וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בבייסבול נמנעה מהדחה עם ניצחון 5:12 על מקסיקו

אחרי ההפסדים לדרום קוריאה וארצות הברית, ישראל ניצלה מהפסד שהיה מסיים את דרכה בטורניר, ותפגוש שוב את הקוריאנים בשני ב-6:00

ריאיון עם פיטר קורץ נשיא איגוד הבייסבול הישראלי/יניב טוכמן

נבחרת הבייסבול של ישראל נמנעה הבוקר (ראשון) מהדחה מוקדמת מהטורניר האולימפי בטוקיו עם ניצחון 5:12 על מקסיקו. אחרי שסיימה אחרונה את בית ב' עם הפסדים לדרום קוריאה וארצות הברית, הגיעה הנבחרת בכחול-לבן למשחק נוקאאוט מול המקסיקנים, שסיימו אחרונים בבית א', בידיעה שהפסד ישלח אותה הביתה, אך הניצחון סידר לה שני משחקים נוספים לפחות בטורניר - הראשון בהם בשני ב-6:00 מול דרום קוריאה שניצחה את הרפובליקה הדומיניקנית ובמפגש הקודם גברה על ישראל אחרי דרמה גדולה.

שחקני נבחרת ישראל בבייסבול. Yuichi Masuda, GettyImages
עדיין יש תקווה/GettyImages, Yuichi Masuda

ישראל פתחה היטב, וניק ריקלס הכניס הביתה את דני ולנסיה עם סינגל מוצלח, אך ריאן לברנוואי נתפס בבסיס הבית, וישראל הסתפקה ביתרון 0:1. באיניניג השלישי הגיעה ההתפוצצות הישראלית, כשאחרי שתי הולכות רצופות ולנסיה הפגיז הום ראן שקבע 0:4. הכחולים-לבנים לא הסתפקו בכך, והפעם ריקלס הכניס את לברנוואי עם סינגל מוצלח שקבע 0:5, ובמצב של בסיסים מלאים המקסיקנים ביצעו דאבל פליי אך ספגו נקודה נוספת, וחצי האיניניג הסתיים ב-0:6 לישראל.

אבל מקסיקו השיבה מלחמה בחלק התחתון של האינינג החמישי עם שני דאבלים רצופים, ואחרי זריקה פראית של הפיצ'ר ג'וש זייד הוא הוחלף על ידי ג'ייק פישמן. הירוקים המשיכו בתנופה, ובעזרת שתי גניבות בסיס ועוד דאבל נהדר צימקו עד ל-6:4, לפני שפישמן התעשת וסיים את האינינג. בתחתית האיניניג השישי הגיעה נקודה מקסיקנית נוספת שצימקה ל-6:5, אבל המומנטום נעצר שם.

עוד בוואלה!

בנבחרת הבייסבול הכריזו לפני הטורניר: "לא באנו לפה לשחק קלפים, באנו לנצח"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ישראל בבייסבול. רויטרס
קאמבק מקסיקני לא הספיק/רויטרס

בישראל כבר נלחצו מההדחה הקרובה, אבל אינינג שביעי מושלם השאיר אותם בטוקיו. זה התחיל עם דאבל של איאן קינסלר מול הפיצ'ר הטרי פרננדו סלאס, נמשך עם סינגל של ולנסיה ובהמשך בלייק גיילן הכניס את קינסלר הביתה. אחרי שתי פסילות הגיע מיטש גלסר, שסינגל שלו הכניס גם את גיילן הביתה ואז הגיע הרגע הגדול של זאק פנפרייס שעם סינגל ששווה שני RBI הגדיל את התוצאה, לפני שסקוטי בורצ'ם הכניס גם אותו הביתה וקבע 5:12 לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully