וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי ששון הודח על ידי רינר, הרשקו סיימה את דרכה בשמינית הגמר

ששון (מעל 100 ק"ג) נתן פייט לצרפתי האגדי בשחזור חצי הגמר מריו, אבל הפסיד בווזארי והודח בשמינית הגמר. הרשקו (מעל 78 ק"ג) ניצחה יריבה סעודית בקרב הראשון אבל הודחה באיפון מול אלופת העולם

אורי ששון אחרי ההדחה מול טדי רינר באולימפיאדת טוקיו/יניב טוכמן

רצף האכזבות על מזרון הג'ודו בניפון בודוקאן נמשך - וישראל תישאר ללא מדליה בתחרויות האישיות. אחרי ההחמצות של שירה ראשוני וברוך שמאילוב בקרבות על הארד, ההפסדים של טוהר בוטבול ותמנע נלסון לוי בבית הניחומים והמעידות של שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק, גם אורי ששון ורז הרשקו, שני המתחרים האחרונים של המשלחת, כבר לא יזכו, אחרי שהודח הבוקר (שישי) בשמינית הגמר על ידי טדי רינר האגדי.

השניים סיימו את דרכם בשמינית הגמר, כשאורי ששון נכנע לאלוף העולם האגדי טרי רינר, ורז הרשקו שניצחה בקרב הראשון שלה יריבה סעודית, מפסידה לאקירה סונה היפנית.

בשבת תתחרה נבחרת הג'ודו בתחרות הקבוצתית ותנסה להציל את הכבוד האבוד. התחרות תיערך בפעם הראשונה במשחקים האולימפיים בהשתתפות 12 נבחרות, ובה תפתח ישראל בסיבוב הראשון מול איטליה.

הג'ודוקא אורי ששון מול יריבו טדי רינר. עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
נתן פייט, אבל סיים את דרכו. אורי ששון מול טדי רינר/אתר רשמי, עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל

הדרך של ששון (עד 100 ק"ג) למדליה נראתה כמעט בלתי אפשרית מלכתחילה. מדליסט הארד מריו דה ז'נרו עלה אוטומטית לשמינית הגמר, אבל שם חיכה לו טדי רינר האגדי, בשחזור חצי הגמר מ-2016 ששון נתן פייט לרינר, אולי גדול ספורטאי הענף. דקה וחצי לתוך הקרב הוא הצליח להפיל את הענק הצרפתי, אבל לא הצליח להשלים ווזארי. אחרי שתי דקות השיג רינר את הווזארי שהעניק לו את הניצחון בסופו של דבר, אגב, רינר שזכה בזהב בלונדון 2012 ובריו 2016 וקיווה לעשות זאת בשלישית, הפסיד במפתיע בקרב הבא שלו, ויוכל לזכות לכל היותר במדליית ארד.

"זה מאכזב מאוד, במיוחד כשראיתי שזה היה בהישג יד", סיכם ששון את הופעתו. "זה באמת היה אפשרי. היו לי כמה כניסות שבאמת סיכנו אותו. יכול להיות שהייתי צריך יותר להאמין. נתתי את הלב על המזרן. אם הקרב היה נמשך קצת יותר, אולי זה היה קצת יותר לטובתי, כי הרגשתי שהוא יורד ואני מתחיל לעלות, אבל זה לא הספיק. ככה זה. נתתי הכול, באמת".

עוד בוואלה!

אכזבה גדולה במשלחת לטוקיו מתוצאות הג'ודוקות באולימפיאדה

לכתבה המלאה
הג'ודוקא רז הרשקו עם היריבה הסעודית תהאני אלקחתני. מתוך שידורי ערוץ הספורט, צילום מסך
תתנחם במפגש מרגש עם היריבה הסעודית. הרשקו/צילום מסך, מתוך שידורי ערוץ הספורט
רז הרשקו גרנד סלאם תל אביב. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
גם היא נעצרה בשמינית הגמר. רז הרשקו/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

הרשקו דווקא פתחה את יום התחרויות שלה ברגל ימין. הג'ודוקא שהתחרתה בקטגוריית משקל של מעל 78 ק"ג, פגשה את תהאני אלקחתני הסעודית, שעלתה למזרן למרות הלחץ הפוליטי להחרים את הקרב מול הישראלית. הרשקו המדורגת 22 בעולם חיכתה שלוש דקות לפני שניצחה באיפון מול היריבה האלמונית וחסרת הניסיון, שמדורגת אי שם במקום ה-140 בעולם.

לצערה, בשמינית הגמר חיכתה לה משוכה גבוהה מדי, בדמותה של אקירה סונה היפנית. אלופת העולם מ-2019 הגיעה עם תקוות גדולות לעלות לראש הפודיום, ועלתה נחושה לקרב מול הרשקו, כשהיא מנצחת באיפון שתי דקות מפתיחת הקרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully