וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' שבור לאחר ההדחה: "זה נורא, אני מרגיש רע מאוד"

הטניסאי מספר אחד בעולם ניסה למצוא הסברים להפסד בחצי גמר המשחקים האולימפיים לסשה זברב. הגרמני פרגן לנולה: "הוא הגדול בכל הזמנים, אבל אני שמח שאני בגמר"

ריאיון עם פיטר קורץ נשיא איגוד הבייסבול הישראלי/יניב טוכמן

הדי ההפתעה הגדולה שחולל מוקדם יותר היום (שישי) סשה זברב עדיין מורגשים. הגרמני שנקלע לפיגור 6:1 בסיום המערכה הראשונה מול המדרג מספר 1 בעולם נובאק דג'וקוביץ', התאושש מהפתיחה החלשה בדרך ל-6:1, 3:6, 1:6 ולגמר האולימפי בטוקיו. הסרבי שעבר שנה מושלמת במהלכה זכה בשלושה תארי גרנד סלאם, פספס שוב הזדמנות לזכות בזהב האולימפי.

מעבר להפסד לזברב, הפסיד נולה גם בזוגות המעורבים, כאשר הוא ונינה סטויאנוביץ' הפסידו 7:6 (4), 7:5 לילנה וסינה ואסלן קראצב הרוסים ובכך סיים הצמד את דרכו.

רגע מרגש נרשם מיד בסיום ההתמודדות, כאשר דג'וקוביץ' וזברב ניגשו אחד לשני, והגרמני אמר באזני המדורג מספר 1: "אתה אחד הגדולים בכל הזמנים, אני מצטער על זה".

נובאק דג'וקוביץ' המאוכזב התייחס לרגשותיו בסיום ההפסד: "זה נורא. אני מרגיש רע מאוד". נולה ניסה להסביר מה גרם להפסד: "זה הספורט. הוא פשוט שיחק טוב יותר. אני חייב לתת לו קרדיט, הוא הגיש מצוין ולי לא היו יותר מידי הזדמנויות להגיב על ההגשות השניות שלו. המשחק שלי התפרק, נדמה לי שהוא ניצח בשמונה משחקונים".

דג'וקוביץ' המשיך: "עצרתי. נתתי לו לתקוף. ברמה הזאת, עם הלחץ של המשחקים האולימפיים ולייצג את המדינה שלך - מה אפשר לעשות? לא הגעתי לפה רענן, הגעתי תשוש מאוד, אבל במוטביציה גבוהה, וכמובן עם התשוקה העזה להביא מדליה".

עוד בוואלה! ספורט

סנסציה בטוקיו: סשה זברב הדהים את נובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר

לכתבה המלאה
סשה זברב מול נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
טניסאי גרמני ראשון בגמר אולימפי מאז סידני 2000. זברב/רויטרס

המנצח סשה זברב, שעלה לגמר, אמר בסיום: "אני מרגיש רע עבור נובאק, אבל הוא זכה ב-20 טורנירי גרנד סלאם, ואי אפשר לזכות בהכול. הוא הטניסאי הגדול ביותר בכל הזמנים, הוא הולך לזכות ברוב טורנירי הגרנד סלאם הקרובים, אבל אני ממש שמח שאני בגמר".

הגרמני יפגוש בגמר את קארן חצ'אנוב הרוסי, ויהיה הגרמני הראשון שמגיע לגמר אולימפי מאז עשה זאת טומי האס בסידני 2000. זברב התייחס לכך: "אתה לא משחק רק עבור עצמך, אתה פה בשביל כל המדינה. זו הרגשה נהדרת לדעת שאתה הולך להביא מדליה עבור המדינה שלך. אני רוצה לעשות עבודה טובה עבור כל אלה שצופים בי ותומכים בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully