וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר פלצ'יק פרץ בבכי: "זה אחד הדברים הכי קשים שהתמודדתי איתם בחיים"

הג'ודוקא התקשה לעכל את ההדחה: "אני מרגיש נורא ובעיקר כאוב. זה היה בידיים שלי". על האכזבה הכללית במשלחת הג'ודו: "לחוות את זה כנבחרת יום אחרי יום זה קשה. אני יודע כמה נתתי מעצמי"

פיטר פלצ'יק מגיב אחרי הדחתו מטוקיו/צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: ניר חן

אכזבה גדולה במשלחת הישראלית לטוקיו מהג'ודו שלא הצליח עד כה להביא לישראל מדליה. לג'ודו נותרו עוד שני ימי תחרות, במשקלים הכבדים ביותר לגברים ולנשים ובתחרות הקבוצתית, אבל אחרי ההפסד של פיטר פלצ'יק בבית הניחומים היום וסיום עוד יום בלי מדליה, כמו חמשת הימים הקודמים, חשים במשלחת הישראלית שהג'ודוקות לא עמדו בציפיות שהיו מהם.

עיקר תשומת הלב הופנתה לשגיא מוקי ולפיטר פלצ'יק. השניים היו בין חמשת המועמדים הבכירים של ישראל למדליה וברגע האמת הם כשלו. פלצ'יק התקשה לקבל את ההפסד ובמשך דקות ארוכות שמר על שתיקה. הוא העדיף ללכת לחדר ההלבשה ובהמשך לעבור בדיקת סימום כאשר התקשורת ממתינה לו דקות ארוכות במיקס זון.

מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה היה מאוד מאוכזב וכעוס ואמר לפלצ'יק בעצבים: "אין תרגיל שני. אין תרגיל שני", כשהוא מתכוון לכך שפלצ'יק לא היה צריך לעבור מתרגיל לתרגיל, מה שגרם לו להיכנס למגננה ולסיטואציה שבה איבד את שיווי המשקל והפסיד.

שגיא מוקי ג'ודוקא ישראלי. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל
עיקר תשומת הלב הופנתה לשגיא מוקי ופיטר פלצ'יק/הוועד האולימפי בישראל, עמית שיסל

אחרי שנרגע, פלצ'יק התפנה לדבר עם העיתונאים ואמר בכאב: "זה אחד הדברים הכי קשים שנאלצתי להתמודד איתם בחיים שלי. לא יודע כל כך איך לעכל את הדברים, אני מרגיש נורא. לא יודע איך לבטא את עצמי עכשיו. אני מרגיש נורא. רציתי לעמוד פה אתכם בנסיבות אחרות. אני בעיקר כאוב. אני יודע שהקרב היה בידיים שלי ושלטתי בו. חתרתי לניצחון ופשוט ברגע אחד זה חמק מבין האצבעות שלי".

"אני חושב שהדרך שעברתי עד לכאן עיצבה חזק מאוד את האישיות שלי, את רוח הלחימה שלי וידעתי שעם זה אני מגיע לאולימפיאדה. נתתי את הלב והנשמה ובגלל זה זה כל כך כואב, בגלל שאני יודע כמה נתתי מעצמי".

עוד בוואלה!

נזוג חלום המדליה: פיטר פלצ'יק הפסיד בבית הניחומים, ענבר לניר הודחה בשמינית

לכתבה המלאה
פיטר פלצ'יק מפסיד ג'ודו. GettyImages
הרגע הכי כואב. פיטר פלצ'יק מפסיד בבית הניחומים/GettyImages

על האכזבות המתמשכות אצל משלחת הג'ודו: "לחוות את זה כנבחרת יום אחרי יום זה קשה, רציתי לשמח את כל הצוות. את המשפחה שלי, את אשתי. כל האנשים שהיו לצידי בטוב וברע. אני מקווה שכולם יהיו גאים בי כי נתתי את הכול. בחרתי כמקצוע בספורט אכזרי ואני חייב לדעת להרים את עצמי מהיום המאכזב הזה. קיבלתי את ההכנה הכי טובה".

במהלך הריאיון, פלצ'יק לא היה יכול להכיל את הכאב ופרץ בבכי בצד. לאחר מכן הוא חזר להתראיין ואמר: "אורן (סמדג'ה) אמר לי שנתתי לו את הקרב ואני מבין אותו. שנינו הרגשנו שהקרב הזה שלי. אני יודע מה אני שווה כספורטאי וכבן אדם. אני אמשיך קדימה".

המאמן אורן סמדג'ה סיכם: "לפני הכול אני רוצה להגיד שאני אוהב את פיטר ומעריך אותו על הדרך שלו. חבל על ההפסד, אבל זה הג'ודו, על כל טעות קטנה משלמים. הוא הגיע לבית הניחומים וסיים במקום השביעי".

מן הוועד האולימפי בישראל נמסר: "מחבקים את הספורטאים ברגע של אכזבה. יש עוד שני ימי קרבות לאורי ששון ורז הרשקו וגם התחרות הקבוצתי ואנחנו מחזיקים להם אצבעות. סיכומים והסקת מסקנות ייעשו רק בסיום המשחקים כשנחזור ארצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully