וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: יואב כהן וקטי ספיצ'קוב איבדו סיכוי למדליה

עוד שתי תקוות למדליות נגוזו: ספיצ'קוב סיימה 1, 4 ו-1 את שיוטים 10-12 ותגיע לשיוט המדליות מהמקום השישי ללא סיכוי מתמטי לפודיום. יואב כהן סיים במקומות 6,4 ו-12 והוא במקום השביעי, מרחק 20 נקודות מהשלישי. נויה ברעם ושחר טיבי במקום השישי

הדיווח של יניב טוכמן מתחרות הג'ודו באולימפיאדה/שליחנו לטוקיו

יואב כהן וקטי ספיצ'קוב נעלו היום (חמישי) את ההופעות שלהם ב-12 התחרויות שקודמות לשיוט המדליות שיתקיים בשבת והשורה התחתונה: שניהם יהיו בשיוט המדליות, אך ללא שום סיכוי לזכות באחת כזו. ספיצ'קוב רשמה יום נהדר כשסיימה את שלושת השיוטים שלה במקומות ה-1, 4 ו-1, אך רחוקה 29 נקודות מהמקום השלישי. יואב כהן עוד היה בתמונה לפני השיוט השלישי היום, אבל סיים אותו רק במקום ה-12 ויגיע לשיוט המדליות כשהוא רחוק 20 נקודות מהמקום השלישי.

ספיצ'קוב, כהן. דורון שיינר, עיבוד תמונה
איבדו סיכוי למדליה. כהן וספיצ'קוב/עיבוד תמונה, דורון שיינר

יניב טוכמן מטוקיו על ההופעה של הגולשים

קטי ספיצ'קוב פתחה נהדר את יום השיוטים האחרון לפני שיוט המדליות, אלא שיריבותיה עשו לה חיים קשים והותירו אותה ללא סיכוי למדליה לפני יום השיוטים האחרון בשבת. אחרי יום תחרויות מאכזב בו סיימה פעמיים במקום ה-13 ועוד פעם אחת במקום ה-9, קטי ניצחה את השיוט העשירי כשהיא מקדימה ב-24 שניות את לו שוניו הסינית ושרלין פיקון הצרפתייה סיימה במקום השלישי. ספיצ'קוב כיכבה גם בשיוט ה-11 וסיימה במקום הרביעי, אולם הגיעה אחרי לו שוניו, אמה ווילסון ושרלין פיקון שמובילות גם בדירוג הכללי. קטי ניצחה גם את השיוט השלישי והאחרון של היום וממוקמת שישית בדירוג הכללי. אלא שפיקון שמדורגת שלישית בדירוג הכללי סיימה שישית והיא מקדימה את קטי ב-29 נקודות, פער שלא ניתן לסגירה.

הגולשת הישראלית קטי ספיצ'קוב. רויטרס
איבדה סיכוי למדליה למרות יום מצוין. קטי ספיצ'קוב/רויטרס

יואב כהן קיווה להגיע ליום שבת עם סיכוי למדליה, אך יגיע ללא סיכוי לשיוט שייערך ביום שבת. אחרי שסיים את יום השיוט השלישי במקומות 6, 7 ו-16 (שנזרק). כהן פתח את יום השיוטים הלפני אחרון בצורה די טובה כשסיים במקום השישי בשיוט העשירי. בשיוט ה-11 כהן כבר סיים במקום הרביעי, אך בשיוט ה-12 הגורלי סיים רק במקום ה-12, ירד למקום השביעי הכללי והתרחק עד כדי 20 נקודות ממתיאה קמבוני האיטלקי שמדורג שלישי בדירוג הכללי - פער אותו לא ניתן לסגור בשיוט המדליות.

שחר טיבי, נויה ברעם שייטות ישראליות 470. Phil Wooden, GettyImages
במקום העשירי הכללי. נויה ברעם ושחר טיבי/GettyImages, Phil Wooden

נויה ברעם ושחר טיבי רשמו היום שני שיוטים בדגם 470. בשיוט הראשון היום הן סיימו רק במקום ה-14 המאכזב, אך בשיוט השני הן סיימו במקום השלישי ואחרי ארבעה שיוטים, ברעם וטיבי מדורגות במקום השישי הכללי ורחוקות רק עשר נקודות מצמד הצרפתיות שסיימו במקומות 4 ו-7 (נמחק) ומדורגות במקום השלישי הכללי.

* השייטת שי קקון סיימה במקום ה-33 המאכזב בשיוט השביעי בדגם לייזר רדיאל. קקון ממוקמת במקום ה-35 בדירוג הכללי עם 173 נקודות ורחוקה מקום מהצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully