וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא גמור, אבל המדליה מתרחקת: ישראל הפסידה גם לארה"ב בבייסבול

הישראלים נוצחו 8:1 על ידי ארצות הברית וסיימו במקום השלישי בבית, אך יתמודדו עם מקסיקו בשלב הנוקאאוט ביום ראשון, במשחק שבו יהיו חייבים לנצח

ריאיון עם פיטר קורץ נשיא איגוד הבייסבול הישראלי/יניב טוכמן

לאחר ההפסד הכואב לדרום קוריאה, ביקשה נבחרת הבייסבול של ישראל לחולל הפתעה גדולה מול ארצות הברית. המשחק הפעם היה הרבה פחות צמוד, העליונות האמריקאית הייתה ברורה והנבחרת הישראלית ירדה מנוצחת 8:1.

ארצות הברית, המדורגת רביעית בדירוג העולמי וראשונה בסוכנויות ההימורים, מחפשת מדליית זהב שלישית, לאחר שזכתה ב-1988 ובסידני 2000. האמריקאים הגיעו עם סגל לא נוצץ במיוחד, המשלב שחקנים ותיקים ששיאם מאחוריהם לצד מספר צעירים. שיטת המשחקים בטורניר מסובכת למדי, כשאחרי סיומו של שלב הבתים הראשון יתקדמו כל שלוש הנבחרות בכל בית לעוד שלב, ואחרי ייערכו עוד שני סיבובי בית ניחומים, עד שיעלו ארבע נבחרות לחצאי הגמר. הנבחרת הישראלית תפגוש את הנבחרת שתסיים שלישית בבית המקביל, ביום ראשון בבוקר. אם תפסיד, תסיים דרכה בהתמודדות.

שחקן נבחרת ישראל בייסבול ג'ו וגמן. Koji Watanabe, GettyImages
על כס הנהג בישראל. המגיש ג'ואי וגמן/GettyImages, Koji Watanabe

אינינג ראשון

ג'ואי וגמן הוא המגיש הפותח של ישראל. הפתיחה שלו הייתה מצוינת ועם שני סטרייקאאוטים ופסילה נוספת לקרקע סגר אינינג (סיבוב) ראשון מצוין. ג'ו ריאן פתח על הגבעה עבור האמריקאים, וטיי קלי, החובט השני של ישראל, חבט עליו והשלים דאבל בריצה לבסיס השני. דני ולנסיה נפסל, אבל בלייק גיילן הצליח לעלות לבסיס ולקדם את קלי לבסיס השלישי. ריאן לברנוואיי, שחבט לשני הומראנס מול דרום קוריאה, לא הצליח לממש את הנוכחות על הבסיסים ונפסל - 0:0 אחרי סיבוב ראשון.

אינינג שני

וגמן המשיך לשלוט ופסל את שני החובטים הראשונים בסיבוב השני, כשאריק פיליה הצליח לחבוט לסינגל ראשון, אבל המגיש הישראלי הרשים עם עוד סטרייקאאוט. ריאן היה חד, סילק את כל הצד בסטרייקאאוט והתוצאה נותרה מאופסת.

אינינג שלישי

ניק אלן עלה לבסיס הראשון לאחר שחבט על וגמן וגנב את הבסיס השני. אדי אלברז חבט היטב לדאבל, הביא את אלן לבסיס הבית - 0:1 לארה"ב. מיד לאחר מכן טיילר אוסטין ירה פצצה ליציע והכניס הביתה גם את אלברז - 0:3. ריאן, מצדו, המשיך לשייט וסילק את שלושת החובטים הישראלים - 0:3 בסיום האינינג השלישי.

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל בבייסבול פתחה את דרכה עם הפסד 6:5 לדרום קוריאה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ארה"ב טיילר אוסטין עם טוד פרייז'ר. Yuichi Masuda, GettyImages
טיילר אוסטין וטוד פרייז'ר חוגגים הומראן לאמריקאים/GettyImages, Yuichi Masuda

אינינג 4

די ג'יי שרעבי נכנס להגיש בנבחרת הישראלית ומיד פגע בטוד פרייז'ר, שעלה לבסיס הראשון. לאחר מכן שרעבי הצליח להיכנס לגרוב ולפסול שני חובטים, התקשה מעט אבל יצא מהאינינג שהגיש ללא פגע. החלק של ישראל הגיע, ודני ולנסיה העלה את ישראל על הלוח, כשירה כדור מצוין מידיו של ריאן ליציע - הומראן, 1:3 לארה"ב. לברנוואי חבט לסינגל ואחריו גם ניק ריקלס. הישראלים התחיל להריח קאמבק, אבל ריאן יצא מהברוך - 1:3.

אינינג 5

שרעבי עשה עבודה יפה וסילק מהר את החובטים האמריקאים, אבל בצד השני גמלו האמריקאים עם אינינג מהיר משלהם - עדיין 1:3.

אינינג 6

ג'רמי בלייץ', המגיש שאתמול פגע בשני חובטים קוריאניים, החליף את שרעבי בישראל וסילק שני חובטים, לפני שהוחלף שוב על ידי ג'ונתן דה מרטה. האחרון לא נכנס טוב למשחק, הרשה לחובט נוסף לעלות לבסיס לפני שבאבה סטרלינג חבט והכניס את פרייז'ר הביתה - 1:4. ריאן המשיך להגיש והיה חד - האינינג הסתיים ב-1:4 לאמריקאים.

שחקן נבחרת הבייסבול של ישראל סקוט ברצ'ם. Koji Watanabe, GettyImages
סקוט ברצ'ם והישראלים מנסים אבל לא מצליחים/GettyImages, Koji Watanabe

אינינג 7

ג'יימי ווסטברוק חבט לדאבל עבור האמריקאים. דאבל נוסף של אלברז הכניס את את ווסטברוק הביתה - 1:5. אוסטין הוסיף חבטה משלו והעלה ל-1:6. דה מרטה הוחלף על ידי שלמה ליפץ, שמנע מהאמריקאים להמשיך לעשות נקודות. בצד השני החליף ברנדון דיקסון את ריאן המצוין. מיטש גלסר חבט לדאבל, אבל דיקסון יצא מהאינינג ללא בעיה מיוחדת - 1:6 לאמריקאים.

אינינג 8

ליפץ העלה את אריק פיליה לבסיס והוחלף על ידי אלון ליישמן. פיליה התקדם לבסיס השלישי ולאחר מכן נכנס לבסיס הבית עם חבטה פסולה של סטרלינג - 1:7. אנתוני קרטר עלה להגיש בארה"ב ועשה זאת בקלות. האינינג הסתיים.

אינינג 9

בן ונגר החליף את ליישמן וסיפק חבטה לאלברז, אבל ולנסיה תפס כדור מצוין ופסל שני שחקנים במהלך של דאבל פליי. אוסטין חבט לדאבל ולאחר מכן נכנס הביתה עם חבטה של טריסטון קסס - 1:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully