וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בשייט: שלושה נפסלו, יואב כהן סיים במקום הרביעי הכללי

הישראלי הצליח לסיים ראשון בשיוט המדליות, אבל קון בי הסיני סיים במקום הרביעי בשיוט ובשלישי הכללי כשהוא עוקף את הגולש הספרדי ממש לקראת הסיום וזוכה במדליית הארד

ריאיון עם פיטר קורץ נשיא איגוד הבייסבול הישראלי/יניב טוכמן

איזו דרמה גדולה בשייט. יואב כהן, שהגיע אל שיוט המדליות כמעט ללא סיכוי לארד, היה קרוב מאוד לזכייה במדליית ארד בשל פסילה של לא פחות משלושה גולשים אחרים (שקיבלו על השיוט הזה עונש של 22 נקודות), אבל בסופו של דבר זה הספיק רק למקום הרביעי הכללי. כהן הצליח לרשום שיוט נהדר וסיים ראשון בשיוט האחרון, אבל בסופו של דבר סיים עם 76 נקודות, אחת יותר מקון בי הסיני, שזכה בארד, ושתיים פחות מתומא גויאר הצרפתי שחגג מדליית כסף.

כהן דורג במקום השלישי הכללי במשך מספר דקות כיוון שקון בי הסיני דורג חמישי ובמצב הזה הישראלי זוכה בארד. עם זאת, בי הצליח לטפס לאחר מכן אל המקום הרביעי כשהוא עובר את ההולנדי קיראן בדלואה ובמצב הזה הסיני שלישי כללי. בסופו של דבר הסיני הצליח לשמור על המקום הרביעי בשיוט ועל מדליית הארד. כהן המתוח, שסיים ראשון את השיוט, המתין והמתין לראות איך ייגמר השיוט, אבל בסופו של דבר ראה את הסיני מניף את ידיו בשמחה כשהוא חוצה את קו הסיום במקום הרביעי והתאכזב.

דירוג סופי:

זהב: קיראן בדלואה (הולנד), 37 נקודות
כסף: תומא גויאר (צרפת), 74
ארד: קון בי (סין), 75
יואב כהן (ישראל), 76

יואב כהן שייט ישראלי. רויטרס
נקודה אחת פחות והוא היה זוכה בארד. כהן/רויטרס
השייט הישראלי יואב כהן. רויטרס
זה היה קרוב כל כך. כהן/רויטרס

ערב פתיחת המשחקים האולימפיים, סומנה קטי ספיצ'קוב כמועמדת להגיע לפודיום. לכל הפחות, קיוו במשלחת הישראלית שהשייטת תגיע לשיוט המדליות עם סיכוי ריאלי, אך לא כזה הוא המצב הבוקר (שבת). ספיצ'קוב אמנם סיימה 1, 4 ו-1 את שלושת השיוטים הקודמים שלה, אך התייצבה לשיוט המדליות במרחק של 29 נקודות מהמקום השלישי, וסיימה אותו במקום העשירי מבין עשר המשתתפות.

בסך הכול, סיימה ספיצ'קוב את התחרות במקום השישי עם 85 נקודות, הרחק מאמה ווילסון הבריטית, שזכתה בארד (38 נקודות). שרלין פיקו הצרפתיה זכתה בכסף (38) ויונצ'יו לו הסינית בזהב (36).

דירוג סופי:

זהב: יונשיו לו (סין), 36
כסף: שארלין פיקון (צרפת), 38
ארד: אמה ווילסון (בריטניה), 38
6. קטי ספיצ'קוב (ישראל), 85

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully