), ועובדים קשה בדקות האחרונות. בסופו של דבר, מילס עם שני סלים חשובים במאני טיים הבטיח את הניצחון. ג'וק לנדל הוביל את רשימת הקלעים של אוסטרליה עם 18, מילס הוסיף 16 ולג'ו אינגלס היו 14. מנגד, גם פונטקיו ומאניון לא הצליחו לכפות על משחק פושר של דנילו גלינארי, שנקלע לבעיית עבירות וסיים עם 5 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully