וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בבייסבול הפסידה 7:6 לרפובליקה הדומיניקנית והודחה מטוקיו

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 15:50

הכחולים-לבנים שחלמו על מדליה לא הצליחו להעפיל לקרב על הארד, ואחרי משחק הפכפך יסתפקו במקום החמישי מתוך שש נבחרות בטורניר האולימפי

ריאיון עם פיטר קורץ נשיא איגוד הבייסבול הישראלי/יניב טוכמן

נבחרת הבייסבול של ישראל הגיעה לטוקיו עם לא מעט תקוות למדליה בטורניר בו השתתפו שש נבחרות בלבד, אבל היום (שלישי) הסתיימה דרכה באולימפיאדה עם הפסד 7:6 לרפובליקה הדומיניקנית. הנבחרת הישראלית, המורכבת כמעט כולה מאמריקאים-יהודים, היו יכולים להעפיל לקרב על הארד אם היו גוברים על הדומיניקנים ואף הוליכו 5:6 באינינג התשיעי, אבל בסופו של דבר זה לא הספיק והיריבה עשתה זאת ותמשיך להתמודדות על המקום בפודיום.

הכחולים-לבנים פתחו את דרכם בבירת יפן עם הפסד כואב 6:5 לדרום קוריאה, ולאחר מכן הובסו 8:1 על ידי ארצות הברית. במשחק ההדחה הראשון שלה ישראל שרדה עם 5:12 על מקסיקו, אבל לאחר מכן הגיעה תבוסה נוספת, הפעם 11:1 מול הקוריאנים, שהובילה לעוד משחק הדחה, הפעם מול הדומיניקנים, שאותו ישראל כבר לא שרדה.

נבחרת ישראל בבייסבול. Yuichi Masuda, GettyImages
סיום אכזרי/GettyImages, Yuichi Masuda

מהלך המשחק

ישראל פתחה רע עם שלוש פסילות מהירות בתחילת האינינג הראשון, כשמנגד החובט הראשון של הדומיניקנים ניצל טעות זריקה של השורט סטופ סקוטי בורצ'אם והגיע עד לבסיס השלישי. חוליו רודריגס ניצל את המצב ועם חבטת הקרבה העלה את הדומיניקנים ל-0:1.

באיניניג השלישי ישראל שוב הסתבכה בגלל טעות, הפעם בזריקה של התופס ריאן לברנוואי, שאיפשר לרץ בבסיס השני להגיע לבסיס הבית ולקבוע 0:2.

עוד בוואלה!

ישראל הובסה 11:1 מול דרום קוריאה

לכתבה המלאה
נבחרת ישראל בבייסבול. Yuichi Masuda, GettyImages
הקערה התהפכה באיניניג החמישי/GettyImages, Yuichi Masuda

באיניניג החמישי הגיעה ההזדמנות של ישראל, כשטעות דומיניקנית איפשרה לניק ריקלס לעלות לבסיס הראשון והולכה של טיי קלי שלחה אותו לבסיס השני. כאן הגיע סינגל של זאק פנפרייס אותו ניסה ריקלס לנצל כדי להגיע הביתה, אבל נתפס על ידי התופס היריב ברגע האחרון ונפסל. אלא שמיטש גלסר הציל את המצב עם דאבל מיד לאחר מכן, רוקן את הבסיסים וקבע 2:2.

אחריו עלה בורצ'אם שכיפר את הטעות המוקדמת עם RBI שהשלים מהפך ו-2:3 לישראל, וגם אחרי שהפיצ'ר הדומיניקני העייף הוחלף, איאן קינסלר המשיך להלום ביריבה עם סינגל שהכניס את בורצא'ם וקבע 2:4.

ניק ריקלס שחקן נבחרת ישראל בבייסבול. Yuichi Masuda, GettyImages
כמה מהלכים צמודים על בסיס הבית/GettyImages, Yuichi Masuda

באיניניג השישי הדומיניקנים התקרבו בעזרת ריצה של חוסה באוטיסטה. האולסטאר לשעבר, שכבר חגג 40, עלה לבסיס בזכות הולכה, התקדם לבסיס השני עם הולכה נוספת והגיע הביתה הודות לסינגר של חוליו רודריגס שצימק ל-4:3. זאק וייס הוקפץ מהספסל במקום פישמן, אבל גם הוא לא מנע את הקאמבק, והרפובליקה הדומיניקנית סגרה ל-4:4 בסיום האיניניג עם ריצה של אריק מחיה.

באינינג השביעי הושלם המהפך עם הום ראן בודד של חייחון גוזמן, אבל באינינג השמיני דני ולנסיה הגיב בהום ראן אדיר של שתי ריצות ששוב הפך את הקערה וקבע 5:6 לישראל. הכחולים-לבנים החזיקו מעמד עד האינינג התשיעי, אבל רגע לפני הניצחון הגיע הום ראן בודד נוסף, הפעם של יוהאן מייסס, שאיזן ל-6:6. ישראל ניסתה למזער נזקים, אבל בסופו של דבר במצב של בסיסים מלאים השיג באוטיסטה את הסינגל המנצח שקבע 6:7 וסיים את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully