וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון ביילס זכתה במדליית ארד בתרגיל הקורה

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 14:09

האמריקאית שפרשה מהתחרויות בזו אחר זו ואיבדה את ארבעת התארים האולימפיים שלה, ריגשה כשחזרה לתרגיל האחרון בטוקיו. קיבלה ציון 14.000 שהספיק למקום השלישי, אחרי צ'נצ'ן ושיג'ינג הסיניות

התגובות לפרישתה של סימון ביילס מתחרות הקרב רב הקבוצתית/רויטרס

התחרויות באולם ההתעמלות האולימפי בטוקיו, הגיעו היום (שלישי) לסיום ולא יכולנו לצפות לסוף דרמטי מזה. אחרי שפרשה מהתחרויות בזו אחר זו ואיבדה את ארבעת התארים האולימפיים שלה מריו 2016, סימון ביילס חזרה להתחרות והבטיחה זכייה במדליית ארד בתרגיל הקורה - האחרון בתחרויות הנשים באולימפיאדה.

ביילס עמדה במוקד תשומת הלב אחרי הפרישה שלה במהלך התחרות הקבוצתית בשבוע שעבר. הציפייה הייתה לכך שאם היא תחזור, זה יהיה לתרגיל הקרקע שנערך אתמול ונחשב לחזק ביותר שלה, אבל אחרי שהיא הודיעה על פרישה גם ממנו, מעטים האמינו שהיא תשוב להתחרות בטוקיו. אתמול הגיעה ההודעה שהיא תשתתף דווקא בגמר הקורה - מקצוע שנחשב לפחות חזק שלה ושבו היא זכתה בריו במדליית ארד "בלבד".

ביילס הייתה שלישית ברוטציה והיא עלתה לקורה אחרי אלי בלאק הקנדית וטאנג שיג'ינג הסינית. התרגיל שלה היה טוב, אבל היא בחרה בדרגת קושי נמוכה יחסית (6.100) ולבסוף קיבלה 14.000 נקודות. כבר באותו שלב נקבע שהיא לא תוכל לזכות במדליית הזהב, מכיוון ששיג'ינג קיבלה ציון גבוה יותר. המתעמלות הבאות ביצעו טעויות רבות, אבל צ'נצ'ן שהרשימה כבר במוקדמות, ביצעה את התרגיל האחרון ברוטציה ודחקה את ביילס למקום השלישי.

סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. Jamie Squire, GettyImages
התגברה על השדים. ביילס/GettyImages, Jamie Squire

הדירוג הסופי

זהב: גואן צ'נצ'ן (סין) - 14.633 נקודות
כסף: טאנג שיג'ינג (סין) - 14.233
ארד: סימון ביילס (ארה"ב) 14.000

4. אלי בלאק (קנדה) - 13.866
5. סוניסה לי (ארה"ב) - 13.866
6. אורארה אשיקאווה (יפן) - 13.733
7. פלאביה סראיבה (ברזיל) - 13.133
8. ולדיסלבה אוראזובה (רוסיה) - 12.733

עוד בוואלה!

עם שיא עולם מדהים: קרסטן ורהולם זכה בזהב ב-400 מטר משוכות

לכתבה המלאה
סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. Ashley Landis, AP
הסתפקה בדרגת קושי נמוכה יחסית. ביילס/AP, Ashley Landis

גמר מקבילים:

זו ג'ינגיואן הסיני זכה במדליית הזהב עם תרגיל פנטסטי וציון 16.233. לוקאס דאוזר הגרמני זכה במדליית כסף (15.700) אחרי שביצע את התרגיל האחרון וחגג באופן דרמטי. פרחאט אריג'אן העניק לטורקיה מדליה אולימפית ראשונה אי פעם בהתעמלות כשזכה בארד (15.633).

מתח:

התרגיל האחרון בהחלט בתחרויות ההתעמלות מכשירים הניב מדליית זהב למארחת יפן. דאיקי האשימוטו ניצח עם ניקוד 15.066 ועלה בשנית לראש הפודיום, אחרי הניצחון היורקתי בקרב רב. טין סרביץ' (קרואטיה) זכה בכסף וניקיה נאגורני (רוסיה) בארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully